1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2 verslaat xbox???????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hilevel, 9 feb 2003.

1. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Specificaties liegen niet, maar zeggen ook erg weinig over de performance van onze box. Het verhaal dat verteld wordt op deze site is wel waar, maar de PS2 zal nooit z'n maximale performance halen. Toch wel triest dat ze uit een console dat al zo oud is nog steeds niet de beoogde performance halen, terwijl onze Xbox al vanaf het begin de kwaliteit van PS2 spellen met glans overtreft. De PS2 zal vast wel een goede console zijn, maar gewoon zo slecht en "niet standaard" gebouwd dat de developers er eigenlijk niet mee kunnen wat ze willen.

DUS WIE IS NOU DE WINNAAR? Lijkt me duidelijk!

2. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Op internet kan er maar 1 consolewinnaar zijn.............................;) Dat lijkt me wel duidelijk!!!!!!!!!!!!

3. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een onzin in dat stukje zeg, voorbeeldje:

gaat over de bandbreedte van de PS2

waar slaat dit op :confused: je 38,4 GB is enkel FRAME buffer dus wordt alleen gebruikt voor de al GERENDERDE frames. slaat dus helemaal nergens op die 48 GB.

nVidia claimt met hun GeForce FX 5800 Ultra 48 GB/s te halen.(wel optimised)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een hoop zieltjes hier zeg!

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    een fanboy..hoe kom je dara nou bij..
    wat een Bullshitt, die mag ook wel in het Guiness Book of Records8)

6. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is onzin wat er staat als je alleen al gaat kijken naar de vergelijking van de processors, hij gooit zijn eigen ruiten in.
    Hij heeft het erover dat de PS2 meer GFLOPS heeft dan de Xbox, maar je kunt alleen maar hoge GFLOPS halen als je een CISC processor hebt, en dat is nou juist wat de Xbox heeft, en de PS2 niet.

Hoge GFLOPS haal je door aparte berekeningen, met een drijvende komma zeg maar, en dat gaat niet met een RISC.

En dat processor een opgefokte Celeron is, slaat ook nergens op, hij weet niet eens waarover hij lult, want een Celeron is juist een afgekeurde Pentium 3, waarvan niet al het cache geheugen werkt en de FSB naar beneden is geschroeft.

Nouja, zo kan je nog wel ff doorgaan.

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik heb al eens een ps2 opengevezen

Een Klokradio ziet er moderner uit vanbinnen!!

Die emotion engine heb ik trouwens niet zien zitten
    enkel standaard shit

mssn geen emotion engine omdat er toch geen enkele game is die hem gebruikt:+

8. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Leg mij eens iets uit. Als de Xbox volgens jullie zo fantastisch, superieur en vele malen sneller is, waarom zie ik dit gigantische verschil dan niet terug in de games? Kijk, het is zo dat Xbox games er beter uitzien, maar dat verschil is dus echt niet groot! En het verschil in processorsnelheid wel. Dus wie kunnen er nou niet programmeren!? Als je op een PS2 bijna hetzelfde niveau graphics en snelheid haalt als op een Xbox, dan klopt er echt iets niet. Dat betekent dus of dat de spellen voor de Xbox gewoonweg kut geprogrammeerd zijn en dat het veel beter kan, of dat die PS2 helemaal niet zo slecht is als jullie allemaal beweren en dat er gewoon meer uit te halen is dan de specificaties zeggen. En nogmaals, GT3 heeft gewoon de allerbeste automodellen ooit in een racegame. Dat spel kwam 2 jaar geleden uit... En is nu nog de top... Hoe kan dat? Een console wint dus niet als de specs hoger zijn, want er is op dit moment meer uit een 'oude' PS2 te halen dan een nieuwe, o zo vreselijk krachtige Xbox.

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    1) PS2 draait langer, de programmeurs zijn dus handiger geworden...Xboxspellen van over een jaar zulleen superieur zijn aan PS2 spellen 2 jaar na de PS2 release
    2) je ziet de kracht terug in minder laadtijden(geen), slowdowns.
    :cool: /evilmode wist je dat het oilrig level in SplinterCell op de PS2 een nachtlevel is geworden omdat de PS2 de zonsondergang niet aankon
    4 zal ik doorgaan?

10. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg je ook wat over GT3 en die automodellen. Dus jij beweert dat als ik nu een PC heb van 1,5 Ghz en ik koop er een van 3 Ghz dat ik dan eerst twee jaar moet wachten totdat ik games van hetzelfde niveau heb. Wat een bullshit. Op een console die veel krachtiger is moet je meteen vanaf het begin al mooiere games kunnen maken. En als dat niet zo is dan betekent dat gewoon dat er slecht geprogrammeerd is! Met GT3 heb ik het wel over een spel van 2 jaar oud op een console die 'veel' langzamer is...

11. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    En wat een lijpe opmerking dat de PS2 geen zonsondergang aankan. Dat is gewoon omdat Splintercell een trieste poort is! Moet je eens MGS2 spelen op de PS2 en daar de zonsondergang bekijken, kijken of je dan nog zo lult.

12. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    De modellen in gt3 zien er zo goed uit omdat ze

1)geen schademodel hebben
    2)omdat ze geen schademodel hebben moeten ze niet "leven"
    dus zijn ze pre-rendered

13. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ach joh wat maakt het nu uit welke beter is, zolang je er maar op kan gamen en er plezier op hebt, ik heb ook nog wel eens plezier op de Atari 2600 JR nou als je dat ziet berg je dan maar, iedereen koopt tog wat hij/zij leuk vind, er zijn ook mensen die een ps2 kopen voor gta3 en vice city en waarom omdat ze daarmee plezier hebben, wat maakt het nu uit welke beter is als je er maar plezier mee hebt8) ;) !

14. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat VoYTec zegt en kwa specs ruult de Xbox:D

15. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het een 3Ghz geworden is, is hij nog niet veranderd! Het is nog altijd een PC = programmeren hetzelfde! PS2 of Xbox is een heel ander systeem voor te programmeren!

Deel Deze Pagina