Goddome, ik heb een hele discussie losgemaakt.
Luister wie op de dag van vandaag een game console wil gaan kopen doet er gewoon goed aan om voor de xbox te kiezen.
Nee de ps2 is ook goed!, maar niet zo ver vooruit in de tijd als de xbox.
Kijk wat ik al zei holt ps2 achter de online feiten aan net als de xbox op games doet, maar ik heb in de jaren allerlei consoles gehad zoals Nintendo, sega, sega megadrive en zelfs de dreamcast terwijl ik wist dat sega het niet ging overleven van de Nintendo!, maar de sega was gewoon beter en verder vooruit.
Op een dag had Nintendo het gewonnen omdat ie er al langer was en sega had zoveel geinvesteerd in vernieuwing dat ze hun nek braken.
Nu heb je de zelfde feiten met Sony en Microsoft ( de gamecube heeft volgens mij al verloren).
Maar voor het eerst geloof ik echt dat Microsoft gaat winnen, gewoon om het feit dat Microsoft een langere adem heeft dan sony en een veel meer voor de hand liggende programeer taal.
En ik moet toegeven dat de mensen die nu nog voor een Sony kiezen dit doen om de naams bekendheid, en niet voor de kwaliteit.
Dus ik respecteer de mensen die un Sony hebben, maar ik weet dat de xbox de toekomst, ondanks het feit dat sony een paar titels heeft die de xbox niet heeft (waar ik ook van baal).
Maar het hoge pc gehalte van de xbox gaat toch veroveren, zowel bij de koper als de ontwikelaars.
En het lijkt me ook heel erg sterk als de online optie van sony beter wordt.
Maar de mensen met een Sony, Cube of xbox blijven net zoals iedereen GAMERS!.
En voor de GAMERS is het beter als er in de toekomst nog maar 1 super systeem bestaat en wie dat wordt ????, het verouderd toch allemaal een keer, en de xbox heeft het Online gamen naar een ongekend hoogtepunt van 2003 gebracht en laten we hopen dat er nog veel meer in petto is voor ons GAMERS!
Ik heb getikt,
Salva
ps ik had ook een Amiga, philips(in kleur) en een Atari.
Laatst bewerkt: 15 jun 2003