PS2-ers willen gewoon niet inzien dat de Xbox de meest krachtigste console is en de meest mooie spellen heeft De stakkers!
ach kom op jongens......iedereen ziet toch dat dit het mooiste ps2 spel op de ps2 is? en ik, ik lach erom HAHAHAHAHAHAHAHA wat een zielo's
En er zijn nog steeds mensen die ps2 boven een xbox kiezen,misschien is het spelaanbod wat groter.Bij mij is kwaliteit belangrijker.Voor de mensen die een ps2 hebben,gooi die de deur uit koop een xbox.
Wat heb je liever.. 1) SC met overweldigende gfx en een lev0l dat je op XBL kunt d0wnen, 2) SC met superlelijke gfx met dat extra lev0l. Nou dan!
Kobold, de PS2 versie krijgt toch 14 levels waarvan 1 exclusief level (sneeuw level), + verrekijker ofzo ja? Kunnen wij al die levels downloaden in de toekomst? of heb ik gewoon BS info gelezen? PS dat de PS2 die lightning effecten niet aankan is logisch, die heeft geen speciale pixel en vertex-shaders. Die zijn juist erg hard nodig om zulke effecten tevoorschijn te toveren.. Misschien als ze het spel van de grond af aan opnieuw hadden geprogd hadden ze iets fatsoenlijkers kunnen maken. Maar ik vind het best zo, kan ik mijn vrienden met een PS2 met een grote glimlach toelachen
en toch hou ik van mn PS2 *yummie final fantasy* en yummie Devil may Cry, en GTA3, en yummie GTA Vice city en yummie nog veel meer dat ik heb ps2 is dan wel minder krachtig maar nog steeds erg liev!
Absoluut, ik zou hem ook best willen hebben hoor! GT3, GTA:VC en Pro Evolution 2 zijn spellen die ik heel graag zou spelen. Maar dan komt mijn Xboxje in het gedrang en dat wil ik niet.. plus weer een sloot uitgaven. Live word al duur genoeg voor me
Dat is ook zo, maar de verrekijker zarg er erg cool uit, heb er screens van gezien, en vond het wel een leuk hebbe dingetje. Niet dat dit me uitmaakt, maar de verrekijker pakt ook sneller, als je 'm geselecteert hebt kan je met 1 druk op de knop verrekijke, terwijl met sniperzoom je eerst het geweer moet pakken, dan het geweer te voren moet halen met de blauwe X, dan trillen je handen en kan je 'm niet voor lange tijd stil houden, en als je weg wilt rennen gaat dit ook moeilijker omdat je niet snel kan rennen met een geweer in je handen.
whuhahahaha ziet er echt niet uit Ben ik bij dat ik een boxje heb Ik zag inderdaad ook niet dat het dezelde plaatsen voor moesten stellen...
ik hoop echt dat het heel zwaar gaat zuigen, en dat zelfs de fanboyerigste fanboys [edit] van de PS2 dan he... [/edit]dan zullen zeggen: "XBOX RULEZZZZ!!" zal wel niet maar toch ;-) Ik vind het sowieso al bagger dat ie op PS2 en GC uitkomt En wie zegt dat deze plaatjes niet gephotoshopt zijn?? misschien wil die gast PS2 belachellijk maken? :?
Vind het jammer dat Splinter Cell op GameKuub en PlayStation 2 komt. Hierdoor word het om een of andere reden een stuk minder speciale game vind ik. :{
Gamecube heeft ook geen speciale vertex en pixelshader, dus ook die versie zal wel een andere (mindere ) soort belichting hebben. Maar zal er ongetwijfeld beter uitzien als de PS2 versie!