1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS2] Final Fantasy X-2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 18 feb 2004.

  1. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Paine met Dark knight is vet heb je gelijk een vette move waarmee je iedereen uit de weg ruimt.
    Dark Prince wat bedoel je eigenlijk in je edit??
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ondertussen 18uurtje ffx gespeelt... ow wat is hij G**L:eek:
     
  3. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    De special dresssphere van Yuna is super vet! Die doet me denken aan Sorceress Edea van FF8:D En die FF ownde. Ik mis trouwens die aeons van FFX helemaal niet.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    die aeons duurde toch steeds veel te lang en echte damage deden ze op het laatst niet meer. dat was het geval bij alle ff's waarom zolang aeons, gf, of summons gebruiken als je met een vechter meer damage doet.

    het spel is trouwens echt cool. heb nu 20 uurtjes gespeeld heb 23 % van het spel (of 24%) en zit aan begin van hoofdstuk 2. was beetje gaan trainen tijdje en dan word je echt immens sterk als je level 28 ben aan einde hoofdstuk 1 bijna te makkelijk met al die moves.

    heerlijk die game weer en trouwens ik vind hem niet beter of slechter dan X hij is gewoon anders op zijn eigen manier en als ie er teveel had op gelekeken dan was het weer aaaah vieze kut cover van X en het is een makkelijke manier om geld te verdienen ze hebben nu gewoon wat anders gedaan en ik vind die hoofdstuk indeling en dat je overal naar toe kan wel verijkend. het geeft nog meer het gevoel van echte vrijdheid dat je gelijk in het begin overal ter wereld naar toe kan als je maar moeite doet.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben in hoofdstuk 5 en mijne charactes zijn level 49,50 en 51 en er is nog steeds een sub-quest met 5 sterren moeilijkheidsgraad. Dus ik zou niet stoppen met jouw mannetjes te trainen als ik jou was.
     
  6. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan Chapter 5 begin krijg je als het goed is op elke lokatie een "Hotspot" maar ik mis er 2 , bevelle en calmlands weet iemand misschien hoe ik die unlock. ZIt nu trouwens op 69% begin chapter 5
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    het zijn topch hotspots als je ze kan complete maken? danb moet je bij calm lands 400 punten halen in de publicity campaign en bevelle weet ik niet wat je dan moet doen...


    trouwens the anwser tuurlijk ga ik door met trainen. beter dat ze te makkelijk zijn om te verslaan die eindbazen dan te moeilijk. alleen het staat wel een beetje lullig dat de eindbaas van hoofdstuk 1 in twee slagen dood was dankzij paine's special dresssphere.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij was ie ook in 2 slagen dood en ik had geen special dressphere :D.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    niet geprobeerd zonder special dresssphere heb iemand trouwens nog extra trucjes voor gunners gauntlet?
     
  10. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij laatste waterval kun je links van de waterval staan zonder geraakt teworden. Das alles heb er ook veel moeite . Heb daarnet nog 2690 punten gehaalt net nie genoeg :mad: klotezooi
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je hebt toch maar 500 punten nodig. ik heb hem net verbeterd met 790 ofzo maar ik ga in de eerste echt niet zo moeilijk doen aangezien je in chapter 5 het nogmaals kan doen maar dan kan je al je ammo sterker maken door van 2 normal 1 dual te maken enz en je kan de adamanti toch maar een keer winnen
     
  12. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie ook Blitzball in FFX-2. Dat is echt 10x zo vet als in het vorige deel. Het is nou een copietje van Championship Manager ofzo geworden...super verslavend. Lekker scouten en spelers kopen en die kunnen ook geblesseerd raken tijdens de training of wedstrijd. Dit is gewoon al een spel op zich. Check die sh!t!!!
     
  13. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan heb je wel 2800 voor adamamti en dat lukt me net niet . Wat is dat trouwens ?? anders doe ik al die moeite voor niks.

     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    adimanti is een items dat echt relaxt is hier zijn de stats

    Selling price: 10 gil
    auto abbility= auto-wall
    Effects: hp + 100%, defence + 120, magic defence +120 en agility -30

    dus hij is zeker de moeite waard beetje jammer van agility -30 maar ik zou deze toch op een sorc ofzo gebruiken zodat je moeilijk te raken ben en een aaridige boost op je hp krijgt en agility is dan niet belangrijk ( op samurai is ie misschien ook goed)

    ben nu zelf begin hoofdstuk 3 heerlijk trouwens die muziek als je bahamut moet vechten echt zo trieste muziek je leeft echt mee van kut ik moet bahamut verslaan ( de coolste summon, gf , aeon aller tijden)
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jep klopt je kan special dressphere van paine alleen halen in chapter 1 en 2

    locaties van de special dresspheres zijn

    paine = praat met trommel vier keer in macalania woods
    yuna= krijg je automatisch in missie in bij djose temple in chapter 2
    rikku= krijg je automatisch bij missie in bikanel dessert in chapter 2

    fallenone trouwens om bevelle hotspot te krijgen betekent het dus dat je hemn kan completen. dan had je in chapter 3 een commsphere moeten plaatsten in Zanarkand en in chapter 4 had je er naar moeten kijken om met Isaaru te praten andere kan je hem niet completen
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  16. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Final fantasy is een top serie, niks verouderd ofzo ut is gewoon ownatsj

    maar ffx-2 is wel minder dan zijn voorganger ffx die ik een van de betere vind
     
  17. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    FFX2 is een schande, sinds wanneer veranderd iemand zo snel.
    Yuna was eerst verlegen en zo en nu lijkt zo opeens zo n wilde teef.
    Karakteristiek gezien klopt er geen ene tering van, en dit is niet de FF waar fans een vervolg van willen. FF7 zou een betere keus zijn.
    Ik zou willen dat ze FF5 of 6 in 3d zouden maken, dat zou geweldig zijn.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    he xheer? ik weet dat ff7 fantastisch is en zeer goed enzo. maar dat hele verhaal is toch happy ending? (niet echt happy maar bad guy is dood en wereld is gered, alhoewel wel een beetje vernietigd, hoe wil je in vredesnaam daar dan een vervolg op maken, daar kan je toch niks mee. en over die karakter verandering van yuna, ze heeft trekt nu toch veel op met rikku en dat verandert er, vroeger had ze een verantwoordelijke taak en nu heeft ze een vrij leventje. nogal logisch dat ze wild gaat als die chago van een lulu niet de hele tijd loopt te zeiken

    en final fantasy 6 3d? hoezo die heb je toch al gespeelt? verhaal ken je al dan dus kan je beter nieuw verhaal krijgen ook al is het dan niet zo goed
     
  19. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! You tell him Sith_Vegeta. Ben t met je eens, maar er komt trouwens wel een vervolg op FF7 in movie vorm van 70 tot 80 minuten. Hij heeft als sub-titel Advant Children en komt alleen uit op dvd en niet in de bios.
    Oh en ik vind FFX-2 LEUKER dan FFX. Maargoed mijn lievelingsspellen zijn dan ook FF8 en xenogears(import)
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb hem eindelijk uit. Zit op 70% dus dat wordt gelijk door naar new game+ lolz. Op naar de side quests.
     

Deel Deze Pagina