1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Blur

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En daarbij is Blur nu in de aanbieding bij de Intertoys voor €25

edit:// En dat staat ook al 2 keer bovenaan deze pagina gepost :mad:

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Dan ga ik denk ik voor Blur O-)

Van Blur kon ik geen demo vinden, zal wel ff beter zoeken :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij staat bij de B :+

van Blur

4. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    xD

Ik ga is zoeken, bedankt voor de tip :+

Edit@ Is die demo er ook op de xbox 360? Daar had ik paar weken geleden gezocht maar kon niet vinden :+

Nu ben ik hem aan het downloaden :9

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Win A 125i BMW Performance!

Starting tomorrow, Activision is giving you the chance to win a real-life 125i BMW Performance just for playing a game. It comes in Alpine White, features racing-style carbon trims, striking BMW Performance accent strips and, most significantly of all, the BMW Performance aerodynamic kit.
    All you have to do to enter is download the blur demo from PlayStation Store and reach level 5. When you do so, you will automatically be entered into a prize draw to win this stellar prize.

You must be over 18 to enter. This competition is available in the following countries: Ireland, Czech Republic, Denmark, Germany, Austria, Switzerland, Luxembourg, Greece, Spain, Finland, France, The Netherlands, Poland, Portugal, Russia and United Kingdom. For more information, go to eu.playstation.com/competitions.

6. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    De Intertoys had hem meer en voor de rest was die overal 50,- :eek:

7. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb blur nu voor 97% uitgespeeld. Moet alleen nog de vier player splitscreen trophy en die van de friend challenges. Wie wil mij daarmee helpen?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Friend challenge trophy wil ik je wel mee helpen

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ook alles op Hard gedaan? Die achievement (of Trophy in jou geval) lijkt me echt een bitch. Stomme checkpoint en destruction races. :mad:

Zoals het er nu naar uitziet zal dat de enige worden die ik niet haal (al zit er nog wel wat tricky achievements tussen buiten die)

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja, alles op Hard gehaald. Die destruction races zijn bij vlagen echt een drama. Heb een race wel 10 keer gedaan, kon hem maar niet halen. Vervolgens de Land Rover gepakt, en in één keer gehaald, en nog dik ook. Je moet een beetje geluk hebben dat je voldoende tijd over houdt op bepaalde stukken van de baan, soms is het erg vreemd. Beetje geluk heb je absoluut nodig.

De checkpoint races... Je moet de baan gewoon erg goed kennen. Wanneer je kan kiezen voor een boost of een klokje, altijd voor het klokje gaan! Daarnaast mag je, zeker in de latere races, maximaal 1 klokje missen, anders haal je hem al niet. Ook moet je de nitro`s goed inzetten. Daar kom je echter pas achter als je de baan erg goed kent, dus even doorzetten is het advies :)

Helemaal super :thumbs: Wat is je PSN iD? Dan kan ik je even toevoegen. Het is dus de bedoeling dat jij mij na afloop van een race in de single player, een friend challenge stuurt. Aan het eind van een race krijg je deze optie op een gegeven moment "Create Friend Challenge". Vervolgens stuur je deze naar mij en ik accepteer hem. Ook zal ik je een Friend Challenge terugsturen.

Begrijp je het? Nogmaals, alvast bedankt :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    TimNED...volgens mij heb ik je al wel in mijn friendslist. Zal denk ik vanavond wel even zo een friends challenge doorsturen

edit//heb er een gestuurd :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  12. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb het gezien, hem verslagen, en een re-challenge gestuurd! Zoals ik ook al in het berichtje op PSN heb gezet, erg bedankt! Heb het spel nu voor 100% uitgespeeld, best trots op :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe krijg je die trophy er voor? heb je (re)challenge gehaald maar kreeg niets....

14. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Uhh, je moet vier dingen doen voor die trophy. Er 1 verzenden, er 1 accepteren, er 1 winnen en een re-challenge sturen. Waarschijnlijk heb je 1 van die vier dingen nog niet gedaan. Moet je even naar stickers gaan in de single of multiplayer, en dan op de eerste pagina, helemaal aan de linker kant, ik geloof de 3e.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Re-challenge heb ik dan niet gedaan :+

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bochten pakken gaat echt moeilijk bij mij. Heeft iemand tips oid? :eek:

Deel Deze Pagina