PS2 Splinter Cell vs Xbox Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 23 feb 2003.

1. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox-versie is voor watjes om het zo maar te zeggen (ik citeer ff shootergod), maar hij weet niet eens het verschil tussen normal en hard op de xbox, het staat misschien in de reviews dat het een verschil wordt op de ps2, maar het hoeft toch nog niet eens zo'n groot verschil te zijn en hij heeft het nauwlijks gespeeld op de xbox en op de ps2 heeft die ook nog niet gespeeld, dus kan je toch niet meteen een oordeel vellen op basis van wat reviewtjes, misschien omdat mensen het wat sneller op de xbox hebben uitgespeeld hoeft het niet meteen voor watjes te zijn. Stel je voor het verschil is heel klein, is het dan nog steeds voor watjes, en is het dan nog steeds een uitdaging.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Stealthgod; Ik snap je hele probleem niet. Je moet niet zo op de man afspelen. Kinderachtige discussie dit zeg, jeez.

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen zonder schaduwen is zeker moeilijker ja.

4. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat ook maar tegen J-D

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Stealthgod, Shootergod, J-D en Nicotjeh staan allemaal op Wouters dodenlijst, watch it.

Om dit topic niet verder te verzieken; Verdere vragen over die lijst plaats je maar in website problemen forum :)

6. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

sorry hoor, maar ik zeg gewoon dat hij dat kan weten door reviews en previews te bekijken!
    das toch nix ergs

7. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -_-''

ik heb ook een ps2 hoor (ook xbox dont worry ^^ ) maar vind je het gek ofzow?

de xbox is nu eenmaal een stuk sterker (vandaar ps3 enzow) maar nu zie je het verschil wel heel erg 0_o''

8. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0

hahahahaha, das een goeie. en als je weinig schaduwen hebt is het idd een moeilijkere game ^^

9. Phoenix1987

Phoenix1987 w000t000t

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vinde de cube zowieso geen hol aan de controller is wel chill maja...de graphs syn egt verneukt! allemaal van die lijpe mario spelletjes en khad erges in een boekje previeuw met shots geezien van SC op de Gcube....

-Xbox Power-}:] }:] }:]

Laatst bewerkt: 22 apr 2003

Deel Deze Pagina