Leuk, maar ik denk dat ik hem net als met mijn lightgun (voor PSX) na een uurtje spelen opzij leg......
Heb de Eye Toy even kunnen proberen op de Mega Festatie dit jaar. Vond het niet echt iets dat ik direct voor de Ps2 zou kopen. Beetje met je handjes staan wapperen tot je er een lamme arm aan overhoudt. Niets voor mij, maar misschien voor andere gamers.
Heb hem op de Game Awards en Megafestatie gespeeld en was eigelijk meteen hooked...ok...misschien is het wel already done, maar leuk is het zeker. En dit is dan de eerste keer dat het wat grootschaliger wordt uitgebracht...a good thing als je het mij vraagt. Geeft party gaming weer een hele nieuwe dimensie. Zeker als het snufje in de toekomst op een innovatievere en betere manier wordt toegepast. Hardstikke leuk!
dit speelde ik in V&D in zaandam of was het nou a'dam niw het is wel leuk, alleen wel doodsimpel. die stand zijn echt door idioten gemaakt ook he veelste laag staat die camera, er staat duidelijk een silhouette van hoe je moet staan pfff
OMG hoe kan je dat zeggen? Ik heb point blank (zo'n beetje het meest nietszeggende spel op de psx) helemaal grijs gespeeld met de guncon!! Het schieten ipv op knopjes drukken maakt het een hele nieuwe ervaring, en errug verslavend.
met gamekings deden ze het echt humoristisch. Die gasten hebben vette humor (maar de oplettende lezers wisten dat natuurlijk al) gaan ze de ramen wassen, allemaal gasten neerslaan die op het scherm komen. Maar ze wisten alleen niet of ze het echt serieus moesten nemen.
ff voor de duidelijkheid socom is niet de eerste online ps2game... maar de eerste online door sony uitgebrachte ps2 game... tony hawk 3 en 4 + midnight club 2 zijn ook al online enabled
Ja, dat viel mij ook al op; ze wisten niet wat ze er mee aanmoesten. Maar dan nog, PS2 gamers zijn niet alleen 15+, er zijn ook een heleboel kinderen die er één hebben. En voor hen is het heel leuk, want het zijn eenvoudige maar leuke spelletjes, en bovendien is alles in het Nederlands. Eye Toy zal geen knaller worden onder de hardcore PS2 gamers, want die zullen wel online gaan. Maar door de wat jongere gamers zal de Eye Toy toch wel een succes worden denk ik.
Ik zit te twijfelen om zo’n eyetoy aan te schaffen, lijkt me wel leuk om met m’n vriendin of vrienden te doen. Of een keer naar m’n werk meenemen en iedereen een keer maf zien doen. Maar is er ook een 2-player mode? En is er iemand die zo’n ding heeft en die ervaring heeft met de multiplayer opties van de games? Oh trouwens, en dan dat gezeur over dat dit niet voor “hardcore gamers” is. Kijk, ik zie me inderdaad niet alleen voor die tv staan met m’n armen te zwaaien. Maar ook “hardcore gamers” krijgen volgens mij vast wel eens bezoek (vrienden, familie, whatever). Dan is dit gewoon een vette gadget om in huis te hebben.
Ik heb het, en het is leuk. Echt een spel wat je met z'n meerderen en met een smile op je gezicht speelt. Het begint al bij het profiel aanmaken waarbij je verschillende gezichten moet trekken. Hierna ga je al die melige games spelen, is echt lollig gewoon. Maar van alle games zijn er een stuk of 4/5 die echt de moeite waard zijn. Sommigen speel je een keer en daarna nooit meer.... Maar inmiddels is al aangekondigd dat ze bezig zijn aan twee nieuwe spellen (dans en sport) dus de Eyetoy wordt/is zeker een blijvertje! Echt ernstig trouwens. Het kost hier in de winkels € 69,95. Ik heb het bij www.play.com besteld voor (omgerekend) € 47,-!!
mij lijkt het leuk voor 5 minuutjes.. meer ook niet.. maar voor de jongere gamers lijkt het me idd erg leuk, dat wel..