precies.. ik zei precies hetzelfde Jermain: volgens mij ben je zelf ignorant! Je ziet toch wel dat de xbox veel betere titels hebt/ krijgt dan die "spellen" op de ps2. Heel veel van de goede spellen die er voor uit komen of al uit zijn dat zijn vervolgen..Haast geen vernieuwing
Wie zegt dat de xbox meer en betere spellen heeft dan de PS2 lult gewoon uit zijn nek! Zelfs de xbox fanboys hier moeten toegeven dat de ps2 meer en betere spellen heeft. En BTW splinter cell is niet exclusief xbox. Hij komt op de volgende systemen: PS2, Gamecube, PC en de GBA. Ja, lekker exclusief xbox hoor!
joh.. dat meen je niet?! En ik ben dus absoluut geen fanboy want ik geniet ook van me GC.. playstation spellen trekken me alleen niet aan, dus ik geef helemaal nix toe
Het gaat niet om de graphics, maar om de speelbaarheid. Het is juist mooi dat ze spellen op meerdere systemen uitbrengen zodat iedereen ervan kan genieten. Dit zouden ze bij alle top spellen ( behalve halo ) moeten doen.
Dat zou ik ook zeggen.. Dus als het beste Xboxspel ooit op de PS2 komt, maar dan bestaande uit 4 blokjes zou je het ook leuk vinden? 1 = Gameplay 2 = (voor mij) De gfx..
Ruffryder, Jij bent echt f*****g triest man! Als de xbox zo geweldig goed is waarom is ie dan zo weinig verkocht? Maar jij hebt gelijk, de ps2. Dus de 50 miljoen mensen die de ps2 hebben gekocht zijn volgens jouw stom en hebben een blokkendoos gekocht. Jij bent gewoon jaloers dat de xbox niet van die toppers heeft zoals de ps2 (o.a. gran turismo, gta 3, gta vice city). En btw zo geweldig mooi zijn de xbox graphics nou ook weer niet. Neem als voorbeeld unreal championship. De is echt 1000 keer zo lelijk als unreal tournament 2003. Kort samengevat: Don't underestimate the power of playstation en jij bent een diep triest ventje.
Goh,jij bent tot nu toe echt de grootste en zieligste sukkel die ik ooit op dit forum heb meegemaakt, je zit gewoon de PS 2 te verdedigen om dat je niet wil toegeven dat je iets sechts hebt gekocht. PS2 verkoopt beter dan Xbox omdat ie bekender is en meer(vooral slechte) spellen heeft. Xbox heeft(of krijgt) betere spellen dan die "toppers" die in je post staan GT3------Racing Evoluzione GTA 3 en GTa Vice city zijn ongeveer hetzelfde,Driver 3 wordt wel net zo iets,het enige PS2 spel dat ik wel zou willen hebben is Kingdom Hearts. Ps2 kan gewoon niet op tegen(in ieder geval gedeeltelijk)Xbox Exclusive titels als Halo,Splinter Cell en Unreal Championship. BTW,Unreal Championship ziet ere vet mooi uit en heel wat beter dan op een paar PC's van gasten die ik ken(na ja UT 2K3 dan he). Kort samengevat: Don't underestimate the power of Xbox en jij bent een diep triest ventje
Zegt de PS2-fanboy.. :{ Als ik jaloers was had ik hem wel gewoon gekocht. En je noemt jezelf stom en dat ding een blokkendoos, want ik heb dat nooit gezegd :{ Ben jij dan misschien degene die jaloers is? Als jij dat vind blijf dan gewoon lekker UT2k3 spelen. :{ ..zegt de fanboy.. btw; Welke power? :{
halo snapt het, hotshot snapt het, ik snap het.... waarom jullie niet? ja tommy ook jij snapt het niet... tommy loopt te vertellen dat de ps2 beter is... dat is bullshit en dat weet iedereen... de rest loopt te vertellen dat de xbox beter is... is ook bullshit en dat weet iedereen stiekem ook.... het zijn gewoon allebei hele goeie consoles... over deze discussie kan je eigenlijk eeuwen doorgaan... maar je schiet er toch nix mee op....ik vind de ps2 en xbox gelijk aan elkaar... maar zoals ik al zei... als je de ps2 af gaat zeiken dan zeg ik er wat van want ik ben nog steeds trots dat ik em heb.... dus beste fanboys die hier hebben gepost... (iedereen dus behalve halo en hotshot) please broaden your horizons.... shallow minded flagrants....
8 miljoen in 1 jaar is weinig ? Zegt 'ie niet... Volgens mij ben jij jaloers dat UC niet op de PS2 komt...
Hoi Jermain, Ik zeik niks af. Ik zeg alleen dat ik vind ( dit is mijn mening ) dat de ps2 meer en betere spellen heeft dan de xbox. Ik wil geen enkele console afzeiken, omdat ik ze alle drie hebt en ik vind ze allle drie vet. Alleen ik vind de ps2 toch iets beter door het spellen aanbod. En als er dan van die zielige figuren zijn die mij en de ps2 gaan afzeiken, daar kan ik slecht tegen. Vooral als ik zeg dat ze topspellen op alle consoles moeten uitbrengen en er dan zo stom antwoord komt van: vind je het leuk om een spel met vier blokjes te spelen? En vooral gogeta moet effe kappen met zijn stomme antwoorden. Zo, ik hoop dat ik nu duidelijk ben.