1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2ers :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 20 mei 2003.

  1. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens, maar de PS2 is ondertussen al een oudje :).
    Even off-topic, weet iemand ondertussen wanneer de PS3 komt en hoeveel deze ongeveer gaat kosten of is dit niet bekend?

    /edit

    Voor Ryan Mckane, ik weet even niet waar je het over hebt, maar als je het erover hebt dat ik 'goede' met grote letters schreef, ik gaf alleen maar nadruk op dat woord ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    De hype is iig nu al begonnen O-) , hij zal rond 2005/2006 wel verkrijgbaar zijn denk ik en de prijs zal wel 'weer' een oplichters prijsje zijn ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  3. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hype rond de PS3? Ow, waar dan? :D De Xbox was trouwens ook bij de release de goedkoopste niet. Al kregen de echte die-hards dan wel weer een presentje. :9 Zoals het er nu naar uitziet zullen de opvolgers van de drie allemaal rond dezelfde tijd uitkomen. In dat opzicht denk ik dan ook niet dat er zoveel hype rondom de PS3 wordt gekweekt. De PS2 was toentertijd immers de eerste échte next-gen conole (dreamcast was al min of meer opgegeven) en daarbij eentje die volgens velen de opvolger werd van de ultieme console toen...de PSOne. Na de flinke tegenvaller lijkt het me heel sterk dat iedereen wéér de PS3 gaan hypen als 'The Next Best Thing'. De concurrentie is bij de release van de volgende next-gen collectie een stuk groter.
     
  4. jaffa

    jaffa Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    the xbox heeft egt onwijs goeie graphics maar de ps2 heeft meer games. ik vin et wel jammer dat halo (nog) niet op de ps2 uit is want ik hebber een
     
  5. jaffa

    jaffa Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    een ps2 dan
     
  6. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox stijgt ook qua games en bestaat pas een jaar en PS2 3 tot 4 jaar geloof ik (Incl. Japan)
    Maarja, het zou zonden zijn om Halo te verkrachten op de PS2, flink sleutelen op negatieve wijze...
     
  7. nielzo

    nielzo Guest

    Ja maar dat is het m nou juist, met betere graphics heb je toch ook meer plezier? En het feit dat de playstation langer bestaat is gewoon een rede waarom je de xbox ook wat meer tijd zou moeten geven om zijn toppers uit te brengen.*)
     
  8. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- gaming isn't about the GFX....ik heb me meesterlijk vermaakt met de slechtste gfx ooit (om maar ff in de XBW sfeer te blijven: Wolf3D) En ik kan nog steeds genieten van een goed potje Quake 2, of Delta Force 1 (<--- wat echt nog steeds de best speelbare in z'n genre is....geweldige game)....
     
  9. nielzo

    nielzo Guest

    Ik zeg niet dat het alleen om de GFX gaat, ik probeer te zeggen dat het gamen leuker word met betere GFX. Wat vind je nou leuker, Halo met slechte GFX of Halo met goede GFX?

    Ikzelf vind de gameplay het belangrijkst trouwens daarna komen voor mij de GFX.
     
  10. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    nee.. heb er geen last van.. er zijn in mijn omgeving namelijk veel mensen met een xbox/gc dan met een ps2 :D
     
  11. Sneaker

    Sneaker Aspirantgamer

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    rarara... wat is de beste console ooit? ;)
    sneaker is een volledige (eindeloze) topic aan het lezen en lacht zich (weer eens) kreupel over sommige comments, van een aantal fanatike forumposters, die allemaal (met soms onzinnige) comments hun gelijk willen halen.
    ik hoef eigenlijk niet naar een comedymovie te kijken, want hier krijg ik al genoeg vermaak.;)

    wees gewoon relatief/objectief, zoals de slimmeren gasten in deze topic en laat je niet zo rap meeslepen door een hype of nieuwe brainwashing media-stroming... en...

