1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS2] Killzone

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 14 nov 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat GTA ook veel goede dingen heeft vallen de slechte minder goed op...
     
  2. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    en jij zegt nu 2 verschillende dingen

    dat mannetjes raar in een auto stappen, moet wel heel raar wezen voor je het een bug kunt noemen ?
    maargoed der zullen vast bugs genoeg wezen, maar de rest maakt dat bij dat spel gewoon goed .... en daarom zeuren we niet
    maar het laat alsnog zien dat de ps2 genoeg moois heeft te bieden ondanks zijn wat 'oudere' leeftijd, maar niet Killzone
     
  3. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ondanks de Bugs speelt GTA SA gewoon goed


    ik speel het elke dag ;)
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, en deze topic gaat niet over GTA : SA.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jammer dat ie zo kort is, maar tegen de tijd dat mn financiƫle situtatie er weer wat beter voor staat, ik mn huidige games allemaal uitgespeeld heb en deze game een budgetgame is zal ik hem ongetwijfeld aanschaffen.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je merkt niks van de graphics maar echt heel goed zijn ze ook weer niet. Je merkt het niet omdat het spel gewoon super goed is. Dit geld ook voor Killzone.

    Killzone is gewoon het spel voor de ps2. Betere shooters heb je niet op de ps2. Je kunt sowiezo het beste shooters op de pc spelen maarja. Alsof halo 2 geen schoonheidsfoutjes bevat. Maar dat kan gebeuren en als je een shooter fan bent dat zal killzone je echt wel bevallen. En als je echt bots kan gebruiken in mp offline dan is dat helemaal te gek.
     
  7. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar omdat Halo 2 zoveel beter is alsnog, krijgt het spel een beter cijfer
     
  8. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ze soms dwars door de deur heen stappen.... _0/

    Het spel word vergeleken met andere games op het zelfde console. Halo 2 moet je niet vergelijken met Killzone. _0/

    Blijf lekker in je Halo 2 en Xbox gerelateerde forums hangen! Als je het spel/console niet hebt moet je hier ook niet wezen om je mening over Killzone te geven. Pff.... _0/
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  9. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Killzone is gewoon Killzone


    hij lijkt A niet eens op Halo en B het is geen Shooter tegen Aliens maar tegen een leger mensen ....snapje
     
  10. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Hola lees verder terug kerel ...
    ik reageerde alleen op iemand die wat over Halo zei...

    en aan het begin van deze tread werd gezegt dat dit de halo 2 beater was van de xbox , dusuu blaat
     
  11. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo beater is zo'n beetje het meest hilarische wat ik heb gehoord. Halo kan concureren met games als Half Life 2, Killzone komt niet eens in de buurt (paar blokken ver)
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Kunnen we aub nu gewoon kappen met dit domme Halo 2 vs Killzone gedoe :{

    Helemaal in het begin toen Killzone werd aangekondigt kwam er ooit eens artikel over het spel met bovenaan de vraag of Killzone wellicht een Halo beater kon worden. Noch Sony, noch Guerilla heeft ooit gezegt dat dit ook werkelijk zo was. Maar allerlei bladen, websites en fanboys namen dit stukje meteen over en maakten er het fanboy oorlogje van dat we op dit moment zelfs tot in den treure in deze topic moeten lezen.

    Deze thread is bedoeld om het over Killzone zelf te hebben dus kap toch gewoon met dit domme gezeur.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hehe eindelijk een verstandig iemand..trouwens Killzone bezitters wat vinden jullie tot nu van de game?.
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik hoop hem echt snel te kunnen kopen want die demo heb ik ondertussen al helemaal gaar gespeeld. Voor mij is het echt die hele sfeer die het 'm doet. Die tv reclames zijn trouwens ook best wel vet gedaan. Ik zag net die nieuwe waarin je een soldaat gewond zag raken, in het ziekenhuis terecht kwam waarna z'n vriendin oid bij hem langs komt en er plots zo'n Helghast soldaat achter haar opduikt. Echt een top reclame :9
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  15. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit em niet, maar wel gespeelt
    En je kunt er wel goed je tijd mee vermaken :)
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Argumentatieloos geblaat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2004
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mensen, geen argumenatieloos geblaat als titel X is tof en titel Y is flop en dergelijke. Het gaat hier om Killzone en niet om hoe goed Halo2 is.
     
  18. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    met jou ken ik praten ;) _O_
     
  19. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Gamespy 60.0%
    GameSpot 69.0%
    IGN 75.0%
    Game Informer 75.0%
    GamePro 70.0%
    Electronic Gaming Monthly 75.0%
    PSM Magazine 95.0%
    Playstation Magazine 80.0%
    Gaming Age 65.0%
    Yahoo! Games 60.0%

    Erg wisselend dus.. ik denk dat je het gemiddelde dus wel op een hoge zes / lage zeven mag schatten.. niet spetterend dus.. maar middemoter..

    btw.. ik vind juist wel dat je verschillende consoles (en dus de games erop) met elkaar mag vergelijk.. ik bedoel.. anders kun je nooit zeggen of het het verstandigst is om console y te kopen ipv console Z
     
  20. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    met jou ken ik praten ;) _O_
     

Deel Deze Pagina