de xbox-versie is voor watjes om het zo maar te zeggen (ik citeer ff shootergod), maar hij weet niet eens het verschil tussen normal en hard op de xbox, het staat misschien in de reviews dat het een verschil wordt op de ps2, maar het hoeft toch nog niet eens zo'n groot verschil te zijn en hij heeft het nauwlijks gespeeld op de xbox en op de ps2 heeft die ook nog niet gespeeld, dus kan je toch niet meteen een oordeel vellen op basis van wat reviewtjes, misschien omdat mensen het wat sneller op de xbox hebben uitgespeeld hoeft het niet meteen voor watjes te zijn. Stel je voor het verschil is heel klein, is het dan nog steeds voor watjes, en is het dan nog steeds een uitdaging.
Stealthgod; Ik snap je hele probleem niet. Je moet niet zo op de man afspelen. Kinderachtige discussie dit zeg, jeez.
Stealthgod, Shootergod, J-D en Nicotjeh staan allemaal op Wouters dodenlijst, watch it. Om dit topic niet verder te verzieken; Verdere vragen over die lijst plaats je maar in website problemen forum
sorry hoor, maar ik zeg gewoon dat hij dat kan weten door reviews en previews te bekijken! das toch nix ergs
-_-'' ik heb ook een ps2 hoor (ook xbox dont worry ^^ ) maar vind je het gek ofzow? de xbox is nu eenmaal een stuk sterker (vandaar ps3 enzow) maar nu zie je het verschil wel heel erg 0_o''
Ik vinde de cube zowieso geen hol aan de controller is wel chill maja...de graphs syn egt verneukt! allemaal van die lijpe mario spelletjes en khad erges in een boekje previeuw met shots geezien van SC op de Gcube.... -Xbox Power-