laten we het maar gewoon houden op deze verklaring : xbox 1e gamecube 2e en ps2 3e plaats (meest logisch)
Ik ken dan een soort van de 2e versie, maar ook net iets anders first place --> Aarde second place --> hemel third place --> het ultieme genot. de ps2 dus (volgens Sony that is)
Ze bedoelen de derde plaats waar je heel de dag bent. Na 1: de wc en 2: in bed is de ps2 de derde plaats waarachter je kunt gaan zitten
Volgens mij is het doel al beriekt met die slogan. Lijkt mij dat de bedoeling is dat sony staat voor het onbereikbare, het vage, het onbegrijpelijke. Nou dat is dus briljant verwerkt in die slogan.
Derde dimensie, he? Laat me eens kijken... Lengte: 1e dimensie Breedte: 2e dimensie Hoogte: 3e dimensie Oh, net als de gewone plee moet je ook nogal hoog op de pleestation gaan zitten? Maar genoeg gezeurd over dimensies. Dankzij het feit dat de Xbox een harddisk heeft kunnen ze een hele mooie truuk uithalen. Het verloop van een level opslaan, terug in de tijd gaan en dan tegen jezelf spelen. Ik heb het dus over Blinx. Blinx kan dus met de 'tijd' klooien. In het algemeen stelt men dat de factor 'tijd' de vierde dimensie is. Die Pleestation mag dus gerust reclame maken dat ie drie dimensies heeft, maar de Xbox heeft Blinx. En Blinx heeft dus VIER dimensies.
volgens mij hebben ze zo'n slogan genomen omdat iedereen er over gaat nadenken wat het nu eigenlijk beteknd, dus iedereen is dus wel met de ps2 bezig dus is hun doel wel gelukt.
Omdat ik nou eenmaal vind dat iemand die zo'n ding nu nog serieus neemt een pleefiguur slaat. Het is helemaal niet nodig om zo krampachtig vast te houden aan een investering die twee jaar geleden ongetwijfeld nuttig was, maar nu achterhaald is. Enne... Ik heb overigens ook een PS2. Sinds ik een Xbox heb is de PS2 kado gedaan aan mijn zoontje van 7 want ik vind er geen reet meer aan. 'Tis gewoon een achterhaald bakkie die kwa gameconsole mogelijkheden niet verdiend dat ie met de Xbox vergeleken wordt. Ik heb de aanschaf van die doos (1700 pieken) dus in pakweg 2 jaar afgeschreven en daarmee einde verhaal. Ik heb er geen spijt van en heb er 2 jaar plezier van gehad. Maar net zoals we de telramen hebben vervangen met calculators zo heb ik ook de PS2 vervangen met een Xbox. Nu kan mijn zoontje spelen met het telraam en met de PS2. PS: Everything is allowed in war and love. (Zie naam van dit forum)