1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2 beter dan Xbox.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Tommy Vercetti, 26 jan 2003.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    sluit het dan maar... ik word zomaar fanboy genoemd en shit... die flagrants begrijpen die shit niet... dit topic komt toch niet meer goed...

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zegt genoeg lijkt me..
    maar nu weer on-topic :)

3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat heeft iemands uiterlijk er nu weer mee te maken?
    kom op zeg, kom nu eindelijk eens met argumenten

4. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    zegt eigenlijk niet genoeg... mensen die me kennen geloven niet eens dat ik dat ben... maar ja... ignorant flagrants altijd he...
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

oke willen de mensen die zeggen dat gta3 en vice city hetzelfde zijn vice city aub een keer spelen... zoals ik al eerder zei... geen conclusies trekken over dingen waar je niks van weet...

Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok w8 ff, tis niet juist deze gast een fanboy te noemen! Ok ik ben het lang niet met alle argumenten van hem eens *met de meeste niet* maar hij zegt ook niet dat de ps2 beter is dan de Xbox, hij heeft plezier van allebei. Dit forum zou heel wat beter worden als iedereen elkaars post heel wat beter leest voordat er uitspraken gedaan worden..

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    jij hebt gelijk

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, jij maakt anderen voor fanboys uit maar ik denk dat jij met deze uitspraken laat blijken dat jij ook niet echt redelijk praat..

Vooral die laatste quote, echt alleen ventjes die niet tegen hun verlies kunnen doen uitspraken zoals: Mijn auto is 1000x sneller, mijn brommer loopt 600x harder dan die van jou, mijn tv is 800x zo duur als die van jou, mijn vriendin is 10000x zo mooi als andere meiden op deze wereld, enz... enz... enz......I made my point. Ofwel argumenten die van 1000 kanten :p niet kloppen...

Ok unreal tournament ziet er beter uit op de pc, maar who cares, Xbox draait wel ff op een tv i.p.v. computerscherm met VEEL hogere resolutie.

Begrijp me niet verkeerd vriend, ik ken je niet persoonlijk, je kan een hele aardige gast zijn, maar maak andere gasten niet voor fanboy uit als jij er zelf verd8 veel op lijkt (let wel: IK ZEG NIET DAT JE ER 1TJE BENT..)

Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    eindelijk iemand die de posts een beetje leest... zullen wij dan maar de discussie verder gaan bfalcon? oke waar waren we?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook jij hebt helemaal gelijk Bfalcon.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ging het om de vraag of ps2 beter was dan de Xbox.
    Mijn PERSOONLIJKE mening heb ik al duidelijk gemaakt, namelijk dat ik meer dan genoeg plezier heb met m'n Xbox en ik absoluut geen reden zie om een ps2 erbij te kopen...

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb beide gespeeld en vind er niet veel vernieuwing inzitten...
    geen conclusies trekken over dingen waar je niks van weet..:{

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook meer plezier van mijn xbox.
    Ik heb de gc, xbox en de ps2 en ze roeleren alledrie.

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    dan heb je vice niet uitgebreid genoeg gespeeld anders zou je wel degelijk verschil zien...

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Idd ik probeer gewoon serieus te posten,waar meestal niet op geraegeert word,en ze alleen de msg's van andere lezen die hun probere af te kraken,this is going way off topic
    en de argumenten zijn er ook niet veel meer,
    lees de oude post en reageer daarop,persoonlijnlijk denk ik dat jullie pm box vol is :+

I.i.g.

-xbox=duidelijk beter sytem(qua prestatievermogen)
    -allebei dvd
    -Allebei lekkere controller's,maar van elkaar schillen ze veel,is soms even wennen om weer een console van een andere console vast te pakken.
    -psII heeft nu veel titels in de winkels ligen,maar ik vind veel bucht ervan,en exclusive maakt ook niet veel uit,de console heeft het in ieder geval,xbox heeft veel _-aankomende-_ toppers(mijn mening dan.../hoop ik kan nu nog niet oordelen)
    -psII heeft een voorsprong,borduurt verder op de naamsbekendheid,en is eerder gestart
    -We zijn toch nu veel goedkoper bezig,met titels van 20 euro etc.
    jullie ook met de psII
    -Het uiterlijk vind ik van beiden mooi,alleen jammer van die ""sticker"" in het midden van de xbox,en de rare knoppen plaatsing bij de psII
    -xbox live! word volgens mij dan ook veel beter dan als de PSII online gaat,jullie moeten ook nog apart een harde schijf erbij kopen
    -Toppers hebben ze allebei
    -de dvd speler is bij ons beter,alleen wij moeten apart een kastje aanschaffen
    -wij hebben al 4 controllerpoorten
    -jullie hebben een groot imago vergeleken met de xbox

je kan nu wel zeggen,dat mijn mening ongegrond is en niet juist omdat ik geen PSII heb,1 van men vrienden heeft ook een psII en het maakt ons echt echt uit of we op de PSII spelen of de xbox
    lol hebben we met allebei,alleen de xbox trekt me meer aan,en dat zal meer en meer worden naar de volgende 3 maanden,door xbox live en de aankomende(hopelijke)toppers in de winkel

Greetz ...

15. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    klopt bijna helemaal.... maar ik had al eerst een ps2 en waardeer het daardoor ook meer... en heb al veel spellen... ik vind ze imo allebei even goed... maar ja dat had ik al gezegd...

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    RESPECT! jij komt met goede argumenten.. Ik sluit me met de meeste aan.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je koopt een console als je de spellen leuk vind. Dat is een mening en daar valt (haast) niet over te discusieeren. Mijn mening is dat de PS2 (bijna) geen exclusieve topspellen heeft. Alleen GTA Vice City lijkt me vet, maar voor de rest. GT3 vind ik slecht omdat ik geen race-gamer ben, FFX vind ik gewoon een matige rpg (FF heeft me nooit geboeid, geef mij maar Fable of Golden Sun). De XBox heeft meer titels van mijn smaak, Halo, JSRF etc. Daarom heb ik een XBox.

18. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    heb je fable al gespeeld dan?

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix heeft gelijk.. Kijk naar de games die je boeien..

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee dat niet, maar het is Peter Molenyeux. Alleen al dat de hele wereld en jijzelf kan veranderen naar hoe goed of slecht je bent vind ik vet. Black & White vond ik geweldig alleen de replay was slecht. Ik was verder dan ooit gekomen en toen was er iets misgegaan met de savefiles waardoor ik helemaal overnieuw moest beginnen. Toen had ik er echt geen zin meer in.

Deel Deze Pagina