Dat was dus grappig bedoeld... cynisme is niet het goede woord, maar ik weet ff niet hoe ik het ander moet noemen... (hoezo; je wordt dom van blowen ) Maar dit is hetzelfde idee als wat ik eerder noemde van EasyJet met die ganzen van de KLM...
Ik doe het ff per vraag:
Vraag 2: Gaat over het feit dat je voor PS2 verplicht bent een adapter te kopen en je niet een jaar abbo kan nemen...
Vraag 3: Gaat over de Gamertag die bij PS2 ontbreekt en je daardoor dus ook geen friendslist kan aanmaken...
Vraag 4: Gaat over de snelheid van de verbinding, LIVE alleen breedband, PS2 niet
Vraag 5: Gaat weer over de friendslist, zie vraag 3
Vraag 6: Die gaat idd over de verbinding maken... En ik geef toe dat het allemaal een beetje overdreven is, maarja dat heb je weleens in reclame... (Ik heb nog nooit een koe een bommetje zien maken...)
Voor de volledigheid ook nog ff vraag 1. Hier hebben ze gewoon een sterk punt. Net als de friendslist is dit een groot voordeel en dat mag je best uitbuiten. Sony laat toch ook aan iedereen die het wil horen weten dat er zoveel games zijn voor de PS2 en nog maar zo weinig voor xbox/cube...
Het beheer van de servers ligt bij PS2 bij de uitgevers van de games, er is verder helemaal nog niks bekend. Het kan best zo zijn dat er voor GT4 ook betaald moet gaan worden.
Ik kom inderdaad ook weleens lag tegen op LIVE, maar dat is niet vaak... de kans is in ieder geval kleiner als met dial up
Laatst bewerkt: 28 sep 2003