1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS2] Pro Evolution Soccer (1,2,3,etc.)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 10 okt 2003.

1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb pes gehad op de playstation 2, was echt enorm goed spel, heb ik uren gespeeld.
    daarna heb ik nog winning eleven 6 gehad voor de ps2 (pes2)
    maar die vond ik iets minder vreemd genoeg

heb deze niet zoveel kunnen spelen, omdat ik ongeveer een week later mijn ps2 tegen een xbox ruilde :9

zit er nu weer sterk aan te denken om er weer een ps2 bij te nemen, vooral voor pes 3 en fifa 2004 online _O_

2. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een PS2 genomen puur om te kunnen voetballen...ik heb het dan over PES2

Nu is deel 3 uit(althans ik heb hem)....nou,Sharky maak jij je borst maar nat......deel 2 was perfect....maar ow,ow,ow...wat een feest

Gister voor het eerst met mijn vaste maat gebald...die gek maakte me een omhaal...vast in het hoekje,,,te mooi voor woorden....

Vrij trap,na eerst voordeel gekregen te hebben(fluit die lul alsnog)...hij schiet,via de muur op de slof van een ander...GOAL!!!...

Ik heb hem opgeslagen...ondanks dat het niet van mezelf was...

Goed,conclusie....10 x beter dan deel 2;
    Grafisch verbeterd,gameplay lijkt makkelijker maar is verbeterd...dat merk je nog(lastig uit te leggen)
    Commentaar kan nog steeds beter hoor,soms lullen ze echt dom!!
    Bal aanname,stuiter van de bal...passen(ook manual,erg mooi)
    Scheids is verbeterd,je kan voordeel krijgen dus...soms schiet je er geen fuck mee op...maar je krijgt het maar ;-)
    Geel heb je sneller aan je broek,dus een 2de is dichterbij dan je soms zou willen...shirt trekken is er niet meer bij,nu pleuren ze gewoon meteen als je maar ff te lang loopt te kutten...

Tja,ik kan een uur doorgaan...je moet het spelen om het te snappen...je voelt het meteen vanaf de eerste bal.
    Het is dus gewoon een MUST als je van voetbal houdt.....en als je ipv van deze toch een voorkeur voor fifa houdt....ben je waarschijnlijk N#C fan...geintje

3. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik wil ook pes3 :'-(

zeker na al die mooie verhalen hier...

hoe kom jij er eigenlijk aan Opheodrys, import ofzo?

4. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    mijn PS2 heb ik gekocht om spellen die zowel op de XBOX als op de PS2 goedkoop te kunnen spelen.
    Je raadt het al,ik heb hem omgebouwd....
    Mijn XBOX heb ik nog puur voor het live(kan niks tegenop vind ik)
    Op de PS2 speel ik nu dus alle spellen die ik voorheen op de XBOX deed.....kopies dus...
    ik meen dat de PES3 die ik nu heb import Japan is.
    Maar merk je helemaal niks van hoor....

Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  5. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je impressies Opheodrys, wel zonde (en slecht) van je om kopietjes te spelen...maar goed. Zelfs ik als arme student ga mijn consoles niet ombouwen daarvoor...gewoon een kwestie van de juiste spellen kopen en die volledig doodspelen, toch?

Enfin...

over PES heb ik nog een vraagje; ik heb zelf heel, heel, maar dan ook heeel lang genoten van ISS Pro Evolution 2 voor de PSX. Toen op een gegeven moment PES uitkwam voor de PS2 heb ik die uiteraard ook meteen gekocht, maar....die viel mij zwaar tegen. Met name het dribbelen voelde veel te houterig aan, en dit gecombineerd met andere factoren maakte het spel in mijn ogen veel minder speelbaar dan zijn voorgangers op de PSX.

Vandaar ook dat ik PES2, ondanks de vele veranderingen die ze hadden doorgevoerd (moet ik dit geloven?), heb overgeslagen.
    Nu is mijn vraag: is het derde deel in vergelijking met PES(1) zodanig geevolueerd dat er wel degelijk merkbare vooruitgang in zit (qua gameplay)?

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    eerst even over het wel of niet ombouwen;
    zodra je een huis/auto/vrouw/kind/hond en nog wat andere vee hebt...komt het gamen niet meer op plaats 1.
    Om toch nog te kunnen gamen,is dit een perfecte oplossing.
    Vergeet niet dat ik voor de xbox alles origineel heb(zie sig)..tel uit de winst.

PES3 moet je niet meer over lullen,gewoon kopen.....Als je op de psx iss heb gespeeld vind je dit helemaal geweldig.

Ik moet minimaal 1 x per week een avondje ballen ......en als ik zeg moet dan bedoel ik ook MOET.....

7. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    laat ik dit maar niet anders opvatten als je het waarschijnlijk bedoelt :+

8. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    sorry,ik snap het ...na het lezen van je naam en verdere aanduiding...ballen =voetballen...dat lijkt op wat ze in A'dam doen,alleen dan veel beter!!

Hoe is dat Club Footballspel van Ajax?

9. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik dacht met ballen eigenlijk ook wel dat je neuke bedoelde maarja het is weer allemaal duidelijk

10. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    neuken is dus met een N aan het eind

11. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    was grapje hoor :p maar verder geen kwaad woord over ajax he!? :D

ik heb besloten ook weer een ps2 te kopen speciaal voor pes3 en daarnaast online fifa 2004 en gt 4 :p

dus vanaf volgende week zal ik de beste footie weer kunnen spelen _O_

12. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    en over twee weken Jak 2 *)

13. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb me ps2 net binnen (via marktplaats) :9

nu meteen ff pes3 bestellen (weet iemand waar hij het goedkoopst is?)

wat is het leven toch mooi _O_

14. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    play: 43 eurootjes

15. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    dat is wel mooi prijsje ja, alleen duurt het daar vrij lang voordat je hem binnen hebt, dan koop ik hem denk liever bij gcshop voor een paar euro meer...

16. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    het schijnnt dat play bij sommige preorders nu al de spellen opstuurt, dus heb kans hem rond de releasedate dan binnen te krijgen.

maar goed die paar eurootjes zijn het anders zeker waard, dus kopen bij gcshop is zeker ook een optie.

17. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook ff bij play besteld, hoop dat ik hem een beetje optijd hebt :)

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja man, ik heb net mail gehad van Play. Het spel is onderweg! Nog een paar daagjes dan speel ik het beste voetbalspel ever!_O_

19. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer heb je hem gepreordered pacboyslim?

ik ben blijkbaar te laat geweest met het preorderen, want die van mij staat nog steeds op de status preorder...:mad:

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zo'n 2½ week geleden al.:D

Deel Deze Pagina