1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Alsnog backwards compatible met PS2 games?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Met de intro van het 40 gig model en de exit van het 60 gig model is het niet langer mogelijk om playstation 2 spellen op je playstation (40 gig) te spelen. Echter Kotaku heeft hoopvol nieuws!

    Kotaku
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dan wel weer een grote hap van je Harde Schijf gok ik. Aan de andere kant, ik vind het wel de moeite waard. Zo goed als heel mijn collectie PS2 games werkt op mijn 60GB PS3. Slechts een enkele game heeft grote fouten (Outrun 2006). De meeste games zien er zelfs fantastisch uit (vooral Snake Eater en Sons of Liberty) via HDMI.
     
  3. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel vet zijn kan ik MGS2+3 nog uitspelen.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je de games moet downloaden van PSN ja. Als je gewoon een PS2 game kan insteken en spelen dan zal het helemaal niet zo groot worden (afhangende van de hoeveelheid games die ondersteund worden natuurlijk), ik verwacht toch zeker niet dat het ooit groter gaat worden dan 1GB.
     
  5. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk als ze het toevoegen aan de PS3's met een softmod, dat dan de spellen enkel via psn te downloaden zijn om zo op je (120gb?) HDD te zetten.
    Zo kun je twee maal verdienen aan games die hun geld al op hadden gebracht. Noem ze bijv. PS2 Classics: GoW, DMC, Shadow of the Colossus, Ico, FF reeks, GT reeks. En tadaa! daar rollen de centjes weer binnen.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan hou ik mijn ps2 lekker....ik wil schijfjes zien.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wil dit niet zeggen dat je gewoon net als bij Xbox de originals kan kopen en dan downloaden?

    Vind het een magere oplossing als dat zo is.

    Je hebt 20 ps2 spellen thuis die je wilt spelen, en die mag je dan voor tussen de 10 en 15 euro weer opnieuw gaan kopen om ze op je HD te downloaden.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    En voelen :9
     

Deel Deze Pagina