1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2 online verhaaltje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door salva, 15 jun 2003.

1. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je wel minimaal adsl lite hebben, maar heb ik ook maar weer ergens gelezen :{

2. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dan toch? ADSL Lite is toch de langzaamste versie van ADSL? 256/64 geloof ik?

Ik bedoel eigenlijk dat elk type breedband zou voldoen;)

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja tuurlijk, als je een laag iq hebt, neem je ps2, ja hele goeie theorie....Zeker weten niet van jou, ik neem aan dat het van iemand die slimmer is dan jij, je hond denk ik :{.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar na deze post kan ik me niet meer inhouden.
    Wat slaat dit in godsnaam nou op?? Ben jij wel helemaal 100%??
    Jij bent echt een suuuuuuuuuper triest ventje man.
    Jij kan beter een eigen site beginnen: www.xboxfanboys.nl

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat misschien wel erg ver om over IQ te beginnen, maar voorlopig staat MS met zijn xbox qua service en kwaliteit gewoon boven de PS2 (wat heel logisch is omdat de xbox nieuwer is en MS nou eenmaal de financiele mogelijkheden heeft om die service te bieden)...de volgende generatie consoles is waar "the fun starts"...dan krijgen we 3 aan elkaar gewaagde consoles, geloof mij maar dat ik even afwacht welke er t beste wordt...hoewel ik mijn geld op de xbox2 of gamecube2 zet....Sony is geloof ik nog steeds niet echt wakker geschud

6. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, de ps2''clan'' bestaat grotendeels uit meelopers( no offence tegen multiplatform-gamerz), Als je een onwetend persoon een xbox, ps2 of gameqube voor zou leggen, zonder hem verdere details over de consoles te geven, zou hij vast voor de ps2 kiezen, omdat Sony op het moment het beste console-imago heeft, zeg maar.
    Maar dat van dat lage iq is toch wat vergezocht(denk ikO-))

Laatst bewerkt: 15 jun 2003
  7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jij ziet het goed...PS2 heeft gewoon een grotere naamsbekendheid en mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is gaan daar op af..als mensen dan naar specs etc zouden gaan kijken dan is de keuzen GC/Xbox eenvoudig (kwestie van smaak...)

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom komen jullie toch altijd met deze twee onzinredenen aanzetten? Jij zegt dus dat het overgrote deel van de mensen een PS2 koopt puur en alleen vanwege de naamsbekendheid. Zouden de games op dit platform er misschien ook niet iets mee te maken hebben? En kom alsjeblieft niet alleen aanzetten met titels als GTA 3 en GTA Vice City, de PS2 heeft werkelijk een shitload aan goede games in veel verschillende genres. En doe dus niet net alsof iedere nieuwe PS2 eigenaar een onwetend persoon is dat nog nooit van andere consoles heeft gehoord. En wat betreft je opmerking over specs... een console kan nog zo krachtig zijn als de games die er op verschijnen k*t zijn heb je hier niets aan. Wat heb je bijvoorbeeld aan een game die grafisch superieur is aan iedere andere game op welke console dan ook als die vervolgens bijv. een waardeloze besturing heeft waar je niet mee overweg kunt. Kortom specs zeggen niet alles, het gaat om de games en die hoeven niet supermooi te zijn om goed te zijn. En wie beweert van wel is geen echte gamer.

Ikzelf ben een multiplatform gamer en ik kots werkelijk op dit soort opmerkingen. Jullie beschuldigen PS2 eigenaren van kortzichtigheid terwijl jullie zelf niets anders doen. Iedere console heeft geweldige games die jullie nooit zullen mee maken hier door.

9. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Tja...... wat kan ik er nog aan toevoegen?
    Ehh... oh ik weet al wat, namelijk..Goed gesproken_O_

Ik heb meer leuke PS2 games dan het aantal leuke Xbox en GC games bijelkaar. Dit komt ook omdat ik de PS2 al vanaf de release bezit.

En wat betreft die kortzichtigheid..... goed gezegd.

10. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0

*zucht*
    Ik zeg toch ook, zonder verdere details te geven.Dus ook niet over de games.
    ''een console kan nog zo krachtig zijn als de games die er op verschijnen k*t zijn heb je hier niets aan.'' eh jah, dat klopt, wat wou je d'r mee zeggen? Dit is dus echt niet zo bij de xbox of de gameqube.

Ik zeg alleen maar dat de meeste mensen een ps2 kopen vanwege alle publiciteit en reclames, waarin overtuigd wordt dat de ps2 goed en geweldig is, en dat de meeste mensen een ps2 hebben, dat ie daarom wel de beste keus is. zonder dan eerst de andere consoles een beetje goed te bekijken.
    Sony heeft HET console-imago op dit moment, en daarom kopen de meeste een ps2, dit is gewoon waar, Maar ik zeg toch ook niet dat jij zo bent, maar de meerderheid wel.
    En ja, de ps2 heeft ook mooie games, xbox ook, en de gameqube ook, Maar het blijft ook een zaak van SMAAK. Ik wou ook eerst een ps2, want een paar van m'n vrienden hadde die ook, maar ik ging wel eerst nog kijken welke MIJ nou het meeste aanstond, en ben ik dus uiteindelijk dus toch nog voor de xbox gegaan. (en een GC heeft mijn broertje al dus die hoef ik niet héh:p

