1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ps2 xbox gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door somebody, 15 okt 2002.

1. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    ow? Ik heb een gamecube, maar heb niet het gevoel dat HALO iets neerzet wat nog nooit eerder vertoond is.

Mooie graphics hoor, maar om nu te zeggen dat je bek ervan open valt ...neuh.

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom.. --------->Deathrow! :9

3. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    nou kijkt waarom denken alle mensen dat de PS2 beter is?? ja dan komen de fanboys eraan en ze hebben altijd weer de zelfde smoesjes namelijk dat de ps2 meer games heeft enzo v.b FF GTA Tekken nog wat ..........pffff vroeger konden ze juichen nog dat smoesjes gebruiken maar wat als het volgende jaar is? dan hebben de xbox en gamecube nog 10x meer titels dan dat de ps2 3 jaar over doet en voor zoveel tijd is er ongeveer 14 toptitels uitgekome ofzo nou over de xbox komen er zoveel titels uit dan je kunt denken..............nu de gamecube nog tja daar moet je zelf over weten want dat apparaat heeft veel uitgemelkte spellen (mario/zelda/etc..) maar het is wel goedkoop''ja dat is ook een fan-boy smoesje''

Laatst bewerkt: 17 okt 2002
  4. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DEATHROW rullleeeezzz................dit is echt zo'n gave game. Ik heb hem net gehaald en ik vind hem echt super gaaf!!!!Zeker kopen iedereen.}:]

5. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Deathrow compleet ruk, maar ja ieder zijn mening.

6. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox heeft goede games, die mij aan spreken
    goede graphics
    hardeschijf
    zo kan ik nog wel ff door gaan

7. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk zeg je dat er niks goed valt te zeggen over deps2 en gc????

8. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    de ps2 heeft zijn tijd gehad ''bijna'' dus en de gamecube heeft niet echt veel games op zijn naam staan

9. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0

Kwaliteit gaat boven kwantiteit.

10. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat de Ps2 wel de hoogste verkoop cijfers heeft dus de ps2 spreekt toch erg op de massa aan

11. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de meeste die een PSX hebben ook een PS2 hebben.
    En de laatste tijd verkoopt de PS2 steeds minder en de Xbox en GC steeds meer. ( Ookal verkoopt de PS2 in Europa bijvoorbeeld nog 5 á 6 keer zoveel als xbox of GC ).

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm.. Ik heb ook een PSX en ben daarop een 'volwassen' gamer geworden die ook echt op het web en in bladen naar reviews ging kijken. Daarvóór kocht ik spelen voornamelijk op plaatjes... :eek: :+.

Bij de start van de PS2 had ik geen behoefte aan die console, omdat de spellen die in het vooruitzicht werden gesteld me niet konden boeien. Gran Turismo had ik immers al uitvoerig op de PSX alle 2 de delen gespeeld. En MGS had ik ook al een leven achter me liggen.

Ik ben achteraf ook blij dat ik hem niet gekocht heb. Toen ik voor het eerst van de Xbox hoorde was ik echt onder de indruk en wilde ik als maar meer weten. Games als Halo en PGR hebben me over de streep getrokken. Toen was er nog geen eens sprake van games als Splinter Cell, BC, Fable, Deathrow, Blinx, TWS.. Moet je je voorstellen hoe goed ik me nu voel met zoveel leuks in het vooruitzicht!

Maar voor veel anderen heb je wel gelijk, want PS heeft naamsbekendheid en veel mensen zeggen nu nog steeds tegen mij: 'Heb je nog nieuwe games voor je Playstation?' Ik word niet boos, maar dat zegt natuurlijk wel wat. :p

Deel Deze Pagina