1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS2] Pro Evolution Soccer (1,2,3,etc.)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 10 okt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste FIFA (op de PC) was supercool!
    Daar had je van die overduidelijke hotspots (plaatsen van waar je altijd scoort), het klinkt gek, maar dat was prachtig!

Zelfs met Qatar (HET landje van die versie ;) ) won je nog dik van de meeste landen vanwege die hotspots :+

Ook kon je in dat spel nog zodanig voor de keeper van de tegenpartij gaan staan om zo hem de bal wanneer hij zou uittrappen te ontfutselen en te scoren _O_
    Wat een lol heb ik met dat spel gehad.

Vervolgens heb ik de PC versie van FIFA 96 gekocht; ook die vond ik gaaf en verslavend. Maar toen kwam het dramatische FIFA 97...:mad:

Ik ben ISS verslaafd geraakt sinds ISS'98 op de N64 (weergaloos arcade spel _O_ ), en vervolgens aan ISSPE2 (andere makers binnen Konami dan die van ISS) op de PSX.

Fifa 2003 heb ik ook bij iemand op de Cube kunnen spelen, en vond er ook vrij weinig aan..

2. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja vroeger had ik ook de oudste FIFA en ook nog '96. FIFA '97 was een beetje traag (vooral met tackelen), maar FIFA '98 was toch echt de beste, daarna is FIFA alleen maar slechter geworden.

ISS64 was ook een perfect spel, mag ook wel voor 219 gulden ;) en die PSX versie heb ik daarom eigenlijk nooit gespeeld.

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb om precies dezelfde reden als marius een 2ehands ps2 aangeschaft, pes3!
    hoop dat ik hem vandaag/morgen binnen heb van play.com, kan niet meer wachten :+

9 van 10 mensen die dit spel hebben gespeeld zijn enorm enthousiast, dat zegt genoeg over de kwaliteit van dit spel :)

4. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over die slowdown: op andere forums hebben blijkbaar ook veel mensen er last van. Er komen allerlei theorieen: slowdown omdat je een oude ps2 hebt, of je ps2 zou teveel stof hebben (??? ) |:- , of je zou een slechte kopie hebben. Lijkt me allemaal onzin, waarschijnlijk gewoon slecht geprogrammeerd, zeker om eerder te releasen dan Fifa.
    Ik heb trouwens ook even 60hz geprobeerd, maakt geen bal :D uit. Volgens sommigen zou het zelfs nog erger zijn. Het maakt het niet onspeelbaar, maar lekker is het niet. Grote teleurstelling :mad:

PS. sommige Britten die bij Play hadden besteld kregen een Franse versie 8) Mensen die ook daar hebben besteld, hopelijk heb je meer geluk, of je neemt even Franse les :D

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

ja en ik heb HALO 2 net gekocht en d'r zit ook nogal slowdown in. Ook als ik op 'm op 60 Hz zet...

die xbox fanboys zijn zo irritant :mad:

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Kl%%@#te play, ik heb mijn PES3 nog steeds niet binnen, en zelfs mijn DC nog niet...DC (=Dark Chronicle) hadden ze de 10e verstuurd....

7. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je hiermee zeggen? Dat ik een fanboy ben? Als je verder gekeken hebt dan je neus lang is, dan weet je ook wel dat er veel mensen last van slowdown hebben, het zgn. 'stutter-bug' (zo wordt het op de Engelse forums genoemd). Als ik een fanboy was, had ik dan PES3 gekocht?? En als je ook gelezen hebt wat ik hiervoor in deze thread heb geschreven, dan weet je ook dat ik erg positief over dit spel was met als enige minpunt die slowdown.
    Als je sarcastisch en grappig probeert te zijn, nee dat laatste ben je niet. Dumbass |:-

8. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0

ooit van Winning Eleven 7 gehoord?

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook niet!:mad:
    Ook de 10e verstuurd.:'-(

10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zal ook nog wel even kort uitleggen....

Winning Eleven 7 kwam begin augustus in Japan... het is nu oktober.
    Dus dat zijn nogal wat maandjes waarin Konami bijna niks aan 't
    spel gesleuteld heeft (behalve de game naar het engels zetten)

En dan komt jij met zo'n opmerking:

"Lijkt me allemaal onzin, waarschijnlijk gewoon slecht geprogrammeerd, zeker om eerder te releasen dan Fifa."

dan klink je al niet echt geloofwaardig. Ook in de reviews die ik las nog nooit iets gelezen over slowdown.

11. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook ooit gehoord dat het niet precies dezelfde game is en dat je het ook nog naar pal moet converteren? Ook ooit gehoord dat PES3 eerst in november uit zou komen, maar nu 'toevallig' 1 week eerder dan Fifa uitkomt?

12. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    deze bug is idd bekend als de ''stutter'' bug, het vreemde is alleen dat neit iedereen er last van heeft :confused:

mijne is de 14de opgestuurd, normaal zou ik hem dan morgen moeten hebben, ga ik wel vanuit...

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: huh? zijn d'r echte slechte versies van PES3??

sorry KiLLerKnight, mijn excuses dan...

toevallig dat alle reviewers dan een goede versie krijgen

14. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo, jij hebt er nooit iets van gehoord, dus het bestaat niet?
    Ga naar forum van Gamefaqs en Pesinsight. O sorry, al die mensen die daar posten dat ze slowdown hebben zijn natuurlijk allemaal Xbox-fanboys.

15. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nee KiLLerKnight lees even mijn vorige post... ik heb heel veel reviews gezien die alleen 9-ens en 10-en geven dus voor mij komt dit als een absolute verassing, ik dacht echt dat je een geintje zat te maken

16. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, no hard feelings. Maar noem mij absoluut geen fanboy, want dan word ik agressief, want ik haat die mensen juist ;)

17. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nee KiLLerKnight, zo zal ik je nu zeker nooit meer noemen :)

kan 't ook gewoon zo zijn dat iedereen die "stutter"-bug heeft en dat sommige het gewoon niet merken? Of is die bug daar te erg voor? ;)

ik speel nu nog op de SEGA Saturn en Nintendo 64, die hebben ook beide een zeer lage frame rate en lopen ook niet altijd even vloeiend, dus waarschijnlijk zal ik zulk soort dingen niet zo snel opmerken

18. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best kunnen dat sommige het gewoon niet opmerken, want het is niet zo dat het een dia-show is. Het komt voor als de bal een grote afstand aflegt of als de bal plotseling van richting verandert of als er veel spelers in beeld zijn. Ik zeg niet dat er in deze situaties altijd sprake is van stutter, maar ze kunnen in zulke situaties wel voorkomen. Het is een slowdown van een halve seconde, het is niet veel, maar wel irritant als het 20 keer of zo per wedstrijd voorkomt. Dus als je beter kijkt, dan moet je het gewoon zien. Het spel is niet onspeelbaar, verre van dat, maar als fan verwacht je dat dit de (bijna) perfecte voetbalgame is. Gewoon erg jammer :mad:

19. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    wel flauw van Play dat ze een nieuwe klant zo lang laten wachten ;)

ik ben nu wel heel erg benieuwd naar mijn exemplaar, maar aangezien pacboyslim 'm nog niet eens heeft zal 't nog wel eens volgende week kunnen worden

20. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook nog steeds niet |:-

best wel kut :mad:

een weekje vind ik oke, maar anders koop ik toch liever in de winkel voortaan

Deel Deze Pagina