1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 5 nov 2007.

1. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij was binnen 7 uur klaar op hardened.

Ik lees echter in verscheidene reviews dat je ook binnen 8 uur door Uncharted heen bent! =( En die heeft niet eens een MP mode.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben dan blij dat ik een middelmatige gamer ben. Mijn 'normale' niveau is denk ik regular en vervolgens zet ik de game dan vrolijk een niveau hoger waardoor ik altijd minstens 15 uur over een game doe. Ontzettend veel games krijgen tegenwoordig dat als minpunt mee, maar ik ben echt nog nooit in onder de tien uur klaar geweest met een game.

Zondagavond potje CoD 4 om 20.30!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=106056

(en nu maar hopen op genoeg aanmeldingen)

3. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel erg jammer. Ik vind het erg jammer dat er niet meer games ala Deus Ex zijn waar je gewoon erg lang mee bezig bent..

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De MP gaat bij mij anders nog voor heel veel uren extra speelplezier zorgen :D

De SP is zoals altijd bij CoD net iets kort (was er denk in 7 of 8 uur doorheen op hardened), maar zeker de moeite waard. Echter, zonder de MP zou ik twijfelen.

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    De MP is gewoon het spel zou je bijna kunnen zeggen. Wat ik ook heel tof vind is dat je dingen onlocked door in rang te stijgen in de MP. Zo blijft het spelen de moeite waard end aarbij is het gewoon heel leuk.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die 7 tot 8 uur op hardened kan ik wel vergeten. Het level bij de tv-station moest ik al minstens 25x opnieuw doen :+

Gelukkig maar ;)

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de singleplayer bij nog niet gezien, ik ben nu net voorbij dat level met die tv studio. Speelde de SP alleen maar omdat er een internetstoring bij ons in de buurt was. Voor de rest alleen maar MP gedaan, want die schopt echt kont.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dan staat jou nog wat te wachten. Sommige stukken op veteraan zijn pas lekker :+

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    TV Station op Veteran was inderdaad lastig. Heb er meerdere keren over gedaan, maar je moet gewoon zorgen dat je op een gegeven moment gaat pushen. Anders blijven ze respawnen.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, sommige stukken moet je ook gewoon rennen en wat mazzel hebben. Vaak helpt het ook om helemaal om gebouwen heen telopen dan er vol op af gaan.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Domination in MP is wel zéér cool! :cool:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat eindeloos respawnen er nog steeds dan? :eek:

Ik vind de sp echt meesterlijk! Hoor er wat dat betreft misschien wel te weinig over. De intensiteit van de shoot-outs heb ik iig niet eerder meegemaakt met een spel.

Ik heb net de tank verdedigd en de kogels vlogen echt met duizenden tegelijk om mijn oren. De hemel die verlicht werd door flares, rpg's die afgevuurd werden en over lijken en rennende soldaten. Ongelooflijk!

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja jammer genoeg wel. Maar dan wordt je wel gedwongen aanvallender te spelen.

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, als je maar blijft steken op één plek kom je nooit ergens. Je moet blijven rennen.

Ach aanval is de sterkste verdediging, als je maar blijft verdedigen zal je nooit ver komen....

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje..
    ik zo het gevoel dat het spel een beetje schokt/hapert wnr je een checkpoint bereikt... (dus wel voor de ps3 versie he)
    kan iemand dit ook eens bekijken vooral, als je rap doorgaat...

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Volgens mij saved hij dan gewoon. Maar zo erg is die hapering toch niet? Want ik merk er eigenlijk niks van.

17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Is bij de 360 versie ook wel eens, is gewoon het saven. Bij de 360 schokt het beeld ook als er (bij online) ergens een auto ontploft.

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    goh wat is de mp zalig man....
    alleen duurt het zolang voor ik een match kan joinen soms wel 15min pffff

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is wel erg lang. Staat je 'nat' wel op 1 of 2?

edit: cod vergeet om de zoveel tijd mijn custom classes....zeer irritant!

Heb trouwens alleen nog maar team deathmatch gedaan en free for all, krijg de indruk dat de rest meer voor met bekenden is.

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    De problemen moeten opgelost zijn zeggen ze, maar nu krijg ik iedere keer een melding dat ik me bij PSN moet aanmelden als ik online wil gaan terwijl ik gewoon al aangemeld zijn.

Het is niets anders dan gedoe tot nu toe met de COD 4 mp.

Deel Deze Pagina