    game on!! it's just a game:)
     
  12. nielzo

    nielzo Guest

    Ja dat weet ik ook wel maar deze topic is hiervoor bedoeld;)
     
  13. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn nou eens mooie woorden :'-(
     
  14. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe

    Domste Fanboy zit in mijn klas maar is toch een vriend van mij. Zelf echter heeft geen console. :D

    Hij speelt alleen Xbox bij een vriend van mij. Maar wij kregen een keertje een blaadje van Frans met een gamecube erop. Gaat ie er allemaal commentaar om heen schrijven en doorkrassen :D :'-( :D
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  15. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet wat het is iedereen die een ps1 heb gekocht, kocht daarna een ps2 omdat ze dachten dezelfde kwaliteit en games ervoor terug te krijgen dat is niet waargemaakt vervolgens kwamen de concurenten met de xbox en gamecube. Ik als ik oud ps2 bezitter had altijd kritiek op de xbox. Vanwege de 'Lompe controller' 'disign van de box en de games. Toen ik echter las over xboxLive en zijn enorme gebruiksvriendelijkheid was ik direct verkocht, ik hoopte altijd al op de Onlineps2 plannen maar ze laten iedereen nu al 3 jaar wachten. Wat ik heel erg gaaf vondt was dat MS zei 14 maart 2003 is Live verkrijgbaar en ook pricies op 14 maart was het er. Daar kan Sony nog wat van leren ze alten iedereen wachten en wachten tot iedereen op LIve speelt omdat het toch wel een goed plan was van MS om een eigen netwerk te zetten nu hebben ze spijt en dat hebben ze verdient ook. Ojah ik was toch altijd kritisch over de XXL controller? in een wordt perfect. Wat een degelijk en stoer digisn heb de box en die schijf + Live kortom MS we gaan nog van je houden.!!!!! mzzzl :cool:
     
  16. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is "design"....:D
     
  17. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke PUNTOPOWER maar verder heb ik wel gelijk....
     
  18. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je volwassen bent, en je onder andere volwassene bevindt, krijg je hier hééél weinig mee te maken. Dan moet ik horen dat m'n nieuwe Saab 9-3 2.0T met 210PK nét niet zo lekker wegtrekt dan de Volvo S60 2.4T van m'n collega.......

    Het enige waar ik dit forum mee word geconfronteerd is dat de Xbox beter is dan de PS2 en GC....(opzich niet vreemd aangezien het een Xbox forum is) Dit geldt overigens niet voor iedereen hier hoor.........maar ze zijn er wel;)
     
  19. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even veel plezier.
    ik heb ze allebei hier thuis staan

    en ik heb niet meer plezier op me xbox dan op me ps2
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Gisteravond. Een vriendje van mijn zusje was op bezoek om te oefenen voor een optreden. Ik had net twee werkstukken afgerond en vond het hoog tijd voor ontspanning. Halo erin, Truth and Reconciliation Legendary opgestart en spelen maar.
    Vrijwel meteen komt hij kijken naar de Xbox en vooral naar het beeldscherm. "wow, welk spel is dat?" "hmmz? Halo" (zoom in en schiet een Jakhal door de rug) "WOW! Je schoot hem helemaal aan puin, wat een vet spel! Komt iw ook op de PS2? " "No way."
    "Jammer dan." (een Elite komt te voorschijn) " Pas op! Pas op! Een hele grote 1!" Hij kijkt links en, terwijl ik het zelf allang wist, meld hij elke beweging op de motion tracker. Na een 15 min. TaR kwam het hoge woord eruit: mag ik ook es?
    we hebben anderhalf gehalo'ed en al die tijd was ie in trance. vet lachen. Omgekeerd heb ik het ook op de PSII bij GTA Vice. (alleen in iets mindere mate.)

    * Die gast is nu al vet verslaafd aan Halo en gaat hem zekerz op de pc kopen.
     

Deel Deze Pagina