Omdat het gewoon niet waar is Ik heb nog geen ENKELE developer horen roepen dat de PS2 superieur is aan de Xbox. Poorts van de Xbox naar PS2 worden lelijker, multiplatform games op de PS2 zijn lelijker, PC poorts op beide systemen (PS2 en Xbox) zijn lelijker op de PS2. Sorry hoor, leuk en aardig dat die misschien theoretisch meer aankan door alleen zijn bandbreedte hoger is, dan moeten de developers het nog wel benutten, en dat is de taak van Sony
Sommige mensen hebben ook zo'n bord voor hun kop! Ja, of een PS2 dan... Ik heb nog nergens gelezen dat de PS2 beter was, behalve dan in posts van PS2-lovers.
Zielig gedoe hoor... dit is beter! dat is beter! Hoe vaak moet ik het nog zeggen... het is maar net wat een developer er uit wil halen, en nog belangrijker hoeveel tijd hij krijgt om een game te ontwikkelen. 1 ding weet ik 100% zeker dat is dat een ps2 grafisch NIET voor een xbox onder hoeft te doen, ik zie ze tot het zelfde WOOAAAAAHHHH!! gehalte instaat maar wel ieder op z'n eigen manier. ik ben bereid eider next generation console te kopen ongeacht het merk, ik verlang maar 1 ding de zekerheid dat het apparaat een jaar of drie goede ondersteuning kan verwachten ik zie wekelijks doa3 en rallisport draaien games waar dus echt het kwijl van uit m'n bek druipt, maar toch wil ik eerst zien dat (euro)xbox echt aanslaat in europa voor ik hem zelf koop....en ja..misschien lijd ik nog wel aan een dreamcast trauma, maar voorlopig word de xbox al wel lekker goedkoop
waarom is de beste versie hoe klein het verschil dan ook (groot eigenlijk nl de framerate) van spiderman de xbox versie? Voor ps2 een grafisch beter spel uitbrengen dan xbox zit sony al rustig te ontwikkelen voor ps3. Maar voor mijn part mag je er op wachten en hopen dat ps2 magisch wat ram bij groeit een hardware compressie techniek en een overal efficientere machine aangroeit. En ALS hij betere graphics ZOU kunnen op je scherm toveren denk maar niet dat kleinere ontwikkelaars dit gaan brengen maar eerder een lang duur groot project. ps. MS WOU eerst met de PS2 concurreren en hij zou oorspronkelijk gepland zijn rond de ps2 launch (met GF1!! afgeleide) maar ze wouden een voordeel als beginners nl. de krachtigste machine.
Hetzelfde maar andersom heb je met ssx tricy die is weer net wat beter op ps2 dan op xbox. je zal zien dat als er weer een game op ps2 en xbox tegelijk uitkomt dat het weer andersom is... het is maar net wie het meeste smeergeld bij de betreffende developer op tafel kwakt. trouwens wel een heeeel bizar spel spiderman the movie, ik heb hem net binnuh voor ps2 24 Rar files echt wreeeeeeeed man veel beter dan ik in gedachte had
ik weet niet hoor Loekos, maar sinds wanneer is SSX tricky verkrijgbaar voor de xbox...?? en mocht het zo zijn dan hebben ze de ps2 versie gewoon naar de xbox gepoort zonder de capaciteiten van de xbox te benutten...lekker goedkoop proberen meer hetzelfde concept uit te melken dus....iets waar EA al heel lang erg goed in is...zie ook F1-2002....een erg slechte game ...voorxbox begrippen althans...maar goed wist dus niet dat ssx tricky er al was voor de xbox...
Ja ik moet van ea ook aardig :r en wat betreft dat poorten heb je wel gelijk in foutje van mijn kant, ssx tricky was er al eerder voor ps2 en kwam niet tegelijk uit zoals spiderman. en nee... met een poort naar wat voor superconsole dan ook hoef je nooit blij te zijn.
Ik moet zowiezo al :r en Gooi een PS2 en een Xbox naar beneden. De Xbox is sneller, want die is zwaarder! Conclusie: BEWEZEN! XBOX SNELLER DAN PS2! ]:-
vertel eens swaquilino, waarom weet jij er meer vanaf dan de gemiddelde mens. ik ben heel benieuwd naar je antwoord. misschien weet jij inderdaad meer van de ps2 dan de gemiddelde expert.
Re: Re: Re: lol hahaha, en jij gelooft alles wat jij leest niet? jij geloofd dat de ps2 beter is dan de Xbox dat zegt genoeg, dan ben je wel HEEL goedgelovig. Wij hebben nog games om onze mening te bewijzen.
Oops Bouncemeister, niet zo goed opgelet bij natuurkunde zeker? Alle voorwerpen, ongeacht hun gewicht, vallen met dezelfde snelheid. Namelijk 9,8 meter per seconde in het kwadraat (de valsnelheid). In een vacuum valt een veertje dus net zo snel als een loden kogel. Dit even terzijde. De Xbox roelt natuurlijk VET harder dan een PS2. Daar kan geen valsnelheid tegenop!
dom dom dom hoe dom is iedereen hier. PS2 sneller dan Xbox hahahahahahahahah. dat slaat natuurlijk echt nergens op. En al zou dit waar zijn waarom zien de games er dan zo verrot uit ]:- O ja. -IT-
ach man de ps2 is veel sneller man dat weet toch iedereen!!! die brakke xbox is helemaal nix waard man!!! PS2 RULZZZZZZZ!!!!!!!!
damn dit noem ik nou forumvervuiling ps swaquilino wil je aub weer terugverhuizen naar je geliefde ps2 forum je gelul is verre van interesant
Ah, zie hier, ik heb PS2 logica toegepast! Je hebt gelijk. Dat Natuurkunde is alweer 10 jaar geleden voor mij! Ik had hier nog even over nagedacht, en ik ken inderdaad die truuk met het veertje en het lode kogeltje in een vacuum buis. Die vallen idd even snel. Ik dacht tijdens het posten dat je hier te maken had met luchtweerstand en dat het te vergelijken is met 2 fietsers die een heuvel afrijden. De zwaarste fietser zal eerder beneden zijn omdat hij meer potentiele energie heeft. De zwaartekracht werkt hier in zijn voordeel. Net zoals het in zijn nadeel werkt als hij heuvel op fietst. Maar dit zijn geen fietsers met rolweerstand, je hebt hier aleen luchtweerstand. Het hangt dus een beetje af van de hoogte waarvan je hem gooit, het duurt namelijk even voordat ze hun maximum snelheid hebben bereikt en de vorm van de console ivm de luchtweerstand natuurlijk. De Xbox heeft snelheidsstreepjes! Anyway, als je eronder gaat staan, en je krijgt een PS2 op je kop, komt dat minder hard aan dan een Xbox van 4 kilo! Dus een nieuwe conclusie is hier herrezen: Xbox komt Harder aan dan PS2! Ik ben blij dat ik deze PS2 logica met jullie heb mogen delen.
Ik zou ook wel es willen weten als die ps2 sneller enzo is waarom ziet het er dan niet zo goed uit als de xbox????
wat een hoop crap zeg, conclusie xbox heeft betere grafix, ps2 heeft (nu nog wel) een betere games linup