1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS2] Killzone

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 14 nov 2004.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar hij komt van een Nederlandse developer. Zoiets kun je (lijkt mij) niet vergelijken met iemand als Bungie. Moet ook rekening mee gehouden worden. Voor Nederlanse termen is dit een erg goede game. (hij komt toch van nederlandse developer, of ben ik in de war?)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    jep van Guerillia(zijn gevestigd in Amsterdam)
     
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, komt van een Nederlandse developer. Maar betekend dat dat je de game niet kunt vergelijken met Halo?
    En voor Nederlandse termen is dit een goede game, tsja moet je daarom de game maar kopen? Het is een tegenvaller, maar omdat hij door een Nederlandse developer is gemaakt krijgt de game toch een 10. Beetje vreemde redenatie...
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zeg dat er voor nerderlandse termen en goede game is neergezet! Zeg niet dat ie beter is dan halo, maar dat er rekening mee gehouden moet worden dat het niet uit zo'n extreem grote studio komt als bijv. Bungie. Zeg ook niet dat ie een 10 verdient, of dat je hem moet kopen omdat ie in Nederland gemaakt is.
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    vind hem leuk !!


    Demo is wel leuk !! (OPM2 Demo)
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone lijkt me wel ok. Na dat gb spelletje nog een aardig Nederlandse game op de markt :D.
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Aardige poging om halo 2 van de troon te stoten maar ik heb de demo ervan gespeelt en ik vind het geen zak aan.
    Ik vind het idee trouwens wel leuk van die ventjes met die maskers enzo goed verzonnen mischien kopen als ie in de budgetbakken ligt. *)
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    En? Cijfers zeggen niks, speel zelf het spel, en trek dan zelf een conclusie.
    En Guerillia is inderdaad gevestigd in Amsterdam, maar doordat ze een deal hebben met Sony bestaat het voor een groot deel uit buitenlanders. Zegt dus weinig over de kwaliteit.
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke troon wat mij betreft zit op de xbox nog steeds halo 1 op die troon.
    Kan natuurlijk door mij komen maar de eerste halo blijft voor mij gewoon beter.
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet echt makkelijk als je neergezet wordt als Halo beater en het pas je tweede serieuze game is die je op de markt brengt. Ik geloof dat het de doelstelling helemaal niet was om een Halo beater te maken maar een goede FPS. De gamejournalistiek is er echter bovenop gesrpongen en dan is de druk ineens heel groot. Vooral als sony er zoveel in heeft gestopt.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is waarschijnlijk wel een van de beste FPS-ers op de PS2 sinds langere tijd. Die kans zit er wel in, zo moeilijk is dat niet. Ik weet niet hoe Rainbow Six 3 op de PS2 speelt en eruit ziet maar afgezien van die shooter (oh ja, en TS II natuurlijk) zijn er niet veel beter is mijn verwachting. Het is lullig dat de media er zo is opgesprongen, ik denk dat de developers liever in alle rust de game hadden willen maken ipv zo te worden gehyped....
     
  12. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik neem aan dat ze zelf verteld hebben wat je van de game kunt verwachten (de developers), zoiets verzint de media niet ...
    ik denk dat het hun eigen schuld is
     
  13. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel scoort veeeel lager overal dan Halo 2 en Metroid prime 2..... echt weer iets voor sony om der zo overdreven belachelijk over te doen... bah.
     
  14. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet Sony niet. Dat doen de media.
     
  15. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de developer schept toch echt als eerst verwachtingen
    de media kan niet zomaar zeggen dit en dat is de multiplayer wat er zo en zo uit ziet
    dat is toch echt aan de developer zelf
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld van Killzone en de graphics waren best redelijk, alleen een beetje grauw. Maar het vuur/licht dat uit het wapen komt wanneer je schiet ziet er echt lelijk uit. Killzone kan het echt niet halen bij halo 2, laat staan bij halo 1.
     
  17. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind juist killzone beter dan halo2.....de wapens zijn veel mooier,de vijanden zijn echt cool gemaakt...de levels zijn dan wel grijs en grauw maar het past in de gehele sfeer,maar dat is mijn mening:D...de levels in halo2 konden mij niet boeien ik vond ze zelfs lelijk,doe mij maar de echte settings van killzone
     
  18. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de demo en vind hem ook niet echt zo speciaal. maar misschien is hij online wel heel anders. bij socom 1 en 2 was het ook zo, offline zuigt hij maar online waren alle online ps2 gamers te vinden.
     
  19. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar als je Killzone mooier vind dan Halo ben je achterlijk.... Killzone ziet der gewoon niet uit, cs is bekant nog mooier :x
    ook al ben ik geen halofan, die is 2300532580 x beter dan killzone hoor en Metroid prime 2 al helemaal..... heb killzone ook nog nergens hoger dan 6 zien scoren... ?
     
  20. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je beter kijken, in de PU en de GP heeft 'ie hoger als een 9 gescored.
     

Deel Deze Pagina