1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS 3 specs (geruchten)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Baltimore Raven, 16 nov 2002.

1. goldenheart4

goldenheart4 Guest

al dat geziek over dat ik de beste console met de beste specs koop
    zwaar klote
    koop het apparaat met de beste mooiste spellen
    nu is dat nog altijd de ps2
    en dan heb ik het niet over mooiste beelden
    zoals bij de x box
    pak halo mooi spel maar zwaar overdreven het spel is te kort te langzaam en je kunt niet multiplayen tegen bots
    geef mij dan maar red alerd van ps2 das pas een spel om over naar huis te schrijven
    een harde schijf van 120 is over een paar jaar heel goed betaal baar
    nu dit nog ff over sony
    toen de ps2 nog niet uit was waren de specs super maar toen hij eenmaal op de markt was bleef er niet veel over van die hoge specs
    wacht gewoon tot het zover is
    toch

2. sexylexy

sexylexy Guest

ja

Ja, ....

3. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    pak halo mooi spel maar zwaar overdreven het spel is te kort te langzaam en je kunt niet multiplayen tegen bots

halo kort ehmm nou ik ben er anders een tijdje mee bezig geweest zeker op legendary en tegen bots is toch geen donder aan tegen vrienden is veel leuker

4. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?
    Volgens mij is dit dikke bullshit en zullen er niet eens definitieve ontwerpkeuzes zijn gemaakt. :)

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat zitten jullie nou eigenlijk al te lullen over de xbox2 en ps3, die uitkomen in 2005 (voor degenen die het niet weten, het is nu 2002). Nog 3 jaar dus, en dat is echt lang.
    Volgens mij kun je trouwens ook nog helemaal niet spreken van definitieve specs, sony KAN failliet gaan in 3 jaar. (En MS ook in theorie :+ )...
    dus ik vind het een beetje overbodig om al te praten over consoles die over 3 jaar uitkomen. Ik ben nog lang zoet met mijn xdoos hoor :9

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, ik wordt ook moe van al die geruchten dus laten we het maar even rusten. Zet je Xbox aan en laat je even meevoeren met de groene stroom...[​IMG]

7. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0

8. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    Jonges dit hoort allemaal in de COnsole wars sectie ........waar blijven die MODS laatste tijd eh.....

en waarom moeilijk doen welke beter is als je ze allerbei koopt is het alleen maar beter en je hebt best of both worlds dan!

9. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    owee als de xbox 2 lagere specs heeft als de playstation 3
    dan ga ik schreeuwen. Ben een graphics/specs hoer
    moet wel het beste hebben

Deel Deze Pagina