1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 5 nov 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Game is qua inhoud exact hetzelfde. Gerucht gaat trouwens dat de game op de ps3 mooier wordt:

Bron: dailygame.net

Als de game straks uit is kan je trouwens op gametrailers altijd wel vergelijkend materiaal vinden.

2. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel nog zal ik hem halen voor de ps3 of de xbox 360......

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Steady Aim…..(Je kunt beter mikken)

even voor de duidelijkheid, dat gaat om hipfire, dus wanneer je schiet zonder te mikken met L2 (left trigger op de 360). Met bijvoorbeeld een sniper heb je hier weinig aan.

Ik vond een M4A1 met een SD erop, 2x Claymore, UAV jammer en Extreme Conditioning erg handig. Dead Silence zat nog niet in de Beta, maar die lijkt me ook wat overbodig, want ook zonder kan je bij iedereen vanachter sneaken, en een knife kill maken.

Maar met een MP5 met Laser Sight, Stopping Power, Steady Aim, en wat explosieven kan je ook alles aan gort knallen. Ik heb de Beta 55 uur gespeeld (pure gameplay) en ben continu aan het veranderen geweest met die perks.

Ook Bomb Squad vond ik overbodig, ik zag de Claymore meestal wel liggen. Eavesdrop lijkt me dat al helemaal, want er werd nooit echt iets zinnigs geluld. Op de Ps3 wordt er volgens mij sowieso amper geluld.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Kan je in dit spel ook in voertuigen stappen?

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen voertuigen.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm toch maar besteld bij Play-Asia! :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je weet dat je dit in het ps3-topic post he ;)

Iaw het lijkt me sterk dat je deze versie bij play-asia hebt besteld.

(van mij is als het goed is onderweg vanaf gamehubs.com)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik heb het over de Xbox360 versie. Maar aangezien ik die Quote een aantal dagen geleden poste, vond ik het wel grappig om even te melden dat ik de verleiding toch niet kon weerstaan! 8)

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    [gt]27308[/gt]

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    argg heb er echt zin in, en dan vooral het multiplayer gedeelte. Trouwens mensen die een xbox360 + ps3 hebben voor welke console gaan jullie hem kopen?

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    PS3. Vraag me niet waarom... ;)

Alhoewel ik nog wel twijfel vanwege de userbase. Die is op de 360 groter lijkt me (simpelweg meer spelers). En m'n PS3 flikkert nogal vaak van i'net af door m'n brakke draadloze verbinding waar een 360, PS3, Wii en twee PC's aan hangen.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem op me PS3 kopen, ook niet echt een specifieke reden, maar ps3 games online werken lekker goed omdat ze altijd dedicated servers hebben. En de controller vind ik iets fijner. Het zal wel drukker zijn op de 360 ja maar er zullen echt wel genoeg mensen zijn om neer te knallen op de ps3 :)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik twijfel heel erg. Ik vind singleplayer erg belangrijk en naar mijn idee schiet de game hierin wat te kort. Daarnaast komt Ratchet & Clank op dezelfde dag uit en dat is echt veel meer mijn game. En de week erna komt ook Assassins Creed nog (ook meer mijn game). Als ik hem haal, dan is het in ieder geval zeker op de PS3.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat COD4 meer een multiplayer game is ja. COD heb ik nooit echt leuk gevonden om de single player, veel te lineair allemaal. Speel het altijd wel maar vond het nooit echt super.

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik zag R&C vandaag nog te koop bij de FRS!

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Welke FRS in Den Haag? Zijn er meerdere toch?

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen of donderdag ook maar alvast rondkijken in de stad. Gelukkig zitten hier enorm veel winkels dus er zal vast wel eentje R&C en/of COD4 te koop hebben.
    (Media markt, FRS, Futurezone, Intertoys, Bart Smit)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je wat vind in Zoetermeer, laat het dan even weten. Ben namelijk zo in Zoetermeer en kom er ook vrij vaak.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen, maar ik denk dat ik donderdag pas ga, want heb morgen niet zoveel tijd.

20. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens GameMania hier in Haarlem is hij er donderdag al . Jeah !! \o/

Deel Deze Pagina