Mwa, ik vind het een prachtspel maar aan dat soort dingen irriteer ik me gewoon. Ben nu bij de 4de colossus, en dat is het enige wat ik tot nu toe op het spel heb aan te merken. Sfeer is fantastisch, het rijden op een paard hebben ze prachtig nagebootst, en het beklimmen van zo'n colossus is geweldig opgezet. Maar dat ze dan weer zo'n enorm irritant springstukje erin zetten gaat dan weer boven mn pet. En dat ze dan niet gewoon een optie erin doen dat als je op x drukt, dat die char gewoon ff een tempo harder gaat zwemmen begrijp ik ook niet. Dat doet gewoon af aan de spanning en sfeer van het spel. Zo ervaar ik dat dan iig.
Luisterend naar de soundtrack denk ik meteen weer aan die prachtige ervaringen die ik heb meegemaakt in het spel. Wat is en blijft dit toch ook een fantastische game zeg. Constant blijf ik de soundtrack maar beluisteren en komen er weer bepaalde onbeschrijvelijke gevoelens naar boven. De soundtrack is van pure schoonheid... Ja sorry mensen, maar ik kon het niet laten om deze thread even boven water te halen.
Het is een mooie game, maar ik vind toch, als er ooit nog een soort vervolg komt, dat ze de omgevingen levendiger moeten maken. Dit is waar ik me zo aan ergerde. De colossusses en sommige omgevingen waren wel mooi, maar het de weg naar de colossus was zo leeg en saai.
Ik heb hier zelf van weinig ondervonden. Het gevoel dat je krijgt als je met je paard door de gebieden rijdt en het muziek langzamerhand van stijl ziet veranderen is gewoon prachtig. Dat de gebieden hier en daar wat eentonig waren kan ik me voor een klein deel in vinden, maar over het algemeen waren de gebieden gewoon van ongekende niveau. En dan bedoel ik met name de aparte, maar o zo unieke leveldesign. Combineer dit met de schitterende soundtrack en het is voor mij een ervaring die ik nooit zal vergeten. Toch wel leuk dat we nu al over een game praten die ruim 1 jaar geleden is verschenen .