1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS2ers :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 20 mei 2003.

  1. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_
     
  2. nielzo

    nielzo Guest

    ten 1e ging de theat in het begin heel ergens anders over. Ik vroeg namelijk of andere mensen het ook hadden dat ze ermee geconfronteerd werden dat ps2 eigenaars liepen te zeiken dat ps2 veel beter is, wat dus niet zo is.
    en ten 2e, in dat laatste stuk van jouw reply begin jij zelf ook te discussieren over dit onderwerp en in het begin zeg je dat het totaal geen zin heeft.

    laat de mensen hier er gewoon over praten en zeikerds als jij hebben we niet nodig, je verstoord de threat namelijk:'-(
     
  3. Randysgz

    Randysgz Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps2 is beter x-box is beter, ik vind ze allebei goed en heb ze ook allebei.:9 De meeste die daar over lopen te zeiken hebben of alleen een ps2 of alleen een x-box. beetje jaloezie over de games denk ik?

    Ik koop voor de ps2 alleen spellen die niet nog niet op de x-box komen, titels zoals pes2 en pes3 in aantocht, gta vicecity, finalfanatsy`s maar titels zoals splintercell die is er ook voor de ps2 maar ik koop dan natuurlijk de x-box versie! Zo speel ik het spelletje mee
    *)
     
  4. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk voelt ie zich aangevallen hoor, ik zou je naam naar Wouter Gamecube fanboy veranderen. Voordat Zelda en Metroid kwamen waren er geen toppers imho. Mario Sunshine was leuk maar ik had er meer van verwacht. Ik zeg niet dat Nintendo slechte spellen heeft, heeft allen pas net de eerste twee toppers gekregen...

    Microsoft heeft nooit gezegd dat ze met DEZE xbox marktleider zouden worden. Ze WILLEN marktleider worden. En Nintendo heeft zelf gezegd dat de Gamecube niet is geworden wat ze wilden, dus hij valt tegen. Hij moest dus meer verkopen.
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry hoor maar mag ik ook mijn mening geven op jou vraag. Ik zeg dat hij beter gesloten zou kunnen worden maar dat is nog geen reden om geen mening op jou vraag te geven. En wil je ook een beetje je taal gebruik tussen de lijnen houden want ik zeik helemaal niet ik probeer gewoon iets uit te leggen. Maarja ik zou jou thread niet langer meer verstoren veel plezier ermee !
     
  6. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee daar zitten we op te wachten.....|:-
    Microsoft wil iets te véél naar mijn mening.
    Ze hebben in de hele OS-wereld al alles onder controle. M$ bepaalt wat wel en wat niet ondersteund wordt. M$ kiest voor de DVD+ standaard, en hierdoor zeggen ze meteen alleen maar dan ook alleen te ontwikkelen voor de DVD+ standaard. Maar dat wil niet zeggen dat DVD- niet meer kan, maar ze ondersteunen het niet (geen optimalisatie dus).

    M$ bepaalt wat een videokaart moet kunnen aan de hand van DirectX. Werden de DX 8.1 kaarten net lekker betaalbaar, en kwamen de spelen er voor uit, komen ze weer fijn met DX 9.0 aanzetten. Resultaat wéér nieuwe videokaarten. Ik wil niet zeggen dat M$ voor 100% dit bepaalt, maar wel voor een goede 65 %.

    Nog leuker....geen DX 10.0 straks, nee nee............
    M$ krijgt veel klachten omdat de software te duur is....dus gaan ze het anders doen let op:

    Geen DX 10.0, maar:

    Een Windows OS speciaal voor Games....
    Een Windows OS speciaal voor Kantoor applicaties.....
    Een Windows OS speciaal voor servers....

    Dus als je de eerste twee nodig hebt ben je helemaal lekker. Windows XP Prof kost nu 459 euro...... laan we ervan uitgaan dat de eerste twee samen net zoveel kosten. En aangezien elke gamer niet z'n eigen PC heeft, zal pa/ma of broeder.zuster er ook gebruik van maken en zal je dus meerdere OS'en moeten kopen.
    Leuk bedacht.

    Get a life.....

    Wereldwijde toppers? want wat voor de één een toppers is vind een ander niks...dus.

    Bron?
    Helemaal gelijk in, doe ik precies hetzelfde, en ik heb ook nog een GC voor de Nintendo only games. Alles bij elkaar wanneer het budget het toelaat is veeeeel leuker dan één console...(als de games je liggen dan hé).
     
  7. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0

    we hebben het over consoles, ga niet afdwalen van het onderwerp

    Goed zo! het is een mening!

    Onderandere:
    http://www.automatiseringgids.nl/news/default.asp?nwsId=21676
     
  8. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar ik geef enkel aan waar Microsoft mee bezig is. Ik gun ze die Xbox van harte hoor, hoe meer concurrentie hoe beter het voor ons is, maar zij bepalen grotendeels wat er gebeurt, en dat draait er bijna altijd op uit ten nadele voor de consument.

    ok, lijkt me duidelijk;)
     
  9. masterape

    masterape Guest

    Ik ben het met Wouter eens, dat je niet te overdreven er moet op reageren, maar ik ben het vooral eens met wouter xbox. Ik vindt het soms ook niet meer normaal hoe anderen mensen over andere consoles praten. Ik heb er ook wel eens wat uitspraken overgedaan, en het is ook normaal. Maar om dan altijd door te blijven gaan. De ene persoon is aangetrokken tot de NGC de ander tot de PS2 en de ander weer tot de xbox. Punt uit.
     
  10. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Microsoft is bijna monopolist omdat bijna niemand tegen hen kan opboksen (behalve misschien Apple). Maar vergeet niet dat er nog wetten zijn en dat Microsoft niet ons leven kan gaan bepalen (alhoewel ze dat nu wel proberen :p)
     
  11. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke console is gewoonweg even goed. Ik heb alleen maar een xbox maar elke console heeft hun games die hun waardig maken.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dank je!:)


    Jij ook bedankt!:)
     
  13. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    We gaan geen loze reacties posten hè, als je niets te zeggen hebt, dan post je niet.
    Deze post draagt weinig tot niets bij tot de discusie!
     
  14. nielzo

    nielzo Guest

    Ja bij mij is het hun al gelukt .8)
     
  15. rich11224

    rich11224 Guest

    het zit gewoon zo :de ene voelt zig aangetroken door actie (halo)
    de andere door rpg's zoals zelda en weer wat andere door de gta games (ik koos de gc aleen omdat ze zelda metroind en super smash bros melee omdat dat mijn lievelingsspellen zijn)(halo wil ik ook zo supper graag op de gc maar dat is jammer genoeg niet mogelijk maar over een paar weken heb ik genoeg geld om er een te kopen dus)
     
  16. Chameleon

    Chameleon Guest

    ik vind het erg irri als de mensen beweren dat de Paarse KUbus beter is dan de groene xdoos. dit is nl niet waar.
     
  17. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je dan ook zeggen waarom je dat vindt? Want nu doe je namelijk bijna haast het tegenovergestelde. Dus waarom is volgens jou de cube niet beter dan de xbox. Beetje argumenteren.
     
  18. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    off-topic: voor zover ik weet zijn de meeste xboxen nog altijd zwart.
    on-topic:
    Op papier is de xbox inderdaad beter dan de gamecube of beter gezegd zou beter moeten zijn.
    Ik vind dit er namelijk niet altijd uitkomen.
    Gamecube krijgt van mij de voorkeur vanwege de controller omdat IK die relaxter vind dan die van de xbox.
    Ook komen veel games op beide consoles uit en de exclusives van de gamecube trekken mij meer aan als die van de xbox.
    en dan zal het grafisch net ff iets slicker zijn en dan worden er misschien 300 polygonen extra in een voertuig gepompd.
    Ik vind de betere games op de gamecube er zeer mooi uitzien.
    Tuurlijk vind ik de xbox ook zeer mooi maar waar ik vooral verschil tussen zie is tussen de ps2 en de gamecube/xbox.
    Je merkt dat jaartje gewoon.
    Ik kan niet wachten op de volgende generatie want daar zal er minder verschil tussen de releasedates zitten.
     
  19. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Topic veranderen in waarom heb jij een xbox/gamecube/ps2 gekocht (brengt mischien nog iets goed toe tot de discussie):cool: )

    Ik heb gekozen voor een xbox omdat het zoiezo iets totaal nieuws was (ik hou van nieuwe dingen), en bij mij een meer volwasse indruk maakte dan de gamecube/ps2. Echt ik ben gek op nintendo (zal ik ook altijd blijven) maar ik ben toch een beetje ervan af gestapt gc komt bij mij gewoon kinderachtig over ook al is ie dat mischien niet. De ps2 gewoon niet omdat de xbox gewoon beter vindt in alle opzichten behalve de controllers. Mischien komen er betere games op uit maar dat zijn meestal die mij niet zo uitspreken en voor de xbox komen genoeg goede games want ik heb toch niet zoveel geld (om het daar aan uit te geven). En live (wat ik binnenkort bemachtig) en de harde schijf heeft me een harde duw in de goede richting gegeven, vandaar :) !
     
  20. n0t0ri0us

    n0t0ri0us --------------

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, mensen, mensen....

    wat een h0peloos gezeik hiero!!!!

    Waarom telkens die discussie over welke console beter is,
    elke console heeft zijn kwaliteiten!
    Het gaat trouwens toch om een PERSOONLIJKE mening! De een voelt zich aangetrokken tot een roze Cube terwijl de andere kiest voor een Box of een PS2.

    Ik ben bezitter van eerst een Ps2 en sinds kort de Box.
    Ze rulen allebei!!

    De echte Gamer moet toegeven dat er op elke console
    wel games zijn die ze willen checken, ook al heb je toevallig
    een hekel aan die roze doos van Nintendo bijvoorbeeld, wie wil nou niet Zelda of MPrime checken. Same goes 4 the PS2.. Vice City & Gran Tourismo kan niemand omheen.

    So Stop dissin eachother! We hebben allemaal een gemeenschappelijke hobby & verslaving.. GAMEN!!!!
     

Deel Deze Pagina