1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ps2 power!? Juist next gen...!!![Criterion's BLACK]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 10 sep 2005.

1. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar ik kan moeilijk geloven dat die trailer van de ps2 versie is. De graphics zijn zeer goed, anti-aliasing, AI, Physics en vernietigbare omgevingen met 60+ framerate op een PS2? Zelfs op de xbox zou me dit doen fronsen. Sorry hoor, maar ik weet het echt niet zeker...

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Twijfel er ook zeer sterk aan, zou me ook niets verbazen als het om de Xbox versie gaat.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je herkent er duidelijk de Criterion invloed in. Alles moet kapot, dat zat ook al in Burnout. Dat kan deze game anders maken dan al die shooters, en als het goed uitgewerkt word, in z'n voordeel.

4. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, er staat duidelijk dat het van de PS2 versie komt. En btw, met de burnout games bewijzen ze toch al genoeg dat ze de PS2 doorhebben?

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja, deze mensen maakten vroeger alleen game engines, en deze game heeft een bom van een engine, en dat ze games kunnen maken hebben ze al dik bewezen...:)

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel staat al sinds de E3 op mijn verlanglijst :)

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja dit is wel leuk enzo... maar dit draait dus nooit op de ps2. Alle ps2 spellen die er een BEETJE mooi uitzien framedroppen keihard

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ook wel niet waar zulle, dat heb ik toch nooit aan de hand gehad met metal gear solid 3, god of war, ICO, gt4, burnout 3, ...en dat zijn mooie games:)

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Uiteraard zijn het mooie games maar bij die games zie je toch duidelijk dat de ps2 moet inleveren qua graphics ....

Als ik kijk naar deze trailer moet ik echt moeite doen on mijn mond dicht te houden ... ik kan ook niet geloven dat dit een ps2 versie is.

Wanneer dit wel het geval is ben ik in iedergeval stom verbaasd

10. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd, daar merk je anders toch niets van bij games als GOW, MGS3, Jak3, Burnout 3/4 enz...

Wees dan maar stomverbaasd want het draait op een PS2, voor de zoveelste keer, jongens toch...

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij burnout 4 al gespeeld _0/ EN jak3 is nou niet bepaald een grapipsch hoogte puntje 8) Zelfde geld voor GOW.

Dat is niet bepaald mooi :{

12. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    To be honest, ja.....ooit al gehoord van CG 2005? Leer by the way eens je posts nalezen, "grapipsch"? :confused:

En man, als je Jak 3 en GoW in beweging ziet en je vind dat niet mooi, maar één of andere xbox game wel dan ben je gewoon verblind door fanboyisme....nuff said. _0/ Btw, dat was de eerste screen die ooit vrijgegeven was voor Jak 3. Als je later kijkt:

Er is al meer dan genoeg keer bewezen dat PS2 heel wat kracht in huis heeft en Black doet het opnieuw, if you like it or not Rikkel. ;)

Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn leuk, maar als er geen gameplay in de game zit heb je er weinig aan.

Doe mij maar liever een minder mooie game met een replay die top is.

14. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    de graphix zijn zeker goed, nu de gameplay nog....

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit de replay bij deze game wel goed, de tweede keer kun je dan altijd andere gebouwen in puin schieten :p

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De jak games zijn over de top kwaliteit. Als je in jak 3 met die zand buggy's rijdt en noem maar op, dan zie je wat voor een mooie graphics dat game heeft. Je kan zoooo ver kijken in de woestijnen, de blur effecten zijn over de top, de elektriciteits effecten zijn over de top, de animatie.... Xbox heeft in de verste verste geen platformer die tegen de jak games op kan!!! Ik snap ook niet dat mensen die Jak 3 en God of war nooit gespeeld hebben durven beweren(ja beweren!) dat deze games geen mooie graphics hebben,tsss, dat is zielig... Als je God of war speelt, met die snelheid, die schoonheid van graphics(men zegt niet voor niks overal, dat de graphics van superhoog niveau zijn!!!) dan weet je waarover je praat(het doet je terug aan ninja gaiden denken). En mgs3, dat game, wat een mooie graphics, die gezichten van de personages zien er mooier uit dan in splintercell 3 op xbox, In splintercell 3 hebben de gezichten een plastieke look, in mgs3 zijn ze juist echt! Maarja, dat is mijn mening... Iemand die zegt dat er geen games met mooie graphics op de ps2 zou als gek verklaard moeten worden...Ook games als ICO en de aankomende shadow of collussus heeft xbox niet(zelfs nintendo gamers zijn jaloers op die games, Miyamoto heeft zelfs gezegd gehad dat die games enorm mooi en speciaal zijn...), die games zijn zoooo speciaal, zooo mooo, die animatie, je kan je niet inbeelden hoe mooi het allemaal in elkaar steekt. En ICO is vroeg uitgekomen op de ps2 en toch zo mooi graphics... * zucht...

...

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen de laatste 5 screens zijn ingame de rest is gewoon uit de filmpjes. En die van GOW vind ik niet echt mooi, sorry kan er echt niks aan doen. En de eerste paar screens zijn ECHT uit een filmpje.

Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Laatste 3 alleen ingame hhahahahahaah,laat me niet lachen man, ik heb de games hier liggen!!! Deze screens zijn allemaal ingame, hoe kan jij daar nu over meepraten???(als je ze niet speelt!) Die screens van God of war, die zijn ingame, want ik weet waar het zich in de game afspeelt, hoe,... het is ingame !!! Dan die screens van gt3 en gt4 zijn ook ingame!!! Ik heb zelfs al mooiere replays gezien... Dan die screens van ICO...zijn ook ingame, en die games hebben geen CGI filmpjes ofzo...dus zowizo ingame!!!
    En mgs3 is 100 procent, nee, 200 procent ingame, zelfs die foto met the fury, dat game staat gewoon aan de top bij mij, en ook van schoonheid, je kan je niet inbeelden wat een mooie beelden op het scherm getoverd wordt:)
    ...

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, nu heb je het veranderd in "alleen de laatste 5" Sorry dude, maar ze zijn allemaal ingame, je zult met de pijn moeten leven...:D

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is voor mij mooi

Als ik dan deze INGAME screen pak van GOW vind ik het wel teleurstellend.

Deel Deze Pagina