Was te verwachten Ik zeg ook niet dat alleen op de Xbox originele nieuwe spellen uitkomen, maar wat mij opviel in je lijstje met toppers was het grote aantal ( in mij ogen ) sequels. En voor mij is een game een sequel op het moment dat er in de naam een link gelegt wordt naar de voorganger, hoe anders de game ook mag zijn. Want hoeveel mensen zijn er wel niet geweest die een PS2 gekocht hebben puur voor het "playstation" gedeelte. Dat zal wel hetzelfde liggen met namen als Mario en Zelda. Terwijl dat natuurlijk goede games zijn, maar qua naam liften ze veel mee op hun voorgangers. Maar zoals je al aangeeft zit je met elke console wel goed kwa toptitels betreft, daar heb je helemaal gelijk in.
Nee jou reply was wel ok... Je gaf al aan dat die sequels wel goed konden zijn.. Maar niet iedereen wil het begrijpen, dat is jammer.. En er zaten idd veel sequels bij.. Maar die originele games ken ik bijna niet uit mijn hoofd..
Ok sorry ik neem het terug je hebt gelijk alle 3 de consoles zijn wondertjes op zich, ik bedoel alleen dat de gamecube teveel op de "jongere" gamer richt en de ps2 teveel sequels en poorts hebt om echt te zeggen dat ze veel nieuwe en originele spellen hebben ok. Als ik dit verkeerd heb overgedragen hiervoor mijn excuses]:- ]:-
EEN vervolg op een game is prima als het maar vernieuwend genoeg is. MEtroid prime bijvoorbeeld een vervolg noemen slaat nergens op. De game is niet meer te herkennen als haar voorganger ! De meeste vervolgen zijn wel oké. Maar sommige zijn gewoon een updat van de voorganger. Bijvoorbeeld dus SSBM, Fifa, SUper mario party, (bijna)alle shooters, Project gotham, crazi taxi.