1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [ps2] F1 '05

Discussie in 'Games' gestart door Meneer Stefan, 9 jul 2005.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @JP:

Als je nog een keer wat tijd over hebt mag je wel een keer een filmpje maken van het nieuwe circuit in Turkije (met als het kan een pitstop) :)

Zijn er nu trouwens formation laps mogelijk voor een race en zit er een Safty car in?

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Heb hem nu eindelijk sinds gisteren binnen. Meteen even een enkele race gereden en career mode gestart.
    Eerlijkheids halve gezegd wel op easy. Heb alleen wel gemerkt dat zelfs met alle driver aids uit dat veels te makkelijk is.
    Wat ik alleen wel merkte en wat ik vreemd vond is dat er geen commentaar gegeven wordt in career mode.
    Ik heb ook een single race gereden en daarbij kreeg ik zowel pits als tv commentaar maar niet in career.
    Klopt dat?
    Voor de rest is het een goede racer, besturing is een stuk beter dan in de 2004 versiel.

3. -Murdock-

-Murdock- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan deze game te kopen, maar je zal zeker niet dit stuurtje kunnen gebruiken? :{. Handig, zo'n USB-port op je PS2 als je er niks mee kunt :\

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lijkt me vrij duidelijk dat je een PC-stuurtje niet aan een PS2 kunt aansluiten ook al heeft hij een USB poort. Je zult toch echt een speciaal PS2 stuur moeten kopen

5. JeePee

JeePee Guest

Was ik al van plan. (voor die gasten op het Christijan Albers Forum) Geen Formation Laps, wel in de kwalificatie en trainingen, en die safety car weet ik niet zeker. (zit wel in het voorfilmpje).

@ Murdock,
    Nope, kan niet. Je zult voor een PS2 echt een PS2 stuurtje moeten gebruiken, omdat dat stuur van jou niet de juiste software heeft. De Driving Force Pro kan wél op de PS2 als op de PC. Dus ja, best handig zo'n USB-poortje ;)

6. JeePee

JeePee Guest

Hier het filmpje van Istanbul. Eén ronde met Kimi Raikkonen. Sorry, maar je kan in "timed runs" geen pitstops maken. Dus je ziet alleen het circuit. >>> Hier <<<

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2005
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mooi filmpje _O_

Lijkt me wel een leuk circuit, ben al benieuwd als in augustus de F1 er gaat rijden :)

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou hem ook heel graag willen hebben, heb alleen geen PS2..., maar misschien dat ik er ooit een koop, al is het alleen maar voor GT4 en Formula 1:) Of een PSP natuurlijk:)

9. JeePee

JeePee Guest

Ik vind het circuit echt saai. Alleen die 4 snelle linkerbochten zijn wel gaaf. Verder vind ik er geen reet aan.

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe hey jongens, weet iemand bovenstaande? ;)
    Gisteren weer even gespeeld. Het is echt een goede racer.
    Alleen vind ik toch de schade die je kan krijgen tegenvallen. Voor de aardigheid met een flinke snelheid tegen een muurtje gereden en ik had alleen een kapotte voorvleugel. Die auto had gewoon total-loss moeten zijn.
    Dat was overigens in career, misschien dat het buiten career om anders is. Maar ik vond dat wel een beetje tegenvallen.
    Race gevoel verder vind ik top. A.I. van de tegenstanders is ook goed.

11. JeePee

JeePee Guest

Je hebt in career geen commentaar. Helaas. Wel heb je commentaar en boardradio als je championship rijdt (dus geen career). Je hebt namelijk geen commentaar, omdat je met je eigen naam rijdt, en de commentatoren die waaschijnlijk niet kunnen uitspreken. Wat ze hadden moeten doen dat je je eigen naam met je headset kon inspreken. Netzoals ze gedaan hebben met je gezicht (met de eye-toy)

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Bedankt dude.. wel crap.
    Beetje onzin trouwens ook want ze hadden b.v. ook via een bijnaam kunnen werken (geen vergelijkende game maar in Links 2004 gebeurt dat ook)
    En ze hadden nog altijd de posities van anderen kunnen omroepen of commentaar vanuit de pits.
    Ze hebben dus nu eigenlijk de makkelijke weg genomen. erg jammer want dat commentaar voegt wel wat toe.
    Ach ondanks dat vind ik het nog steeds een tof spel

13. -Murdock-

-Murdock- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de antwoorden, koop 'm wel voor m'n PSP :).

14. JeePee

JeePee Guest

Weet iemand of er ook een safety-car inzit (net zoals het voorfilmpje)? Ga ik eens lekker een crash veroorzaken :cool:

Deel Deze Pagina