1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS2] Pro Evolution Soccer (1,2,3,etc.)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 10 okt 2003.

1. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst (paar maanden geleden) ook MGS2 bij hun heel laat gekregen. Toen er 14 dagen (!) voorbij waren, heb ik hun gemaild om de status. Als er zoveel dagen voorbij zijn, kunnen ze je order gaan tracken. Maar toen deden ze daar heel makkelijk over, en stuurden dezelfde dag een nieuwe naar mij toe!
    Dat ik al behoorlijk (lees: 50+) bestellingen bij hun heb gedaan tot nu toe, en nog nooit geklaagd hebt, heeft daar zeker z'n invloed op natuurlijk. Iemand die dit bij zijn allereerste bestelling aan doet, daar gaan ze denk ik wel de game proberen te tracken voor hem.

Maar goed, twee dagen later, je raadt het al, komt de eerste MGS2 toch nog binnen. Ze hebben mij bij die tweede zending vriendelijk verzocht de eerste, mocht die alsnog aankomen, weer terug te sturen. Maar daar komen ze toch nooit achter...:)

2. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    pas maar op, straks sturen ze je een Franse PES3 als straf :D

3. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    nee, op dat probleem maakt alleen pacboyslim kans ;)

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, leuk maak er maar grapjes over!

Op 22 september heb ik gepre-orderd, op 10 oktober kreeg ik bericht dat het gepost was, en vandaag, na 1½ weken......

.....heb ik de Franse versie binnen gekregen!!!!8) :mad: |:-

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Maar ja, ik heb 'm dus gespeeld en tsja... Ik ben niet 100% enthousiast. Nu ben ik een enorme kritische zeikerd met games, dus het kan aan mij liggen. Misschien had ik er toch iets te veel van verwacht. Misschien komt dit wel door het lange wachten.;)

Het is wel realistischer, je kan stuiterende ballen makkelijker en uit de lucht raken, verder is scoren moeilijker, maar verdedigen makkelijker. De enigste doelpunten die ik tegen heb gekregen kwamen uit corners (wel een vette omhaal trouwens). Nu zeg ik scoren, maar eigenlijk bedoel ik door de verdediging heen komen. Je moet nu echt snelle combinaties maken. De bewegingen zijn trouwens vet. Als jullie het dadelijk hebben moet je een keer als je de bal hebt, de rechter thumbstick een rondje draaien, dan maak je zo'n zidane draai....sweet_O_

Maar ik vind het toch een wat geupgrade PES2. Er wordt toch door bepaalde reviews beweerd dat dit het beste voetbalspel ooit is. Misschien is het wel zo, want het is zeker gaaf, maar er zijn van die dingen die nog steeds niet perfect zijn. Zo houden je spelers nog steeds in als je achter een bal aan rent die naar een keeper gaat. Zo kan je nooit lekker doorhalen op de keeper van de tegenpartij of de bal voor je eigen keeper weghalen om zo de vaart in de wedstrijd te houden. Maar ja, het blijft een gaaf spel, ik denk dat ik hem wat langer moet spelen. Maar dit was mijn eerste indruk.

6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    pacboyslim a une version française :eek:

Je n'ai pas mon jeu toujours , 't est parfois temps de cela qui Play le envoie. Et si eux m'un exemplaire français conduire est me véritablement fâchée :mad:

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, en het ergste is; ik begrijp geen letter van wat jij net geschreven hebt. Ik haat frans. Maar gelukkig lees ik toch nooit handleidingen. Bovendien zit er toch een trainingmode in het spel.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    je hebt hem dus eindelijki :)

wel kut dat het een franse versie is...
    hoop dat ik een engels krijg, kan je niet play.com mailen dat je een engelse versie wil? of is het niet irritant?

9. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm binnen(de engelse versie!_O_ ) ga nu de pc uit doen en spelen :D

10. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    rare: heb jij hem ook via play.com? in dat geval is mijn versie waarschijnlijk ook engels :9
    wanneer was jouwe eigenlijk opgestuurd?

hoop zo dat ik hem vandaag heb...

