1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS2] Killzone

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 14 nov 2004.

  1. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dat je alle type online games ook offline (zelfs split-screen) kunt spelen tegen de bots? (Kies Battlefields, dan Offline game, kies ISA of Helghast, vul de andere teams met bots, et voila)...
    Dat zouden meer spellen moeten bieden.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: ik wist niet dat dat ook kon, ik speel namelijk meer een gratis spelletje genaamd Battle Arena (geweldig spelletje waarom ik dit meer speel dan killzone....het is online tjsa Killzone ook maar Killzone heeft nog weinig tebieden wat met online temaken heeft)..trouwens wat ik ook niet snap wij hadden deze dope game al vrijdag en iedereen kon hem pas gisteren uit de winkels halen :confused:..naja wij hebben er voordeel bij :)
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    het spel is dus niet leuk online? aangezien ik hem daarvoor wou kopen. :confused:
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Killzone is echt bar slecht.
    Heb hem 4 uur gespeeld maar wat een verschrikkelijk slecht spel.

    De gameplay is om te janken. het richt niet fijn, het loopt niet fijn. het strafed niet fijn.
    En dan heb ik het nog niet eens over alle bugs die er in het spel zitten.
    Ohja en dan hebben we nog de graphics ? naja laat ik daar dan maar niet over beginnen.

    Enige plus puntjes zijn: De mooie filmpjes
    De mooi geanimeerde reloads van de wapens
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik was er al bang voor. Ik had de demo dan alleen gespeeld en ik hoopte dat de uiteindelijke versie wat beter zou zijn! Want dat speelde absoluut niet lekker en vloeiend. Helaas blijkt van niet.
     
  6. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel hij komt bij lange na niet bij Halo 2 in de buurt :)
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Post dan nix... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    dus eigenlijk wil je zeggen dat je de ps2 vergelijkt met xbox, Man deze game is uber vet voor de ps2. en het richten, dat is super man je moet er alleen maar ff aan wenen maar daar neem jij de tijd zeker niet voor ofso. en de graphics zijn helemaal mooi als je deze game vergelijkt met een andere shooter voor de ps2. ik vind deze game super mooi voor een ps2 en het speelt relaxt en de bugs die zie je haast niet (noem der is eentje op dan). de meeste mensen vergelijken dit spel met halo 2, en dat is wel het domste wat je kunt doen want je vergelijkt ook geen xbox met de gameboy (om maar een voorbeeld te noemen)

    Voor de playstation 2 is dit een Must Have en iedereen die loopt te zeiken van dit is een slecht spel die is gewoon dom bezig want voor de ps2 is er gewoon geen betere FPS..
     
  9. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    kijkt naar je eigen post...
    ik zeg tenminste nog iets nuttigs

    want dat is de vergelijking die aan het begin van deze post werd gemaakt....
    dat het een Halo 2 beater was

    coclusie dat is het dus niet ....
     
  10. Snuifje

    Snuifje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    komt Killzone ook op de Xbox?

    Greetz Snuifje
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nope, het is een PS2 only titel.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  12. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1

    nou zeg dat niet....meschien ook op PSP :p (in aangepaste vorm he)

    je weet het nooit
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok wil je een bug ? sta je voor een deur ( zit die deur op slot ) hoor je team mate zeggen he's locked. loopt er een andere teammaat gewoon door de deur heen, hahah zo slecht.

    En voor de ps2 vind ik de graphics helemaal niet goed. je ziet gewoon dat het level wordt opgebouwd. en dat vind ik toch persoonlijk minpunt.
    Soms ontbreken gewoon stukken van een muur daar zitten dan geen textures op ?
     
  14. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    pwned :)
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    En zegt dat dan wat over de kwaliteit van FPS op de PS2 of van het spel zelf. Denk toch echt dat eerste.... :cool:
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1

    precies ... Killzone is gewoon DE FPS iop de PS2 !!
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    huh?

    Met Gamer kan ik praten die andere n00bs weten volgens mij niet dat de playstation 2 al heel wat jaartjes oud is, voor een gameboy pocket spel kan je toch ook geen super spel voor maken..
     
  18. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    tis alsnog 128 bit
    en zoveel ouder is ie nou ook weer niet dus wat betrefd die game boy vergelijking vind ik dat een beetje matig

    Ik bedoel GTA San Andreas verslaat ook in ieder geval wel 95 % van de xbox spellen en das ook ps2 :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Online niet nee. Ts2 is nog altijd leuker en beter als dit spel. Heb hem strax gehaald de limited edition. Zo wat een slecht spel man. De demo was vet maar dit is echt bagger. Online loopt het spel ook voor geen meter. Alles is onduidelijk en het werkt allemaal te traag....
     
  20. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    In GTA:confused:A zitten ook veel bugs... mannentjes die heel raar in auto's stappen, gebieden die niet op tijd laden enzo. En daar zit niemand om te zeuren... GTA: SA is trouwens een masterspel. _O_
     

Deel Deze Pagina