1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2 Haat, jullie doen zo vijandig tegenover de PS2..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door USA2003, 6 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal niet vijandig tegenover een andere gameconsole zoals de PS2, maar ik heb wel vaak het gevoel dat ik de Xbox moet verdedigen omdat men hem weer loopt af te zeiken ergens.. Dat sommige mensen (PS2 fans) het opnoemen van feiten zoals de graphics die gewoon iets beter zijn op de Xbox als vijandig zien, is niet mijn probleem.. ;)

Laatst bewerkt: 6 okt 2002
  2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dat dan lekker tegen die mensen zeggen die dat zeiden, maar niet tegen ons. Omdat een paar figuren hier anti-PS2 zijn is opeens iedereen anti-PS2 ?

Elke community heeft z'n rotte appels, leer ermee leven...

3. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg het toch niet persoonlijk tegen iemand..
    het viel me op...
    mag ik dan niks zeggen over zoiets?
    dan hoef jij niet meteen op deze manier te reageren
    en je zegt 'niet tegen ons' ik had het ook niet tegen jou maar JIJ REAGEERT toch op deze topic...als je dat niet had gedaan had JIJ toch helemaal niks mee te maken? waarom reageer je dan?

4. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    grumbel ben helemaal niet tegen andere consoles... vind de xbox gewoon de beste mijn mening :D.

5. Paranoid

Paranoid Pitt power

Leuk Bevonden:
    0
    PS twee spoel het door de plee ]:-

Tuurlijk wordt er door veel Xbox-ers genuild over de ps2. Maar dat staat in geen verhouding tot het aantal PS2-ers dat de Xbox afzeikt. Zolang je argumenten geeft waarom de een beter is dan de ander is er niets aan de hand.

Tja zeggen dat de PS2 (censuur) is kan dus niet maar als je zegt
    de PS2 is (censuur) omdat ... dan kan het weer wel.

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Mja op een Xbox forum kan je neit echt verwachten dat men fan is van iets anders dan de Xbox.

Valt wel op dat het hier nog enigzins meevalt (vanweg het feit dus dat veel mensen OOK een ps2/Gc hebben).
    Gamecube"fans" kraken de Xbox veel meer af dan andersom (zie cubezone.nl). Maar goed je had het erover waarom men de ps2 "haat".
    Ik denk dat dat gewoon komt doordat de ps2 gewoon een dikke teleurstelling was. Bijna 2 jaar duurde het voordat de ps2 fatsoenlijke dingen ging produceren. De ps2 had een flop moeten zijn, want eerlijk is eerlijk het is geen beste console om iets voor te ontwikkelen ( na 2 jaar op 30 % ARGHHHH SLECHT !!!). De Saturn was denk een vergelijkbaar matige console die dus NOOIT de kans heeft gehad.
    Sony heeft door al hun gehype en bullshit uitspraken toch de ps2 (onterecht) tot een succes gemaakt

En dan is er nu een betere console die WEL aan de verwachtingen voldoet en dan gaat zo'n beetje de hele game-wereld de Xbox afzeiken. En dat terwijl de PS2 gewoon een veel mindere console is !!!

Ik denk dat dit sommige mensen een beetje dwars zit.

7. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    de ps2 is misschien iets minder dan de xbox...maar het blijft een degelijke console...en ja je hebt gelijk...ik kocht de ps2 vlak na de launch en ik was best wel teleurgesteld in wat ze in te brengen hadden..
    bij de xbox was ik niet dolblij maar zeker niet teleurgesteld...maar de ps2 heeft zich erg sterk teruggevochten met sterke titels als GTA 3..De XBox bestaat nog niet zoo lang dus we zullen zien wat er gaat gebeuren op de markt...het kan terugvallen...maar zeker ook sterker worden....

8. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat niet :)

Ik heb diverse consoles... merken ruzies vind ik altijd dom... net zoals bij auto's enzo... elk merk heeft zijn eigen karakter etc...

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja... Sorry hoor, maar de PS2 is toch echt wel achterhaald. Met verreweg inferieure graphics, die voor z'n eigen tijd misschien wel aardig waren, maar dat is wel 2 jaar geleden.

PS2 zuigt? Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Maar dat neemt niet weg dat ik van mening ben dat het tijd wordt voor een PS3. Dan kan de PS2 daar waar ie hoort: In het museum.

Een moderne console heeft natuurlijk standaard Wan connectivity, heeft natuurlijk supersnelle graphics en natuurlijk een harddisk aan boord. Oh ja, en geen hoeveelheid geheugen die je in bytes kunt uitschrijven, maar een serieuze hoeveelheid teringbytes (en ja, dat heeft de Xbox ook nodig, maar schijnt niet zondermeer te kunnen).

Toen de PS2 uit kwam zat ik te kwijlen bij de advertenties van dat ding (maar had net even niet de poen om 'm te kopen). Nu er de Xbox is kan ik enkel schamper glimlachen om de PS2.

10. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de playstation2 is een tijdje geleden geproduceerd..
    En over dat glimlachen over de PS2...Na een tijdje zul je schamper glimlachen om al deze consoles als de xbox2 en de ps3 uitkomen...dus eigenlijk is het wel logisch dat de ps2 iets achterloopt, het is veel eerder ontworpen....

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat schrijf ik dus ook. De PS2 hoort in een museum en als een PS2-er zegt dat ie beter is dan een Xbox (of zelfs gelijk) kan ie zich beter even bij de dokter laten nakijken. Tijd voor een pilletje!

Natuurlijk ziet de (console-)wereld er over een paar jaar helemaal anders uit. Natuurlijk is dan ook de Xbox een ouwe achterhaalde pisbak. Maar anno 2002 is de Xbox gewoonweg toppie woppie en is er helemaal niets anders in de wereld wat daar aan kan tippen.

12. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat de ps2 beter is of gelijk...nee...ik zeg..elke console heeft zn sterke punten..de xbox is dan wel beter qua ontwikkeling in games en multimedia....maar de dvd optie ziet er niet zo smooth uit...zo heeft elke console zn zwakheden...de ps2 heeft geen moeite met een dvdje.....dat is het leuke van deze consoles.....daarom heb ik niet echt een favoriete console...
    daarom zeg ik PS2 and XBox together.............not VS..but AND...want het draait maar om één ding bij echte gamers..en dat is zo veel en goed mogelijk gamen....

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Oh, ik dacht dat we het over game consoles hadden... :confused:

Is de PS2 echt zo'n goede DVD speler? Vergelijkbaar met een Technics of Philips of zo? Als ik nog eens een DVD speler nodig heb dan zal ik aan de PS2 denken. Misschien is er wel ergens een museum dat voor de PS2 geen plek over heeft. :)

PS: Neem gerust aan dat ik nogal sarcastisch ben. ]:-

PS2: In gewoon Nederlands: De PS2 is gewoon een achterhaalde kutbak die in een moderne speelgoedzaak niet thuishoort. PS2 sux, PS2 is kut. PS2 is restafval voor de bejaardensoos. Over twee of drie jaar schrijf ik het zelfde over de Xbox. Maar nu even niet!

Laatst bewerkt: 7 okt 2002
  14. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    jajajajaja....ik spreek je dan over een aantal jaren gozer...:cool:

15. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    ]:- ]:- ]:- ]:-
    Sorry, ik moest het even kwijt.. ;)
    Ga eens eventjes naar gamesen... Kijk op Xbox forum, hetzelfde bij Powerweb.. Kom dan terug, en durf dit nog eens te zeggen..
    Ik dank je..

Gaat het nog een beetje., :confused: :{

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit gaat weer helemaal nergens over, kindjes :{.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina