PS2ers :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 20 mei 2003.

  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Staat deze thread niet een beetje verkeerd? (anders de naam wel!!) beter iets voor: Overige console's + PC / Internet.
     
  2. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    die gasten hebben geen verstand van gamen, ik heb hem zelf gehad, hij was leuk, maar hij is nu over en uit.
    Gamecube ook eigenlijk, of nieuwe zelda en mario moeten nu worden aangekondigd.
    Maar xbox heeft een veel betere toekomst, XBox live loopt net een beetje op stoom, en ook singleplayer wordt en gaat nog goed vertegenwoordigd worden.

    Teel them bastards this!!
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En waarom hebben ze geen verstand van gamen?? Omdat ze een andere console dan de xbox hebben??

    Dat is wat jij vind.



    En waar slaat dit op??

    I'll tell you this:

    In een week
    PlayStation 2-- 56.697 (1.089.12-- 48,3 %
    Game Boy Advance SP-- 41.465 (1.110.34-- 35,3 %
    Game Boy Advance-- 11.155 (473.892)-- 9,5 %
    Gamecube-- 5.553 (261.150)-- 4,7 %
    PSone-- 1.061 (33.485)-- 0,9 %
    Xbox-- 838 (44.699)-- 0,7 %
    WonderSwan Crystal-- 698 (25.804)-- 0,6 %


    Wereldwijd: PS2 51 miljoen
    GC 9,4 miljoen
    Xbox 8,0 miljoen
     
  4. masterape

    masterape Guest

    Ik heb daar geen last van. Al heeft iemand een console bij ons dan ist een xbox.
     
  5. masterape

    masterape Guest

    En ik wil wel eens weten waar je dit vandaan hebt. Want ik weet wel dat de xbox voor loopt. En dat de NGC opeens een miljoen voorloopt??Daar klopt niet veel van:confused:
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt als een bus. De GC staat wereldwijd 1,4 miljoen voor. De xbox loopt echt niet voor, overal waar je iets over de sales ziet staan, zie je deze gegevens.
    Deze gegevens stonden ergens op dit forum in een grafiekje.
     
  7. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus als ze op een Xbox zouden gaan gamen zijn ze wel verstandig?? En als jij de PS2 niet leuk meer vindt, betekent niet dat de PS2 over and done is.......want er zijn nog steeds miljoenen gamers met een PS2 die zich er nog prima mee kunnen vermaken.

    De Xbox boeit mij ook niet meer, m'n laatste game was 007 Nightfire, en die kocht ik eind vorig jaar. Dus volgens jouw beredenering is de Xbox nu ook leuk geweest, en over en uit??
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je er dan de statistieken bijpakt van Japan:{, we weten allemaal wel dat het daar dramatisch loopt, maar hier in Europa en in Amerika loopt de Xbox wél voor op de Cube.
     
  9. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou je misschien even de statistieken van Europa of Amerika kunnen posten voor de duidelijkheid? Want dan is het misschien eens afgelopen met dat gezeik over de GC verkoopt beter, nee hoor de Xbox verkoopt beter......elke thread waar er een PS2/ GC bij betrokken wordt, verziekt men hierdoor.
     
  10. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n beste vriend heeft ook PS2, gaat goed hoor, nog geen dooie gevallen :p
     
  11. masterape

    masterape Guest

    Dit wou ik net zeggen. Alleen in Japan gaat het niet goed, en blijft het slecht gaan. Maar in Europa en amerika loopt de xbox inmiddels voor.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook in Europa en de Vs loopt de xbox achter op de GC
     
  13. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niet gek want er zijn net de eerste twee toppers voor de Gamecube verschenen. Zelda en Metroid Prime. En voor een nieuwe console als Xbox zijn dit goede resultaten, eigenlijk valt nintendo zwaar tegen want van een oude rot in de console bussiness had je wel wat meer verwacht.

    En wel leuk en aardig die Japanse cijfers, maar Xbox loopt niet goed in Japan. In Europa en VS zal het wel anders zijn, In Europa denk ik dat ie zelfs voor loopt.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is wat jij vind.
    Wat zijn volgens jouw dan toptitels van de xbox van de laatste maanden??

    Micro$oft had gezegt dat ze de marktleider zouden worden, maar dat hebben ze lang niet gehaald. Dat valt pas tegen, zeggen dat je marktleider word en vervolgens erg weinig verkopen. Nintendo heeft niks belooft of gezegt dus kan er ook niks tegenvallen.
    Het zijn juist de nieuwelingen die zich flink moeten bewijzen en niet de oude rot in het vak.
     
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij wilt echter altijd laten zien dat jij de Xbox niet zo geweldig vindt he, elke kans grijp je aan om te zeggen hoe slecht het met de Xbox gaat.

    En de PS2 is ook gewoon een goede console, net als de GameCube, dus wat is er nou mis mee als andere mensen liever een ander consoletje hebben :confused:?
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan ik beter aan jullie vragen??
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhum. Nu generaliseer je wel heel erg, niet? Je zet je constant expres af tegen 'de rest' en vind jezelf kennelijk 'stoer' omdat je anders denkt te zijn. We weten dat Xbox je niet echt aan staat, en we weten dat hier wel eens ventjes rondlopen die een beetje Xbox-verblind zijn. Maar je hoeft je daar niet zo enorm extreem tegen te verzetten. Je maakt het alleen maar erger door de discussie aan te gaan met dat soort kereltjes of het te gaan gooien op verkoopcijfers. Ga liever een normale discussie aan zonder of MS te trashen - Dat zeg ik niet omdat ikt oevallig voor een Xbox site 'werk' en enigszins pro-Xbox ben maar omdat ik weet dat jij degene bent die hier getrasht wordt door de Xbox-verblinde persoontjes die hier rondlopen.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok maar dat zijn figuren die de andere systemen zo hard de grond in trappen dat het gewoon niet leuk meer is.
    En aangezien niemand daar wat aan doet, zeg ik daar wat van.
    Neem bijvoorbeeld deze thread alleen al, waar slaat dit op??
    Dan heb je van dit soort dingen: die mensen zijn achterlijk, idioot, ps2 stelt niks voor.
    Dat is pas generalisatie.
    Ik heb niks tegen de xbox, maar als in een thread de gc of de ps2 ( aan deze twee geef ik de voorkeur) dan neem ik het voor beide op. En jullie doen precies hetzelfde voor jullie favoriete console. Neem bijvoorbeeld Humorke. Wat hij heeft gepost is echt niet normaal meer en hij heeft niet eens een waarschuwing gehad.

    Ik hoop dat er nou eens normale thread komen i.p.v. zeik de concurrentie af threads.
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Overigens verkopen deze twee titels toch minder dan men had verwacht (zie link). Nu gaat het dan wel om de UK, maar dit is toch een grote markt en representatief voor de rest van Europa.
    Ik denk trouwens niet dat ik de enige ben die deze console ruzies een beetje zat begin te worden of wel?

    dgs-online.nl/nieuws/?id=10766
     
  20. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met een paar dingen met je eens, daar zou ik eerst maar mee beginnen.

    Dat deze thread gewoon onzinnig is ben ik het helemaal met je eens. Als ik een mod was had ik deze al vanaf de eerste post gesloten want deze discussies gaan toch nergens hen en wekken alleen maar bij jan en alle man irritaties op.

    Maar wat heb je eraan om de heletijd in discussie te gaan met bezittende xboxers over het feit dat verschillende console's slechter/beter zijn. Maar dat over het verdedegen van andere console's vind ik zo'n onzin negeer het gewoon en wek geen nergens op uit lopende discusies op. Dus als andere mensen op een ander forum iets negatiefs over de xbox zeggen klap jij er ook gelijk boven op. Dat is eigelijk nogal dubbel. Vertel ze dan gewoon dat je alledrie de consoles goed vind en daarmee punt uit.

    Twee vrienden van mij hebben ook een ps2 en daar ben ik opzich niet negatief over, maar ik heb wel het idee dat het allemaal wat beter kan. Maar wat mij wel opvalt is dat ps2 bezitters nogal negatief zijn over de xbox. Maar ik zou zeggen iedereen heeft zijn mening en laat het daarbij en kom hier gewoon om discussies te voeren over de xbox en niet om de gc en de ps2 te verdedegen want daar berijk je hier echt niks mee.
     

Deel Deze Pagina