1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS2] Pro Evolution Soccer (1,2,3,etc.)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 10 okt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geduld ;)

En Go Ahead Eagles, al het spelen kunnen onderbreken voor een korte impressie?

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    vreemd pacboy...

mijne is pas de 14 opgestuurd, verwacht hem pas volgende week :mad:

3. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    nog niemand die hem heeft ontvangen?

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Neeeee...:'-(

5. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    vreemd pacboy, wanneer is jouwe precies opgestuurd?

ik head 2 pakketjes van play.com in de brievenbus, waren het dvd' voor mijn broer :mad:

ik verwacht hem maandag, heel mischien morgen...

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Go Ahead Eagles heeft ondertussen ook wel vierkantje oogjes 8)

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    yo jah sorry ik was druk aan het spelen 2 hele dagen lang :p

Het is zoals je dus al raad echt een gaaf spel. De graphics zijn anders maar zeker niet slechter. Iets beter als deel 2. Dan de controls, die zijn net weer iets beter en alles speelt lekkerder. Ook het schieten is realistischer geworden en het is moeilijker geworden om te scoren. Zoals ik net eigenlijk al zei de keepers zijn echt goed, ze maken goede en gave reddingen en het is gewoon veel spannender geworden om een wedstrijd te spelen.

Als je nog meer wilt weten moet je het maar vragen maar ik ga weer verder met pes 3 dus mij zie je niet vaak meer op xbox live :p

8. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik hoop echt dat ik hem maandag/dinsdag heb :p

heeft iemand hem al via play.com?

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Gaizka, ik heb zelfs mijn Dark Chronicle van play nog niet binnen, die is 10 oktober door hun gepost...

Wat ik ook las ergens, is dat play bij iets van 250 exemplaren een foutje heeft gemaakt: het bleken Franse versie's te zijn die ze hadden opgestuurd...dus ik hoop voor pacboyslim dat zijn spel niet bij die eerste lading zit. ;)

10. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    dat is wel vreemd sharky, mijn broer kreeg namelijk vrijdag nog 2 dvd's binnen die op de 9de waren verstuurd...
    bij ons komen ze meestal met een week aan

dat verhaal over die franse versies had ik ook gelezen, wel kut lijkt me dat

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks sharkysharky!
    Ik denk ook niet dat ik bij de eerste lading zat. Vooral omdat ik nog steeds niets binnen heb!!!8)

Echt bizar dat ik verleden week vrijdag al een mailtje kreeg dat het gepost was....Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op een spel bij Play. En nog erger is dat ik hem gisteren overal in de winkels zag liggen.:'-(

12. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening na enkele wedstrijden ( PES 3 ) :

-Betere graphics, meer moves, verbeterde animatie, de spelers en de bal bewegen vloeiender.

-Ook is de commentaar beter (niet dat het slechter kan :D ), nu hoor je die twee gasten echt tijdens de wedstrijd i.p.v. dat er 1 praat en de andere alleen twee zinnen. Maar nog steeds praten ze elkaar tegen, haha, pathetic.

-Het is nu veel moeilijker om te scoren, het voelt namelijk net iets anders aan dan pes2 en de verdedigers zijn net dolle honden, met gevaar voor eigen leven komen ze op je af en ze blocken schoten alsof het geen pijn doet.

-Nog niets doms van de keepers gezien, maar ze zullen waarschijnlijk (af en toe) wel dom zijn:D
    De scheids is ook nog ok, geen blunders, de voordeelregel is cool. Ook wordt er nu gefloten voor hands.

-Grootste minpunt: af en toe slowdown. Niet heel erg, maar je merkt wel dat het heel even stottert. In pes2 was dat ook het geval, als het druk was in het strafschopgebied, maar nu gebeurt het ook daarbuiten. Erg irritant. Ik speel op 50 Hz, wie op 60 Hz speelt: laat horen of het ook bij jou zo is.

Laatst bewerkt: 19 okt 2003
  13. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie impressie KillerKnight. Bedank daarvoor.

Is jouw ook duidelijk geworden of ze nu een hele nieuwe engine hebben gebruikt (las ik ergens) of gewoon de vorige (engine) hebben getweakt?

14. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of 't aan mij ligt, maar bij nieuwe voetbalspellen van dezelfde serie ga ik me in het begin altijd ergeren, omdat je speelstijl die je hebt aangeleerd bij het oude deel vaak niet meer werkt. (bijvoorbeeld dat je opeens niet meer met een bepaalde techniek iemand kan passeren) daarom moet ik altijd eerst echt een week goed spelen voordat ik echt kan concluderen of het spel erop vooruit is gegaan

15. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je merkt het wel. Het ziet er allemaal ietsje mooier en anders uit. PES 1 en 2 waren grafisch bijna hetzelfde, hier zie je toch wel duidelijk dat het anders is. Mooier, maar waarschijnlijk niet zo mooi als bv Fifa, maar he gameplay rules _O_

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb dit weekend PES3 gehuurd (en de PS2 van mijn broer geleend). En het was het geld waard. Alles aan dit spel klopt, dit is hét voorbeeld van een zeer goed uitgediept en uitgebalanceerd spel. Normaal gesproken heb ik in een zucht en een scheet een voetbalspel op de middelste of 1 na hoogste moeilijkheidsgraad onder de knie en speel ik de computer weg.

Nou echt niet dus met PES3. Al is dit voor het eerst dat ik langdurig een PES speel (heb een aantal keren PES2 gespeeld met maatjes), dit spel speel ik na 1,5 dag op 3 sterren (3/5 sterren. Middelste moeilijkheidsgraad) en nog win ik lang niet altijd.

De leercurve is wel hoog, omdat de controls ontzettend 'natuurlijk' aanvoelen gaat het 'masteren' van de techniek vanzelf. Voor je het weet doe je (niet perongeluk) een leuk truukje of begin je ook die dieptepasses ook daadwerkelijk daarheen te sturen waar je ze wilt hebben. En dan natuurlijk nog goed opvangen ook ;)

Dit spel wordt de reden dat ik een PS2 ga aanschaffen. Voor hij eindelijk eens uitkomt op de Xbox gaat me (denkik) te lang duren en anders koop ik em ook nog voor de Xbox :D

17. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    PES 1 was op 5 sterren nog wel te doen, maar dan niet bij wedstrijdjes van 5 minuten, want dan speel ik meestal gelijk

18. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond PES1 in zijn geheel niet doen; zo'n houtigere animatie vergeleken met zijn voorgangers op de PSX dat het voor mij veel minder speelbaar was geworden..:mad:

Ik hoop dat PES3 daarin voldoende geevolueerd is :)

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Maak je borst maar nat ;) De animaties die ik zag waren echt heel erg goed. Helemaal toen ik de truukjes een beetje doorkreeg en sleepbewegingen enzovoorts.

Ze zien er allemaal erg vloeiend uit en gaan ook vloeiend in elkaar over. Niet dat je dus ineens halverwege een animatie stopt en er over wordt gegaan in een andere (een probleem waar vooral Fifa in het verleden last van had).

20. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    de FIFA waar ik nog wel respect voor heb was FIFA 98 op de PC, FIFA 2003 op de gamecube had ik geleend van een vriend en vond 't echt een bedroevend slecht spel

Deel Deze Pagina