Ik lees hier nou al een paar weken een welles nietes verhaal tussen de xbox en de ps2. Volgensmij zijn ze alle twee wel kicken, mooi en gaaf en wat nog niet meer. Het gaat om de games die je aantrekken, welke games je leuk vind om te spelen. Beide consoles hebben mooie en toffe games lijkt mij anders verkopen die kassies niet zo goed. Waar ik wel helemaal gestoord van wordt zijn die gasten die alleen maar kritiek hebben op de xbox en die kast alleen maar lopen af te kraken. Als die personen zo PS2 GEIL zijn WHAT THE FUCK doen jullie dan hier op een xbox site. De xbox komt net kijken dus die kan je nog niet vergelijken met de PS2 als het om verkoopcijfers gaat, of stellen dat de PS2 de console war al heeft gewonnen. Laat iedereen lekker zelf beoordelen welke console hij leuker, beter of mooier vind en ga niet op een xbox site zitten zeiken dat de :r PS2 beter is als een xbox omdat je toevallig helemaal sony geil bent. Als iemand de ps2 een gave console vind moet ie hem zeker kopen de games die ik heb gezien zijn zeker heel gaaf maar hou op met dat welles nietes spelletje tussen een xbox en een ps 2
Tuurlijk heeft PS2 al gewonnen Als wij 100 km gaan rennen en ik geef jou een voorsprong van 50 km, dan win jij 100 % zeker ook al ben ik nog zo snel. Maar ik zou idd meer km/h kunnen rennen (oftewel procentueel kunnen Xbox en NGC het idd beter doen)
Jo~! Laat iedereen lekker wat aan prutsen joh, dan komen er leuke dingen te voorschijn! Iedereen zn eigen next gen console! Anders is het saaj he, heb jij een xbox? o, wat leuk, ik ook Kmoet wel zeggen dat ik zoon zwart dingetje met een sony logo erop op mn slaapkamer heb staan.....
FEITEN mensen menen wat doen we moeilijk het is een FEIT dat de ps2 marktleider is (zie pu, playnation, gamersmonth etc.. dus dit forum kan weg en oja over 20 miljoen verlies, sony had een paar miljoen verlies maar de grote winst kwam van de ps2 afdeling dus.....
Re: FEITEN Die logica van jou slaat echt op een dooie koe. Ja de ps2 is marktleider... Knap zeg in een markt waar geen concurrentie was/is.