1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS2] God of War II

Discussie in 'Games' gestart door Cybercon, 12 mrt 2007.

1. Cybercon

Cybercon Guest

Ik denk en weet het haast zeker dat God of War het beter gaat doen in de US en Europa. En ja Japan hebben we het dan niet even over :emo: :+.

2. Blaze II7

Blaze II7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag GOW II eindelijk gekocht. Het is gewoon echt wat ik ervan verwachte en dat nog 10 keer beter. Een TOP GAME!!! Als GOW III voor de PS3 komt, koop ik er gelijk 1 als het al niet eerder is.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Nouja, ik denk dat een deel 3 beter is dan een PSP variant (die zal er heus wel komen, hoor, daar niet van). Maarja, eerst nog deeltje 2 voor mij en de laatste loodjes van deel 1. (PS2 staat helaas bij mn broer, momentee :mad:l)

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oooohyeah, zo meteen GOW 2 beginnen(tot diep in nacht) whoohhooww!

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mogguh GoW 1!

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn mening over GoW II naar een paar uurtjes gespeeld te hebben:

Tijdens het eerste gevecht tegen wat klein grut bekroop me het gevoel dat de game wat eentonig was (face it, de game is het eigenlijk ook een beetje). Tot ik bij de eerste boss kwam die je moet neerhalen via die interactieve filmpjes (of hoe dat ook noemt). Wat was dat (weeral) geweldig, wist ik meteen weer waarom ik de originele GoW ook zo goed vond.

Ook is de gameplay gewoon weg zeer goed, afgezien van die soms eentonige gevechten tegen wat klein grut. De sfeer zit ook weeral zeer goed, je hebt wederom het gevoel dat je echt aan het spelen bent in de Klassieke Oudheid.

Kort samengevat: topgame :thumbs:.

7. Cybercon

Cybercon Guest

Klinkt goed! :cool:

Heb er zin in morgen! \o/

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, in het begin heb je zoiets van okee, maar als je dan tegen de eerste eindbaas moet vechten _O_ En hoe je hem ook moet verslaan is geniaal!

9. Cybercon

Cybercon Guest

TNT Post schiet verdomme eens op :{

10. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet het er mooi uit op PS3 ?

11. Cybercon

Cybercon Guest

JAAAA! Heb het spel zojuist ontvangen, meteen maar even checken :9.

Overigens is de Special Edition is toch erg stijlvol hoor. Het hoesje is volledig van karton en aan de binnenkant zit er prachtige artwork op gedrukt. Verder zit er zoals verwacht een bonusdisc bij, maar wat de inhoud exact is weet ik zo niet. Een absolute must, als je hem ziet liggen meteen pakken die hap :). Mochten jullie er een foto van willen zien roep je maar mits ik de camera van mijn telefoon wat aan de praat krijgt.

Voor nu ga ik er ff vandoor en zal ik gaan beginnen \o/ Straks de first impressions :b:

PS: TNT post zuigt enorm :emo:.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2007
  12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij wat, ik verwachtte Pokemon Diamond maandag of dinsdag al, en is er nu nog steeds niet :mad:

Mijn God of War2 is gister verzonden door Play, komt in de loop van volgende week wel..

13. Cybercon

Cybercon Guest

Nou zoals beloofd een korte impressie na het spel 1,5 uur te hebben gespeeld. Aangezien ik de demo al had gespeeld was het begin voor mij niet nieuw. De baas in het begin zul je in 3 fases moeten verslaan en in de demo kwam je niet verder dan eerste twee. De laatste fase vind ik persoonlijk toch wel meest overtuigend.

Anyway nu wat meer inhoudelijk over het spel. Grafisch gezien was ik al laaiend enthousiast over God of War II en het wordt alsmaar indrukwekkender. Met name het stuk met de vliegende Pegasus (vogels) ziet er adembenemend mooi uit. Sommige mensen hebben me voor gek verklaard, maar God of War II houdt zich prima staande met een aantal next-gen titels in mijn ogen. En sorry Mark, maar dit zijn écht geen PSP graphics 8).

Verder is er tot dusver weinig veranderd aan de gameplay, maar dit zie ik niet als een minpunt aangezien het in deel 1 al zo ijzersterk was uitgevoerd. Verder is de baas in het begin al zo huge dat het je zo'n enorme kick van jewelste geeft, als je 'm moet beklimmen. Echt een magisch gevoel. En dan nog te bedenken dat dit nog maar het begin is.

Ik heb de afgelopen tijd veel sterke titels gespeeld zoals Gears of War, Rainbow Six Vegas, FF XII en nog vele andere hoogstaande titels. Maar nee, geen een titel gaf mij het 'wow' gevoel in 5 uur. God of War II deed dit echter in een uur al. Al met al is mijn eerste indruk over God of War II geweldig en verlang ik er weer naar om het spel morgen weer verder te spelen. Vanavond is het weer tijd voor voetbal...

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het volgende mogen ontvangen van vader:

:D

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mocht Cybercon de camere van z'n telefoon niet aan de praat krijgen kan ik ook nog altijd foto's van de SE trekken (ook met gsm) als jullie dat willen ;)

@ Darkon 83: Foto werkt niet.

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    bij gamekings waren ze enthousiast man !

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is god of war ;)

18. Cybercon

Cybercon Guest

Zijn er nog meer mensen die al een begin hebben gemaakt? In ieder geval zal ik vanavond er maar weer eens lekker voor gaan zitten :)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet helaas nog op m'n levering van Play.com wachten...
    Zal ongetwijfeld volgende week vrijdag of zaterdag worden.

20. Cybercon

Cybercon Guest

Duurt dat dan zo lang? Bij Amazon (co.uk) heb ik ze redelijk snel binnen namelijk :).

Deel Deze Pagina