1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS2] Pro Evolution Soccer (1,2,3,etc.)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 10 okt 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Als die komt, is het minimaal over een half jaar. Anders had ik ook wel gewacht trouwens...

2. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu best veel punten, maar zit nu in een periode dat ik geen transers kan maken, maar als dat weer kan ga ik eens een goede spits naar m'n team proberen te halen.

Mijn favourite opstelling op dit moment is 4-3-3A.

Heb ook nog even een extra training gedaan hoe je bal over de keeper lobt. Want in de wedstrijd schiet ik 'm meestal te hoog of te zacht.

ik speel nu alleen nog maar 20 minuten wedstrijden. Bij de 2e ronde van de 2e divisie cup heb ik al m'n eerste wedstrijd gewonnen met 2-0, dus denk dat ik dat wel moet kunnen verderdedigen. In de competitie sta ik nu derde, maar moet nu tegen de nummer twee spelen, als ik win sta ik 2e, dus ga nu even een warming up doen voor deze belangrijke match :D

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het nog niet superlang gespeeld, maar het is echt een topvoetbalspel. Maar als je er op gaat letten zijn er nog genoeg dingen die veranderd kunnen worden voor een vervolg. Zo loopt er volgens mij niet eens een scheidsrechter op het veld (hij komt alleen aanhollen als je een overtreding gemaakt hebt). Ben ook pas vanmiddag begonnen met die trainingsopdrachten. Echt een hele gave toevoeging. Alleen die dribbeltrainingen zijn echt kut. Vooral als je schuin omhoog moet dribbelen...

4. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    @sharkysharky

heb je 't spel nou al eens?

Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja vaag dat er geen scheidsrechter loopt, maar ja vind ik niet echt erg...

helaas, ik ben het eerste seizoen derde geworden en mag niet mee doen met de na-kompetitie :'-(

en dan nog het ergste, ik heb de finale van de 2e-divisie cup verloren met 2-0 :'-(

dan het goede nieuws, heb wel 3 nieuwe spelers kunnen contracteren: Lobont (keeper was wel nodig), Sonck en Ibrahimovic om meer doelpunten te kunnen maken: met deze 3 aanwinsten hoop ik dit seizoen te promoveren en natuurlijk de cup te winnen. Ik speel dit spel nu echt te veel, blijft geweldig _O_

Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel eindelijk! Nou, eigenlijk sinds maandag al...;)

De gameplay is voor mij nog steeds even wennen (waardoor ik tegen de CPU nog veel verlies...), maar met name het spelen tegen een ander persoon is super! Zelf moet ik nog steeds trainen op het dribbelen met de spelers (vergeleken met ISSPE2 op de PSX), maar het is in ieder geval beter gedaan dit keer dan in het geval van de eerste PES.

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja alle beginnende PES spelers moeten in het begin wennen, PES 1 vond ik in het begin echt een vervelend spel, pas na heeeel veel oefenen vond ik het een leuk spel. Maar aangezien PES 3 bijna hetzelfde is als de cube versie vond ik het vanaf het al vanaf 't begin een erg goed spel

8. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pes 3 zelfde als cube versie

kan niet eens pes is niet eens voor de gamecube

9. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Winning Eleven 6 FE, de japanse versie bedoel ik dan :D

PES 3 is ongeveer gelijk aan Winning Eleven 7 en scheelt niet heel veel met Winning Eleven 6 FE

10. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    PES3 versus is verslavend!!!

Sinds dat ik 'm binnen heb (nu een week) moet ik gewoon elke dag minimaal 6 potjes tegen m'n broertje spelen.

En zowat elke wedstrijd legt mijn Ruudje van Nistelrooij er wel twee in het netje ;)

11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen hier nog mensen PES3?

Het spel verliest zijn replay value voor mij althans nooit.
    Het spel is zo compleet als het gaat om de realistische weergave van het echte spelletje van het voetbal. Volgens mij raak ik nooit uitgespeeld met dit spel! Tenminste totdat er een beter (kan dat?) voetbalspel op de markt komt...;)

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, eigenlijk speel ik het niet zo vaak. Als ik speel, is het de multiplayer. Heb geen tijd om alle toernooien te doorlopen...
    Als ik iets wil spelen (alleen) kies ik vaak toch iets wat je op Live kan spelen (mm2, topspin). Het blijft leuker om menselijke tegenstanders te hebben. Maar als ik PES3 dan weer speel, is het echt genieten geblazen. Laatst speelde ik bij iemand Fifa 2004 en kon ik in m'n eerste wedstrijd 0-2 winnen! Dan hoort toch niet te kunnen? Nee, PES3 is nog steeds de koning van de voetbalgames. Jammer dat iedereen toch alsmaar Fifa koopt...

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    al Konami's voetbal spellen die ik heb blijven jaren lang leuk (totdat je de nieuwe versie aanschaft)... PES 3 speel ik nog steeds dagelijks en staat met gemak in mijn top 3 van favourite games van de ps2

Deel Deze Pagina