Nog niet allemaal nee. De PS1, GameCube en PC games heb ik al wel allemaal uitgespeeld op Commando's 3 na aangezien ik die nog moet spelen. Van de PS2 en GBA SP moet ik er nog maar een paar uitspelen en bij de Xbox heb ik ongeveer een kwart uitgespeeld. Ik zeg er overigens wel bij dat alles wat ik heb origineel is, wel koop ik altijd verstandig in. Ik probeer altijd alles zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Dan moet je nog steeds teveel uren hebben gespeeld @rare_ltd: jij importeerde je games toch via therage? welke shipping method gebruik jij daar dan? en hoeveel kost dat je gemiddeld? ik heb er een beetje rondgekeken, en waar het op neer kwam was het volgens: - bij drie methoden kostte het 11 dollar, maar was het niet insured. degene met wel insurance kosten gelijk 45 dollar per shipment....welke kies jij dan? - daarnaast, wanneer je meerdere (> games gaat bestellen en kiest voor de goedkopere (normaal 11 dollar) methoden. dan zijn er helemaal geen shipping costs meer, of heb ik het verkeerd?
Oke oke een beetje offtopic, maar zoals in mijn post hierboven te lezen is is de rpg serie .Hack een van de redenen waarom ik een NTSC PS2 wilde gaan halen. Maar ik heb goed nieuws voor de rpg liefhebbers onders ons want Bandai en Atari hebben aangekondigt de gehele serie in Europa uit te gaan brengen. klik Al blijft het natuurlijk voordeliger om ze uit Amerika te bestellen. Maar het blijft goed nieuws want hoe meer rpg's in Europa hoe beter.
Over import gesproken. Heeft iemand deze apparaat al uitgeprobeert. http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=128 Je kan dus import spellen spelen door eerst een originele spel in te stoppen en dan (nadat het draaien van de cd automatisch stopt door het apparaat) dat spel te verwisselen met een amerikaanse/japanse spel.
Jullie hadden het over slecht overgezette spellen zoals FFX. Wat bedoelen jullie daarmee wat is er slechter aan? Ik heb GGX2 voor de ps2 pal, ik probeerde hem eens op 60hz NTSC te draaien en hij speelt goverdomme een heel stuk sneller en niet zo traag als op 50hz heeft iemand hiervoor een verklaring? Veel beter. Ik heb mijn PS2 laten ombouwen, nog niks gebeurd volkomen veilig, dat hetslecht is voor je PS2 zijn geruchten (waarschijnlijk door Sony zelf verspreid) om je bang te maken zoadat je het niet gaat doen. Bij FZ kan je Xenosaga en Suikoden voor 69 en79 halen.FFX2 is er voor 79 of 69. weet iemand een goedkopere plaats? ik heb geen creditcard snap je? Sharkysharky, MC's zijn universeel net als controllers, ik heb er amerikaanse en japanse save data op staan.