1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2 beter dan Xbox.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tommy Vercetti, 26 jan 2003.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik maak geen uitzonderingen: dat zijn dus ook geen xbox exclusives meer.. halo is nu echter ongeveer een jaar oud.. het is een jaar lang exclusive geweest en heeft dus lange tijd een belangrijke plaats gehad in het rijtje 'must have xbox titels'.. maar aangezien ook halo 2 eraan zit te komen krijgt de xbox een waardige opvolger (waarschijnlijk).. splintercell heb ik trouwens voor de pc al zien liggen, zag ter best cool uit.. 3 discs @_@.. ik vind dit serieus jammer.. ik vind het ook jammer dat gta3/vice city geen ps2 exclusive is.. dit zou een zeer waardevolle toevoeging zijn in het rijtje ps2 exclusives.. maar omdat je hem ook voor de pc kan krijgen, is het uiteraard onterecht hem als exclusive te beschouwen..

ik snapte ook wel dat je halo geen kutspel vind, maar ik wilde even op je gedachtegang reageren en daarbij nam ik jouw voorbeeld over..

2. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, daar heb je helemaal gelijk in. Ik vind het zelf eigenlijk ook zonde dat er weinig echt exclusieve titels zijn voor de verschillende consoles. Dat zijn nou juist de dingen die een console aantrekkelijk maken en de reden om er een te kopen. Een Xbox heb ik ook gekocht voor HALO, en de PS2 voor GT3 en wat andere games. En dat van Splintercell is echt jammer ja. De PC versie is inderdaad erg cool, de PS2 en Cube versies vallen me echt zwaar tegen! Dus het betekent niet eens goede kwaliteit in het geval van deze twee versies en dat is helemaal zonde...

3. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Lorre, verandert er bij FPS iets aan de manier van spelen? Nee. Het is trekkertje overhalen en schieten. Zo gaat dat nou ook in een racespel. Je drukt op een knop en je auto gaat vooruit. En zo werkt het ook in GTA. Je drukt op een knop en jat een auto. En als je hand to hand combat zo gaaf vindt dan koop je niet GTA maar dan koop je Tekken of DOA.

4. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 is met games duidelijk beter.
    Maar de Xbox heeft betere graphics en Xbox Live zal waarschijnlijk ook beter worden dan de PS2 online.

Deel Deze Pagina