PS2 beter dan Xbox.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tommy Vercetti, 26 jan 2003.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    kijk... jij snapt het ook niet... je moet ze gewoon allebei hebben...

2. Hotshot

Hotshot Guest

Ja..alle 2..

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja! daar noem je een game!
    Programmeurs.... Shitlui, ze hadden het spel veel beter kunnen maken als ze er 2 maanden langer aan hadden gewerkt....Maar goed als jij zo begint, dan lust ik er ook nog wel een paar:

Fifa 2003 - Ziet er dus echt wel veel beter uit dan de ps2 versie (anti-aliasing anyone?!?)
    CMR3 - eigenlijk hetzelfde verhaal

I made my point.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou alleen maar stof vangen, al die games die nu opgenoemd zijn vind ik nou niet echt van wat je zegt: TOP! nee devil may cry ook niet.. Xbox heeft ook niet een grote collectie van toppers maar dat is toch wel logisch voor een console dat 1 jaar bestaat.. PS2 3 jaar ong. en nog geen goede games op een paar na |:- Nee daar ga ik niet me zuurverdiende geld aan uitgeven :cool:

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je niet genoeg geld voor als tiener. :+

Investeer liever in de Xbox, M$ heeft geld zat. :cool:

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk en jij snapt hier ook iets niet.... Ik geef niet al mijn geld aan consoles uit, kheb ook nog een vriendin om te verzorgen :) enz... Daar besteed ik mijn geld liever aan dan aan een 2e console. Daarom besloten de voor mij leukste en op papier beste console te kopen (het zelfde als bij vriendinnen, het oog wil ook wat..) en dat heb ik dus gedaan.

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist! helemaal waar :cool:

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    uhm ik ben toch ook tiener? ik heb allebei... zelf betaald.... wie heeft jou xbox betaald? hoe duur was ie toen? volgens mij waren de spellen ook wat duurder op de xbox... nu valt dat wel mee maar toch...

9. Hotshot

Hotshot Guest

Ik ook, alles zelf betaald..
    en ik heb maar 1 game cadeau gekregen van de 20/30 die ik heb/had..
    Een aantal games heb ik al verkocht maja..

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    als het om graphics gaat kan je beter tv kijken... levensecht... het gaat natuurlijk ook om de gameplay... en bij veel xboxspellen is het toch wat minder dan bij al die ps2 spellen met goeie gameplay...

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mun Xbox zelf betaald. Was 260 euro. Nu ook een shitload spellen enz. Rond de 700/800 al aan uitgegeven. Er is nog wel geld over, maar dat stop ik in mun Xbox. :cool:

Geen plaats hier voor een PS2 dus. 8)

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    tja dat is gewoon wat jij wil... maar je moet de ps2 daarom niet gaan afkraken... het is en blijft een kwestie van smaak... ik ben even gek op me ps2 als op me xbox... als iemand xbox afkraakt zeg ik er ook wat van.. dus waarom niet bij ps2... jullie doen alsof ik een ps2 fanboy ben... ik vind gewoon dat je de ps2 niet moet afkraken als je niet weet waar je het over hebt...

p.s. zijn 10 spellen een shitload?? :{

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    euh.... als je mijn eerder post had bekeken dan had je gezien dat ik graphics idd niet het belangrijkste is.... Wat betreft gameplay ben ik tot nu toe nog zeer tevreden over de games die ik heb voor de xbox... *en dat voor een console die nog maar 1 jaar op de markt is... :p *

ik d8, nee ik zeg het verkeerd, ik weet bijna zeker dat de ps2 toen hij een jaar oud was nog niet echt veel toptitels had.... Als je het dan vergelijkt met de xbox nu dan doet Xbox zeker niet onder, dat beloofd dus nog wat voor wat nog moet gaan komen.

En nogmaals, ik val de ps2 niet aan, maar houd allemaal nu eens op met net te doen alsof de ps2 beter/mooier/gaver/....... is, Dat is dan JOU smaak, maar geef dan niet van die loze argumenten!

Laatst bewerkt: 26 jan 2003
  14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    10, binnenkort 15. Met nog een controller + dvd-kit.

Kvind dat wel iets als een shitload.. Doe nou niet of het voor jou nix is. :9

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    nou voor iemand met een ps2 en een xbox met mijn hoeveelheid spellen is het eigenlijk niks...

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    10/15 is zekerz niet weinig.. ik heb er zelf 11 maar merk wel dat hoe meer games je hebt, hoe minder diep je op de games ingaat. Je raakt gewoon te verwend en stopt veel te snel met een game om een andere te doen als het wat moeilijker wordt.

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan nu ook nog 20 spellen erbij kopen. Maar dan is al mun geld op.. :{

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm... psII is ook een goede console,maar persoonlijk blijft xbox bij lange het best,en dat rijtje wat ik zei,jullie hebben nu zoveel toppers omdat jullie vroeger zijn begonnen,wij zijn later begonnen.Developers stappen ook meer over,en de reden dat er meer xbox exclusive ook naar andere gaan is voor geld,ditzelf heeft niks met de xbox te maken,en dat van splintercell was bekend,al 2 jaar geleden,maar een afspraak tussen bill en ubi soft
    dat ze niet mochten zeggen dat het afgelopen was naar 2 jaar.
    en tsja hoe ik weet dat het toppers zijn....
    Dunnow als je zo is naar de previeuws etc. kijkt....
    ik blijf bij mening dat xbox het best is voor "mij",graphics maken idd niet het spel,maar het helpt wel een groot deel.Maar probeer na 3 maanden deze discussie te heropenen,en ik zal denk ik gelijk hebben dat een groot deel uit die lijst toppers zullen worden....

19. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    let wel... er is een verschil tussen een spel met goede verkopen en toppers...

20. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik vind niet dat de PS2 de beste is, wel de bekendste. Dat komt doordat al die mensen elkaar opfokken en omdat het spellen aanbod groot is doordat de PS2 zich heeft bewezen. De XBOX moet zich nog bewijzen, en daar zijn ze goed mee bezig! Ze verkopen al beter dan NINTENDO!!! Het bedrijf dat niet was weg te denken uit de console markt. Alle goeie games zijn nog in ontwikkeling omdat de Xbox nieuw is. Ik zal eens een paar goede games noemen die veel beter zijn dan PS2:

- Splinter Cell
    - Halo
    - Halo2
    - Unreal Tournament
    - Midtown Madness
    - MGS
    - Perfect Dark
    - Racing Evolutione
    - Brute Force
    - Fable
    - Project Gotham Racing 2
    - Blinx 2
    - Blinx 1

En nog veel meer! De meeste XBOX exclusive!!

Bij PS2 kan ik alleen GTA noemen en GTA en... GTA

Deel Deze Pagina