Maar, zoals elite ook al zei, Het ligt ook aan je SMAAK:p ;))

11. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee jullie zien het te rooskleurig.. met het promoteam heb ik toch vaak het argument gehoord.. jah m'n vriendjes hebben PS2 dus koop ik een ps2... of ik hoor van de ouders.. we kopen een ps2 omdat hun vriendjes ps2 hebben.. die zitten er echt heel veel bij.. ben er niet veel tegengekomen die zeggen nee ik wil ps2 omdat die en die game leuker is.. heel veel zijn echt meelopers.. neem dat nou maar van mij aan... kom dat wel tegen met het promo team

12. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    En over welke leeftijds categorie spreken we dan?
    Dat is dus de periode waarin men een indentiteit zoekt, zo gaat het in een bepaalde leeftijds categorie ook met telefoontjes, ze hebben allemaal Nokia, en waarom, omdat Pietje er ook een heeft.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *zucht ook maar weer eens*

Even voor de duidelijkheid, ik val jou niet persoonlijk aan. Ik
    wordt gewoon ziek van het feit dat mensen steeds maar weer van dezelfde onzin redenen aangeven. Over welke reclames heb je het toch? Als ik de hele dag naar de tv zou kijken, naar de radio luister of (games)bladen lees zie ik toch echt nergens van dat soort reclames waar de PS2 zichzelf uitroept tot beste console.

14. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Jah en die hebben nou juist het meeste geld uit te geven en waar Sony dus het meest aan verdiend.. en dan blijft dus nogsteeds het feit dat ze meelopen.. niet verder kijken dan hun neus lang is... en dus een PS2 halen.. want die lui zijn moeilijker om te lullen dan iemand die voor een specifiek spel gaat.. die schotel je een equivalent van de xbox voor.. en dan gaan ze nadenken.. en zijn makkelijker over te halen

15. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik was weer apart en nam een I-mode:D

16. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goddome, ik heb een hele discussie losgemaakt.

Luister wie op de dag van vandaag een game console wil gaan kopen doet er gewoon goed aan om voor de xbox te kiezen.
    Nee de ps2 is ook goed!, maar niet zo ver vooruit in de tijd als de xbox.
    Kijk wat ik al zei holt ps2 achter de online feiten aan net als de xbox op games doet, maar ik heb in de jaren allerlei consoles gehad zoals Nintendo, sega, sega megadrive en zelfs de dreamcast terwijl ik wist dat sega het niet ging overleven van de Nintendo!, maar de sega was gewoon beter en verder vooruit.
    Op een dag had Nintendo het gewonnen omdat ie er al langer was en sega had zoveel geinvesteerd in vernieuwing dat ze hun nek braken.

Nu heb je de zelfde feiten met Sony en Microsoft ( de gamecube heeft volgens mij al verloren).

Maar voor het eerst geloof ik echt dat Microsoft gaat winnen, gewoon om het feit dat Microsoft een langere adem heeft dan sony en een veel meer voor de hand liggende programeer taal.

En ik moet toegeven dat de mensen die nu nog voor een Sony kiezen dit doen om de naams bekendheid, en niet voor de kwaliteit.

Dus ik respecteer de mensen die un Sony hebben, maar ik weet dat de xbox de toekomst, ondanks het feit dat sony een paar titels heeft die de xbox niet heeft (waar ik ook van baal).

Maar het hoge pc gehalte van de xbox gaat toch veroveren, zowel bij de koper als de ontwikelaars.

En het lijkt me ook heel erg sterk als de online optie van sony beter wordt.

Maar de mensen met een Sony, Cube of xbox blijven net zoals iedereen GAMERS!.

En voor de GAMERS is het beter als er in de toekomst nog maar 1 super systeem bestaat en wie dat wordt ????, het verouderd toch allemaal een keer, en de xbox heeft het Online gamen naar een ongekend hoogtepunt van 2003 gebracht en laten we hopen dat er nog veel meer in petto is voor ons GAMERS!

Ik heb getikt,

Salva

ps ik had ook een Amiga, philips(in kleur) en een Atari.

17. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in;)

Maar even een vraagje, hoeveel van zulke argumenten heb je nu gehoord (ongeveer)?
    Want als dat net is als zo'n onderzoek wat RTL5 altijd houdt, dan klopt er weinig van, van de 300 ondervraagden, is 65% oneens. Vervolgens doen ze net alsof dat de mening van het hele land is. Tuurlijk 300 tegenover 16 miljoen mensen.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wacht maar tot de Cube fanboys dit lezen. Dan wordt dit helemaal een eindeloze discussiethread. :+

Al die fanboys kunnen trouwens mijn kont kussen. Ik koop en speel op alle consoles die ik hebben wil en voor de rest zoeken ze het allemaal maar lekker uit. :cool:

19. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, you tell em!:D

20. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je hoeveel een PS2 kopen omdat hun vriendjes die ook hebben? oww zeker weten zo'n 70 a 80% zo ongeveer hoor hehe.. weet natuurlijk niet psies.. maar in ieder geval een stuk meer dan de helft

Deel Deze Pagina