1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS2] Gran Turismo: Tourist Trophy

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 3 nov 2005.

1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    De ingame screens vind ik er nou niet bijzonder uit zien, als je iets verder kijkt wordt het al snel korrelig en wazig.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft een PS2 game hè, die ook nog eens in productie is..

Ik zag een heel klein stukje erover in de PU, en ik was op slag verliefd, kan echt niet wachten tot deze game uit is :cool:

3. JeePee

JeePee Guest

GT4 had ook al veel last van interlacing, maar dat was veel minder dan dit. Vergeet niet dat dit geen high-res plaatjes zijn. GT4 ziet er al mooier uit, dus het lijkt me sterk dat deze lelijker wordt :p

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gt4 zat wel aan de top van de ps2 he, en met deze game wordt het ontwikkelen van de animatie van de bestuurders een heel stuk moeilijker(met gt4 was die er eigelijk niet),...dus mooier gaat hij toch nooit zijn denk ik.

5. JeePee

JeePee Guest

Er zijn wel minder voertuigen. Maar ik denk toch zeker niet dat hij lelijker gaat worden, want het is eigenlijk gewoon een kopie.

6. JeePee

JeePee Guest

* Kickt

Nieuwe screens :D

7. JeePee

JeePee Guest

* Uber kick

Op IGN is het intro filmpje van deze game te zien (en jullie weten hoe godse mooi intro filmpjes van Polyphony Digital zijn hè :D) en daarin zie je op het einde allemaal motoren onderuit gaan en dergelijke :D. Ik dacht dat deze game net zoals GT4 geen schade had, en dat de motoren niet konden vallen, maar dat is dus wel het geval. Ook zitten er nieuwe circuits in, want ik zag een motor over Valencia rijden. Ik begin weer serieus na te denken of ik deze game misschien wel ga halen...

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En waarom zet je de link van het intro filmphje niey hier, dit leidt tot grote frustraties bij het jordo kampf!! :eek: :D

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Triple Post :eek:

Persoonlijk vind ik MotoGP dan wel weer leuker, alleen ik bak er niks van op zo'n motor

Dus het volgende deeltje van MotoGP komt bij mij niet in huis.

Dit word voor de PS2 gamers dan wel weer een mooie kans
    om eens te motorrijden.

10. JeePee

JeePee Guest

En check nu eens de datum tussen die posts...

Hoezo 'eens'? Ooit gehoord van MotoGP, MotoGP 2, MotoGP3 en misschien ook wel MotoGP4? Die serie is al zeer lang uit hoor.

11. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de game hier liggen en het is een erg goed spel. De besturing is erg wennen als het je de eerste 2 uur speelt. Maar na een tijd heb het wel door. Elk motorvoertuig moet je leren te beheersen anders komt je de eerste rond niet eens goed door. Een scooter bijvoorbeeld is een erg leuk voertuig om mee te beginnen, maar als je die al wat beheerst kan opgaan naar de volgende klasse.

Het aantal verschillende motoren is aardig uitgebreid en erg gevarieerd, je kan veel aanpassen in verschillende opties (denk aan GT4). De banen in de game zijn verschillend maar niet gebasseerd op echt bestaande circuits, zoals ik kwam zien zitten er enkele GT4 banen in.

Grafisch is de game erg mooi, ten alle tijden is het aantal fps gelijk. De textures zijn overaal even duidelijk. Maar we gaan wel merken dat de PS2 al 7 jaar meegaat want er rijden in totaal 5 tot 6 motoren op 1 circuit. De plaatjes die er bekend zijn doen niet onder aan de game zelf.

Het geluid kan ik kort over wezen die klinkt zoals het hoort klinken en je hoort echt het verschil in de verschillende klasse. De soundtrack is verzorgt door japanse DJ's en klinkt wel aardig al ben ik totaal geen fan van dance gelijke deuntjes.

Overall, de game is zeer goed en echt een topper voor de motor fanaat die zich niet stoort aan racen op een circuit met 6 racers. op het grafische vlak gewoon top en de gameplay is meer dan goed.

12. JeePee

JeePee Guest

Thnx voor je revieuw :)

Ik heb wel motoren op Valencia, Tsukuba en de Nordschleife gezien, dus echte banen zitten er zeker in.

Deel Deze Pagina