Ik word gek van die irritante foutmeldingen. Dan zegt ie dat ik niet ben ingelogd op PSN, terwijl ik dat wel ben. Daarna weer tig keer een Activision matchmaking error. Als deze problemen niet snel worden opgelost, dump ik dat spel, en laat ik de volgende delen lekker aan me voorbij gaan. Echt een schande Om over het muten van headset geluiden over je speakers nog maar te zwijgen... wat is dat een irritant zeg
ik word er een beetje gek van dat er steeds komt te staan host ended game en dat het zo moeilijk is om verbinding te krijgen in het spel duurt vaak wel 4 a 5 minuten en soms nog langer is hier niet iets van een patch voor ofzo
ik word zelf een beetje moe van het feit dat ik altijd na 4-5min w88 1 potje kan spelen, hóóguit 2, en daarna standaard de server uitgesmeten word wegens connection of host gaat weg of wat dan ook. Zwaar irritant gewoon, ik wil fatsoenlijk door kunnen spelen arghh me tag is Geosis trouwens.
mijne is ook prima. Ik hoop echt dat die eu patch snel komt. Ik heb nl een regio 1 versie en kan dus al meer dan een 1,5 maand niet tegen Europeanen gamen. Hij zou er uiterlijk half januari zijn.
Net online geweest . Maar het lijkt wel als of iedereen aan het cheaten of modden is . Je kan niet eens een meter lopen of je krijgt al een headshot . De hele middag COD4 gedaan , maar geen een potje gewonnen . Ondertussen wel in prestige mode 3 beland .
No shit sherlock, niet zo eigenwijs... Ik doelde er meer op dat ik het niet had verwacht aangezien er onderling niet zo heel veel verschil is tussen de playstation en xbox versie..
LOL Tja , PSN is gratis , dus iedereen kan er lekker op los hakken . Niemand die er naar kijkt . Er zijn geen mensen die het checken of zo . Wat dat betreft is de service van XBL beter . Alleen kost XBL geld , en ik ga niet betalen om online te kunnen gamen . Deed ik vroeger op XBC ook al niet .
dat slaat echt nergens op.. Natuurlijk wordt er wel op gelet denk je dat Sony veel producten zou verkopen als iedereen er lekker op los kan cheaten? En ik betwijfel het of het echt allemaal cheaters waren, want ik ben er nog geen één tegengekomen.
Volgens mij is dit een beetje onzin.............. Geen skills geen kills. IK ben echt geen supergoeie gamer ofzo, maar ben inmiddels level 33 en ik speel de game al een maand en ik ben geen cheaters of zo tegengekomen.
Ik zat net in een potje waar ik als sniper na vier keer iemand in het hoofd te raken nog steeds geen kill had. Hij pakte mij wel met één schot met z'n mp5. Zat nog een aardige afstand tussen ons in dat level... Was geen lag of zo, verbinding was bij iedereen prima zo te zien. En mijn god, kom aub eens met een mute voice optie Irritante rot gekuch en gepiep.
Kan ook een lucky shot zijn, zo'n kans is altijd aanwezig. En over die snipe.. Tsjah dat is gewoon een fout in het spel wat ze binnenkort zullen oplossen met een update, veel snipekogels komen niet aan...
Is CoD4 op de ps3 te modden? Ben dan wel erg benieuwd hoe edit: ik kan met mijn regio 1 disc nog steeds alleen tegen yanks. Die patch laat al meer dan een maand op zich wachten.....
Ik zit al in level 35 prestige mode 3 . Dus geen skills geen kills gaat niet echt op . En wat Arjan zei geloof ik wel . Ik speel alleen nog maar COD4 en er zijn ondertussen al genoeg berichten van modders en cheaters op de PS3 . Zie hier : http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=12743.0