11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw PES3 was toch op dezelfde dag als die van mij verstuurd door play, rare_ltd?

Ik heb vandaag eindelijk mijn Dark Chronicle binnengekregen, maar PES3 nog niet...

12. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja mijne was tegelijk opgestuurd als sharkysharky,

en ik kan vast verklappen het is een leuk spelletje :)

13. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook vandaag binnen gekregen van play.com (was de 14de opgestuurd)

eerste indruk is erg positief, speelt echt heerlijk :9
    al enkele fraaie goals gemaakt, maar dat kwam omdat ik hem maar op 2 sterren had staan :D

vond het wel jammer dat bij het nederlands elftal geen enkele naam klopte :mad:

vanavond denk ff verder oefenen en dan een master leauge starten _O_

14. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met de Master Leauge, met PES United ofzo.. Begint wel leuk met een kleine divisie van maar iets van 8 ploegen

leukste tot nu toe vind ik de voordeel regel en de computer maakte een keer een hands bal :)

op 5 sterren vind ik 't wel erg moeilijk scoren, speel steeds gelijk. Dus misschien dat ik de tijd op 15 minuten ga zetten, of eerst maar 4 sterren proberen dan.

Heb ook even Ajax helemaal goed ge-edit, dat Chivu, van der Meyde etc er nog inzitten is wel jammer dat Winter en Witsche er in zitten is gewoon lui van Konami :)

De Feyenoord licentie hebben ze wel. Voor de rest nog niet echt gekeken naar de teams.

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  15. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik ben de nieuwe Europese kampioen *)

Davids heb ik ook even een verbouwing gegeven, die zag er echt niet uit :D

De Master Leauge moet ik helaas opnieuw beginnen omdat ik vergeten was te saven (dacht dat die dat automatisch deed, maar dat was alleen de option file) Zet 'm dan gelijk maar op 4 sterren anders haal ik 't niet denk ik.

Maar 't spel speelt gewoon geweldig, heb vandaag echt heel de dag gespeeld en ben er zeer enthousiast over. Ook het trainen is leuk (en nuttig)

16. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    davids ziet er idd niet uit met zijn witte haar :confused:

maar de gameplay is echt voortreffelijk, het lopen met de bal ziet er zo realistisch uit :)

moet alleen nog ff wat truukjes leren, ik kan alleen de schaar en het ''nep'' schot, die zidane move wordt altijd onderschept

had gister ook 2 onwijs mooie doelpunten, de 1ste was met pasanen uit een afgeslagen corner nam hij de bal met zijn borst aan een daarna schoot ik hem met een volley via de onderkant van de lat in :9
    de 2de was met henry, ik gaf vanaf de vleugel een voorzet op pires, die kopte hem terug op henry, en die scoorde met een halve diagonale omhaal _O_

vandaag weer lekker verder spelen :)

17. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Damnit, jullie wel, ik nog steeds niet...

18. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb net met de hakken over de sloot de 1e ronde van de 2e divisie cup overleefd. De uitwedstrijd had ik met 1-0 gewonnen en thuis kwam ik achter met 1-0 door een penalty veroorzaakt met de "X"-knop :eek:

Bijelkaar kreeg ik 2e rode kaarten en kwam het uiteindelijk neer op een zenuwslopende penalty reeks die ik won met 4-3. Zo ik ging echt juichend de kamer door net of 't echt voetbal is :D

In de compitie doe ik het minder goed, sta in 't midden (maar heb nog 0 tegendoelpunten :cool:). Echt zo'n gaaf spel dit! _O_

19. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ja idd, erg verslafend :)

had vanmiddag mooie wedstrijd ned-portugal, stond gewoon de hele wedstrijd onder druk maar won door 1 counter die kluivert afronde , ik liep ook ff te juichen :9

waar kan je eigenlijk die officiele cups selecteren waarmee je veel punten kunt halen?

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom komt dit nou niet op de xbox???:mad:

Deel Deze Pagina