Jah idd..
Maar om een verhaal kort te maken..
Elke console op die op de markt is of is geweest heeft zijn eigen goeie games...
Als jij de enigste zou zijn met een Xbox, en 40 miljoen mensen roepen dat de Xbox slecht is.. BOEIEND.
Als jij iets leuks en goed vindt, dan kan een ander zeggen wat die wilt.
Is gewoon een mening..
Je hoort genoeg mensen zeggen dat Halo een kutspel is..
Dan is het voor mij duidelijk dat het van die mislukte fanboys zijn die nog nooit hebben geleerd wat het woord gamen betekent..
Want ik weet dat Halo een supercoole game is. En ik weet dat die game van het jaar is geweest.
Iemand die zegt dat de Xbox of de PS2 of de NGC een kutconsole is. Is naar mijn mening niet goed wijs, en heeft nog nooit op die console gespeeld. Want met een argument van de Xbox is slecht, want hij is groot en lomp, en VF4 is beter dan DOA3. En dan zeggen ze nog even erbij dat Halo wel een aardige game is.
Als ze dat zeggen, dan lullen ze... Klaar uit..
Want wat ook zo is.. Elke console heeft tot nu toe wel een goeie Fightgame, of een racegame.. Of in ieder geval een aantal games die zwaar ass kicken..
Om het anders te formuleren, je kan zeggen dat die console niet jou smaak is. Maar zeggen dat een console slecht is gewoon bullshit, want er zijn miljoenen mensen die wat anders zouden zeggen.
Dat was het wel zo'n beetje.. Mijn mening keej..
Wat je kort noemt..
Laatst bewerkt: 22 sep 2002