Lijkt me een bijzondere game Eens kijken of ik tegen de tijd dattie hier uitkomt een extra gaatje over heb in m'n budget....
Die colossus op de PUGP was toch vrij makkelijk te vinden maar dat terzijde.. Ik kijk ook echt mega erg uit naar dit spel maar het duurt nog zolang voordat ie hier uitkomt. Dit is ook de eerste keer dat ik het echt jammer vind dat ik geen imports kan spelen anders had ik hem allang besteld.
18 february als ik me niet vergis(toch rond die tijd). Heb de demo gespeeld, en het is gewoon geweldig!
Hey, de game komt uit op 17 februari en is echt geniaal. Sony heeft me begin deze week de game opgestuurd om te reviewen. Ik weet niet of ik hier reclame mag maken voor een andere site, maar mijn hands-on kun je lezen op de gameblog gameshizzle.be (vermits dit een Xbox-site is, vermoed ik dat het geen probleem is om even door te linken naar info over een PS2-game) Voor de rest: de enige extra's die aan de game zijn toegevoegd, zijn interviews met de makers van het spel en wat artwork. De game zou ook met een speciaal hoesje worden uitgebracht, maar daar weet ik voor de rest niks van, aangezien ik gewoon een simpele review copy heb ontvangen. En het beste nieuws: tegelijkertijd met Shadow of the Colossus, zal ook ICO heruitgebracht worden. Dus als alles goed gaat, kun je op 17 februari twee killergames kopen in één klap.
Ze zijn nu al te koop overigens. Vind het overigens een zeer goede zet van Sony, goed teken voor de fans en uiteraard ook voor hun eigen kassa. Zoveel mensen die Ico nog zoeken...
Ik heb deze game uitgespeeld om mijn gemodde PS2. Voor geinteresseerden: www.dvdboxoffice.com voor de US versie. Masterlijk. De muziek is van een ongekend niveau De game maakt bepaalde emoties los die alleen Japanse games kunnen losmaken. Enige minpuntje vond ik de wat haperende framerate en de besturing ( die wat losjes is ). Maar als we het over next-gen hebben....dit is next-gen gameplay all the way
In de goeie oude tijd werden Megadrive en SNES games, na enige oefening, ook in 10 uur uitgespeeld. Precies zoals je het ook zegt. Beter in 10 uur zo'n game spelen dan een zoveelste matige game in 40 uur.
Wat ben ik toch een idioot, ik reserveer zoveel games....en dan vergeet ik dat gewoon bij Shadow of the Colossus te doen Nu zie ik dat de game al uit is (tenminste, je kunt um al bestellen bij Dimension Plus bijvoorbeeld dus ik neem aan dattie uit is ), en ben ik dus te laat met reserveren. Vanmiddag maar ff de stad in dan, en hopen dat er nog een exemplaar te scoren valt. Weer een topgame uit, en ik moet nog zoveel games uitspelen....zucht, er komt gewoon geen eind aan
Ja, ik ben hem ook zo net gaan halen . Met mijn broer zijn geld nog wel . De game is van mijn broer, dus ik begin er waarschijnlijk pas volgende week mee(dit weekend gaat mijn broer er volle bak op spelen). Maar deze game moeten de diehardgamers gewoon uitgespeeld hebben! Dus ik ga hem zeker uitspelen .
Vanavond kan ik deze game eindelijk spelen aangezien ik dan de PS2 van mn broer kan lenen (broer woont nu buitenshuis, vandaar)
Van ICO de gewone(helaas). Mijn broer heeft gelukkig ooit de special edition kunnen bemachtigen. Maarja, ICO is echt wel een magische game, een game waar alle Nintendo mensen jaloers op zijn(Miyamoto was ook zeer zwaar onder de indruk van de game). En het zijn ontwikkelaars van Sony, ben benieuwd wat deze mensen voor ps3 gaan brengen.
Ik heb waarschijnlijk morgen pas Shadow Of The Colossus, maar nu al de PS2 van mn broer geleend Gelukkig heb ik hier wel Katamari Damacy en ICO liggen
Shadow of the Colossus was nog niet binnengekomen bij Replay hiero....wordt dus helaas pas na het weekend voor mij. Wel heb ik de kans gekregen om de demo te spelen, en ik had al vrij gauw in de gaten dat dit weer echt een spelletje voor mij is, en eentje die me blij maakt dat ik een PS2 heb Lekker sfeertje, mooie graphics, beetje rondrijden op je paard en dan die reuzen gaan zoeken. Die ene in de demo heb ik gevonden en na flink wat klimwerk ook verslagen, en blijkbaar was dit nog maar een kleintje Heel erg benieuwd naar de rest van de game