de xbox is gewoon vele malen beter dan de ps2 niet alleen of het gebied van de graphics maar ook de snelheid ik heb thuis een ps2 en een xbox maar ik moe zeggen dat de xbox echt wel veel beter is hoor de ps2 is veel te vroeg uit gebracht
XBOX you know its the sensible thing to do Als je kijkt naar ps 2 wat zie je dan nog aankomen voor spellen he? Behalve die (nu) ouwe pruim Lara Croft niks toch! En de gamecube???? Daar kan ik zelfs niks voor verzinnen (behalve als ik 8 was) Maar de xbox is andere koek (Halo 2, Breed, Battlefield 1942,unreal cha,pionship,starcraft gosth etc. etc. etc.)
Re: XBOX you know its the sensible thing to do Ik als Xbox liefhebber.. Zeg tegen jou.... Lul geen crap.. Er komen op alledrie de consoles kick ass games.. Kijk verder dan je neus lang is..
Noem er voor de ps 2 en gamecube elk 10, ik daag je uit! En ja racing evoluzione is inderdaad kick ass, ik zou zeggen koop de xbox magazine of power unlimited, (maar dan die van vorige maand dacht ik)
O ja en over Racing Evoluzione Get ready to bury the world's most renowned cars when you race against them with your own brand of sports car. Start off with a small garage, create the ultimate driving machine and go into business as a leading sports car manufacturer. Your goal is to build up a reputation for your brand by racing your cars against real sports cars. The more races you win, the more pedigree your brand will receive. If you consistently win the races, you are put to the challenge to start a production line, sell your cars, design new ones, and continue the cycle. Compete against licensed cars, including the 2003 Dodge Viper RT-10, Lotus GT1, Toyota Supra, and many more Drive your awesome creations through tracks based on real-world locations over three continents (North America, Europe and Asia) Experience the excitement with photo-realistic cars, environments and graphics Enjoy hours of varied gameplay with single- and two-player game modes (Quick Race, Time Attack, Story Mode, and Head-to-Head two-player Mode) kijk maar op www.tothegame.com daar vindt je wel wat tothegame
PS2: The Getaway, GTA Vice City, Red Faction 2, Silent Hill 3, Tombraider, WRC II Extreme, Ratchet & Clank, Formula One 2002, Pro Evolution Soccer 2, Colin Mcrae Rally 3, Deus Ex 2, MGS Substance, True Crime: Streets of LA, Timesplitters 2, Total Immersion Racing, XIII, Auto Modellista, Driver 3, James Bond 007 Nightfire, Burnout 2 Onimusha 2, Hitman 2. GameCube: XIII, Auto Modellista, Die Hard Vendetta, Driver 3, James Bond 007 Nightfire, Legend Of Zelda, Metroid Prime, Resident Evil Zero, Resident Evil 4, Starfox Adventures, Colin Mcrae Rally 3, Timesplitters 2, Mario Sunshine. Ahum....
ratchet en clank???? Red faction 2, ik had deel 1 en verwach behoorlijk weinig van 2. formula one 2002 je maakt een grapje zeker. mgs substance? Ooit sons of liberty gespeeld??? James bond maak ik geen woord over vuil, noem tenminste een redelijke shooter. deus ex 2, gaan we nu al poorts opnoemen ook?? XII ik vindt cel shaded persoonlijk crap (behalve bij robotech maar ok) En tomb raider is zo uitgemolken dat ze inmiddels 3 cupmaten kleiner heeft! moet ik nu ook nog gaan beginnen voor de gamecube??? Of hou je het voor gezien
"Maar de xbox is andere koek (Halo 2, Breed, Battlefield 1942,unreal cha,pionship,starcraft gosth '' bovendien van de games die je noemt voor de xbox komen er ook 2 voor cube uit: Battlefield en starcraft ghost
Dat zij allemaal AAA titels hoor maar als je het allemaal zo slecht vindt dan koop je toch lekker niks jochie....
Ik heb geen gamecube dus waarom zou ik gc spellen kopen????? Trouwens ik vind gamecube gewoon te kiddy
Ow ja hoor.. Dat is de instelling... Hier ik ga het rijtje van de PS2 wel even doen... En daarna de Gamecube... PS2: Virtua Fighter 4 Devil May Cry 2 Silent Hill 3 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Gran Turismo 4 Gungrave Lord of the Rings: The Two Towers Shinobi The Getaway Zone of the Enders: 2nd Runner Gamecube: Super Mario Sunshine Super Monkey Ball 2 Legend of Zelda Mario Kart Metroid Prime Super Smash Brothers Melee Starwars Rogue Squadron Resident Evil 4 Pikmin Eternal Darknes.. Nogmaals.. Lul geen crap als je niet weet waar je over praat.. Aangezien er op elke console meer dan 300 games komen, dus games die al uit zijn, en welke er nog moeten komen. Dan ga je mij niet vertellen dat je daar geen leuke titels in ziet. Ik word een beetje ziek van dat Fanboy gedoe... Ik heb alleen maar een Xbox.. Maar ik weet tenminste dat er meerdere games zijn die cool worden of al zijn.. En die komen niet allemaal op de Xbox..
Even de sequels weggehaald.... Waar blijven de originele goede games !!!! ( ik zeg dus niet dat de sequels slecht zijn hoor )
Ow.. Gaan we zo beginnen.. Ik dacht dat het ging om het feit dat de PS2 en de GC geen toptitels had? Maar ja vooruit.. Sommige games die jij weg had gehaald staan er weer bij, aangezien die games voor geen meter op hun voorganger lijken. PS2: Gungrave Lord of the Rings: The Two Towers Shinobi The Getaway Kingdom Hearts Ratchet and Clank The Mark of Kri ICO Automodellista Devil May Cry <---Dan maar het eerste deel... Gamecube.. Pikmin Eternal Darknes Metroid Prime <----Wel een heel origineel vervolg lijkt mij.. Legend of Zelda <---Idem dito.. Starfox... Die Hard Vendetta BG&E Dit is wat ik zo'n beetje uit mijn hoofd ken.. Op elke console komen wel een aantal coole games.. Sommige titels zijn al uit, en de meesten moeten nog komen. De Xbox is niet de enigste console met goeie games.. Naar mijn smaak wel de meeste titels die mij aanspreken, maar op de PS2 en de NGC komen zat titels die ik dolgraag zou willen spelen.