1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik speel doa3 met mijn vrienden heel vaak, lachen man! dan is het leuk, doa3 is een beetje zoals fuzion frenzy, is gewoon spel voor met zijn 2-en of meer (logisch ook wel in de arcades speel je toch ook tegen elkaar) :)

2. Paula

Paula Guest

ach, hij hobbyd lekker 8) >>en dat andere>> mja, dat kan. Maar eigenlijk moet je toegeven dat de singe play gewoon bagger is, net zoals alle vechtspelen. maar idd, ik heb bij shrimp tv gezien hoe ze het speelden met 4 man tegelijk, en ze hadden de grootste schik...

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2002
  3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom nog een half jaartje wachten!!!
    Maar het zijn meestal toch de leukste discussies om te lezen, omdat ze maar een end in de weg blaten...

Maar je hebt wel gelijk zeker weten weet ik inderdaad nog niet 100%, maar er zijn genoeg feiten om ons gelijk te geven(dat de Xbox krachtiger is dan de PS2) maar het is natuurlijk ook afwachten wat de developers ermee doen..
    Hopelijk goeie dingen!!!
    Adios...

4. Paula

Paula Guest

Wie gelijk heeft boeit niet, het gaat erom dat je schik hebt met je console, ongeacht de grafix, maar mooier is uiteraard altijd meegenomen. Ennuhh een half jaar wachten, hmmm, dan zou ik ook heel kinderachtig kunnen zijn en zeggen dat je 1,5 jaar moet wachten op de ps3.... gewoon lekker lol hebben met je console, daar draait het toch allemaal om.

5. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...
    Je moet wel blij zijn met je console...
    Maar ik loop de PS2 niet af te kraken, goeie console..
    Toen deze uitkwam was het ook de krachtigste console van het moment.. Nu zijn de Xbox en de NGC dat...

Maar kracht zegt niets over de spellen die gaan uitkomen..
    Ze kunnen nu wel meer met de spellen doen, maar ze moeten dat wel goed uitvoeren..
    Tot nu toe gaat het wel lekker..
    Ben beniewd!!

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem! Zorg gewoon dat je je niet verveeld. Nog ff over beat em up spelletjes...tsjah, voor mensen met weinig tijd zijn het wel leuke spelletjes.
    Je kan het voor een half uur spelen, ook ff 10 minuutjes.

Edit: Dees was na Paula bedoeld.:)

Edit2: Ik zie dat dat eigenlijk niet uitmaakt.:+

7. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers en ook met vrienden.. Je hebt meestal wel de grootste lol dan...

8. Paula

Paula Guest

uhh, zeg ik dat dan? ECHT BRUUT dat jij gewoon 1 van de krachtigste consoles van dit moment owned! Echt beter! Je zal je nou wel behoorlijk bruut voelen!! >>gaaap. Tjemig, je hoort het echt graag he, of je zegt het graag. TUURLIJK zijn ze allebei krachtiger, MAAR WIE BOEIT DAT NOU?? AHHHhhhhh frustie!!! 8)

leuk he, zo langs mekaar lullen :)

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee gister at ik pannekoeken! :9

10. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Als de kracht van de xbox mij niet had geboeid had ik net zo goed een snes kunnen aanschaffen.

Dus bij mij was de power wel belangrijk:cool:

11. Paula

Paula Guest

ahh, en gameplay boeit niet. Power is belangrijk, maar niet het belangrijkst...

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    De power van een pannekoek!:9
    Daar gaat ik voor!
    Gameplay vult me maag niet.
    Okeej, ik zal maar ff niet meer posten in deze thread, raak het spoor beetje kwijt.

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    power = potentiele betere gameplay.

slechte developers = slechte gameplay

je doet het klinken alsof een krachtigere mnachine minder goede gameplay heeft, gaat nergens over paula :)

14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0

15. Paula

Paula Guest

Nee is niet waar, iedereen doet in dit topic alsof de power van een console zo belangrijk is ,en eigenilijk HET belangrijkst is, maar dit is natuurlijk niet zo. Power is echt geen potentiele betere gameplay. Want op mijn 8 bit atarytje was space invaders altijd nog het leukst. Slechte developers is slechte gameplay, ja joh. Wat wil je hiermee zeggen?

jij Kobold doet het klinken alsof je een ernstige kronkel in je kopf hebt 8) 144 van de 145 reacties van jou gaan nergens over KOBOLD :mad:

16. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de mogelijkheid om betere gameplay uit te werken maar dit gebeurt(helaas) niet altijd...
    Omdat er dan slechte developers bezig zijn....
    Die gasten van Halo hebben het goed uitgewerkt maar er zijn genoeg developers die het weer verpesten...
    Graphics zijn prachtig maar lopen nee dat kunnen ze niet.
    :cool:

17. Paula

Paula Guest

even mezelf quoaten in een andere qoate >>freakkkk

18. Paula

Paula Guest

Maarja, dit is trouwens toch wel ernstig tijd naar de klote helpen, want eigenlijk schiet je hier niks mee op om zo gezellig te ouwehoeren over crap. Weet je wat. Ik ga lekker gta3 en. BETER!!!!! lttttrrrrrr

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wacht even...
    Ja ik heb een kronkel in mijn kop

verder, als een console krachtiger is, is er POTENTIE tot betere gameplay door middel van betere visuals betere AI etc. logisch?

ik zeg niet dat die er altijd uit komen en dat ligt aan de developer.

wij hebben gewoon een ander begrip van gameplay denk ik als jij space invaders nog steeds leuk vind?

20. Paula

Paula Guest

Betere visuals resulteert niet in een betere gameplay, en AI heeft denk ik weinig te maken met de kracht van een console. Met de kracht bedoel jij toch denk ik het meest aantal polygonen p/s?

Deel Deze Pagina