Nah misschien een beetje laat maar we hebben dan ook lekker gegamed vanmiddag.
Met de SinglePlayer mode van dit spel zit het wel snor, Op sommige momenten denk je echt van WOW kan de playstation dit allemaal aan. Je hebt soms wel dat tie ff wat stotterd maar dat is maar van korte duur. De wapens zien er perfect uit en je kan ook als je dicht bij een enemy staat een soort van Melee Attack doen, je enemy is dan gelijk Dood (dat is wel een beetje maf want als je hem met een wapen beschiet duurt het wel ff om hem neer te krijgen, en met deze melee attack ligt tie direct neer) Maar goed. De levels zien er grijs achtig uit en dat maakt het juist een geweldig lekker sfeertje, want het speelt zich af tussen 2 groepen (een goede kant en een slecht kant, naja zo zie ik het tenmiste ik ben ook nog niet zo super ver, level 3 ofso ) Ik vind het verhaal te vergelijken met Halo 2, en de levels zijn ook niet eentonig, er zit veel afwisseling in (bijv dan loop je door een stad heen en dan zit je in een jungle, een soort van Halo 2 maar dan anders in halo 2 heb je veel de zelfde levels en je weet vaak niet wat je moet doen en dat heb je juist wel in Killzone). Ik geef Killzone dus nu na een goed dagje spelen een 8,4
De MultiPlayer. tsja dat hebben we ook wel gespeeld maar der zijn nog niet zoveel gasten online (naja gisteren in ieder geval niet, ik had vandaag ff geen tijd) maar wat ik gezien heb, vind ik dit een min puntje van de game. 't loopt niet zo lekker vind ik je zit maar een beetje in het rond te schieten zonder wat lol der aan over te hebben. MP geef ik een matige 6,1
naja een kort verslagje, binnenkort ff wat meer over de MP, dan zijn der meer gasten online en is het ook wat boeiender om het te spelen.
Laatst bewerkt: 28 nov 2004