Ja, alles op Hard gehaald. Die destruction races zijn bij vlagen echt een drama. Heb een race wel 10 keer gedaan, kon hem maar niet halen. Vervolgens de Land Rover gepakt, en in één keer gehaald, en nog dik ook. Je moet een beetje geluk hebben dat je voldoende tijd over houdt op bepaalde stukken van de baan, soms is het erg vreemd. Beetje geluk heb je absoluut nodig.
De checkpoint races... Je moet de baan gewoon erg goed kennen. Wanneer je kan kiezen voor een boost of een klokje, altijd voor het klokje gaan! Daarnaast mag je, zeker in de latere races, maximaal 1 klokje missen, anders haal je hem al niet. Ook moet je de nitro`s goed inzetten. Daar kom je echter pas achter als je de baan erg goed kent, dus even doorzetten is het advies
Helemaal super Wat is je PSN iD? Dan kan ik je even toevoegen. Het is dus de bedoeling dat jij mij na afloop van een race in de single player, een friend challenge stuurt. Aan het eind van een race krijg je deze optie op een gegeven moment "Create Friend Challenge". Vervolgens stuur je deze naar mij en ik accepteer hem. Ook zal ik je een Friend Challenge terugsturen.
Begrijp je het? Nogmaals, alvast bedankt
Laatst bewerkt: 4 aug 2010