[PS4] [PS3] Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 5 nov 2007.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vet en ik kan wel spoilers vertellen , maar dat lijkt me niet echt leuk voor de andere gebruikers .

Of bedoelde je dat niet ?

Edit :

Voeg me even toe voor een potje knallen .
    PSN : M1k3_NL

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb 'm ook gehaald vanavond en hij is de moeite wel waard. Weer meer van hetzelfde maar dan een stapje beter en anders :9

Moet online nog even verkennen morgenavond.

3. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CoD4 gister gehaald omdat ik zag dat gamespot de game een 9.0 gaf en als gamespot een game hoog beoordeelt, dan is het een goede game. En van wat ik er tot nu toe van gezien heb (lees: level 4) is het een gruwelijk vette en vooral mooie game. Ik heb nog nooit een spel gespeeld met zo ontzettend veel brute gunfights. Constant is het actie, en dat word buitengewoon spectaculair in beeld gebracht. En dat alles met een perfect stabiele framerate van zo'n 50-60fps. Ook zijn je teammates slim qua A.I. en geven ze een realistischere speelervaring. Ik speel em momenteel op hard en dat is ook echt moeilijk. Oftewel, uitdaging! ^^

Ik wil em dolgraag online spelen, heb alleen tijdelijk geen internet helaas.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, en er zitten echt afwisselende missies bij. Verhaal lijn is ook wel grappig. Maarja ik ga niks spoileren natuurlijk :) ik heb gister een paar uurtjes singleplayer gedaan. En heel wat uurtjes multiplayer. Het is allebei bruut maar de multiplayer is echt fantastisch gewoon.

Edit: weet iemand of je voice chat uit kan zetten in cod4? echt bloed irritant sommige mensen met hun mics.

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, online zit er bij mij niet in omdat die PS3 echt een te verpauperd kutapparaat is om fatsoenlijk de draadloze verbinding vast te kunnen houden... Het is iedere keer hetzelfde liedje met dat klereding :mad:

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

lol, daar heeft mijn 360 normaal nog al eens last van, wat mij betreft hulde voor de ps3 die wel goed werkt :+

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En hier doet de 360 het prima... En ze staan naast elkaar :{

Echt, draadloos internet is echt een KUTSYSTEEM. Heb ook altijd gezeik met m'n PC. En ik kan gvd ook geen draden neergooien...

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Heb je er toevallig een WPA beveiliging op staan? Probeer eens WEP. PS3 geeft vaak problemen met WPA. WPA2 werkt perfect, alleen ondersteund de 360 dat weer niet. Bij WEP doen bij mij de PS3 als de 360 het perfect. Niet de beste beveiliging, dus voor de zekerheid maar even wat MAC adressen toevoegen aan je router.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb er helemaal geen beveiliging opzitten.

Het is gewoon puur een kwestie van signaalsterkte. Telkens als ik de PS3 aanzet reageert m'n PC-verbinding direct. Als ze beide aanstaan uiteraard, want meestal probeer ik met de PS3 verbinding te maken als alles voor de rest uitstaat.

En ja, we hebben ADSL Advanced supersuperspeed weet ik 't wat allemaal.

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En toen mocht ik even één gamepje spelen... :eek:

En nu vindt-ie niks meer... :mad:

11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    haha, net een killing spree van over de 15 :+

was niet heel eerlijk potje volgens mij O-)

12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja soms blijven ze gewoon op je aflopen en aangezien hier zowat one shot kill is gaat het vrij snel. + als je zoveel killing streaks haalt kun je ook nog zo'n helikopter inzetten aka nog meer kills. Wel echt vet die mp! \o/

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand geintresseert in een XBW clannetje?

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of het mogelijk is iedereen te muten? ik wordt echt helemaal gek van die kut kinderen die met hun piepstemmetjes lopen te schreeuwen, of mensen die in hun mic lopen te ademen omdat ze niet doorhebben dat ie nog aanstaat etc.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon je mic NIET aansluiten? Ik heb de game sinds vandaag ook! En aangezien het hier nog vrij klein is kunnen we misschien als eerste avond volgende week een CoD4 avondje opzetten? Of komende zondag :)

Wat betreft de game: speelt lekker weg, echter ik zit nog in het eerste level op het schip. De graphics zijn er zeker op vooruit gegaan, echter zoals met CoD2 en 3 zijn ook hier sommige objecten gewoon hoekig en bevatten weinig textures.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf geen mic, maar ik hoor iedereen praten. Ook als ik Voice volume helemaal tot links doe hoor ik ze nog.

17. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Die lui zijn inderdaad aardig irritant . En is niet uit te zetten. Ja door heel het geluid uit te zetten maar dat is ook niet echt een oplossing. Toffe game :thumbs:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook geen headset. Paar potjes gespeeld zonder dat ik iemand hoorde en later ineens wel. Gewoon een andere lobby gejoind en het was weer stil. Voor de geinteresseerden, ik denk dat ik CoD4, maar eens in de eerste vaste game-avond ga zetten :)

19. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
  20. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang doe je eigenlijk over deze game? Dit omdat er in 2007 voor mij alleen nog maar Uncharted uit komt wat ik mogelijk wil halen en deze, reeds uitgekomen, Call of Duty 4.

Vind het wat zonde om een game te kopen waar je maar 10 uur over doet in de SP.

Deel Deze Pagina