jep daat is correcte hud versie van europeuze versie zo ziet de game eruit mensne btw wel cool hoor die actie hebben degenen die hem hebben ook niet af en toe van he hoe doe ik dat??? of deed ik dat jezus cool man, moet je is zong groep invliegen van de one hit dingen ( normal met laserbeam) en dan moet je blijven slaan ben je echt snel
Uhhmmmz... die hele joekel van een ender in de lucht, die grote bol zeg maar. FF vaag hoe je hem precies moet verslaan. Verder was de battle tegen Viola AI ook best pittig, als je de tegenstanders op moet pakken entegen haar aan moet gooien. Moet je ff doorhebben. Vette levels zijn die met die trein (exclusief voor de europeese versie!) en die ruimteschepen afmaken met je vector canon.. onwijs gaaf! En hoe zit het bij jou? Ik had hem binnen 4.25u uitgespeeld op easy (i know, ga nu voor normal denk ik )
8 uur hard zonder loaden dus ( iets langeer dus waarschijnlijk) je bedoelt battle gelijk naar de trein met die shield robots ofzo? die moest je toch gebruiken om haar juist te blokeren als ze was van here i come! dan vingen die de klap op en daarna kreeg zei klappen. vond zelf gevecht tegen anubis in de bruine buis ( die overgang planeet naar planeet) het moeilijkste hij naaide me steeds door oppeens te schieten en dat kon je niet blokken. het echte laatste gevecht met anubis was piece of cake
Wel grappig Had een review geschreven voor Gamefaqs, wilde gamenotover hem ook hebben dus staat hij daar nu ook op de site. Zie m'n sig
nou dan zijn we nu me z'n drieen. zal over een post ofzo wel een moderator komen zegen dat dit topic nergens op slaat en sluit hem dan
Is de besturing een beetje goed uitgevoerd of is dit te vergelijken met gun valkyre op de xbox. Want die waren echt te idioot gewoon tenzij je uren gaat oefenen.