1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral MotorStorm en F1'07 (of is het F1'06? :eek: ) zien er erg vet uit.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben eigenlijk alleen van die f1 game echt onder de indruk....
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    F1 moet echt een gruwelijke game volgens broeder. En het regen ziet er daar ook echt reallistisch uit :eek:
     
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    MotorStorm ook... Die game was het meest populair tijdens de PS3 Hands-on op het hoofdkantoor. Van de 5 uur heeft hij er 4 uur lang er in gezeten. Je wilt maar blijven spelen.
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel games heeft die ene wel niet gekocht bij de launch jong
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gears of war versuz Resistance

    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=1879
    Op 1up hebben ze ook de vergelijking gedaan, kan je gaan kijken...
    Ik heb gears of war nu, en de game is super, maar ben toch ook blij dat Resistance ook een topper van een launchgame is. Dat is mooie zaak voor Sony :).
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat ze een ps3 launchgame al vergelijken met een 2nd gen xbox360 game zegt genoeg voor mij! De ps3 launchgames zitten al zo dicht bij de kwaliteit van huidige 360games. De spellen die we in maart krijgen gaan kont schoppen :)

    En die gears of war ga ik ook maar halen, door die hype moet je haast wel :)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen zie ik het innovatieve van Gears of War niet helemaal. De timed dingen waren al niet meer leuk eind jaren negentig, de AI is zo geprogrameerd dat ze op je af komen omdat de kettingzaag anders voor niks op de Lancer zit en het is zeer beperkt v.w.b. vrijheid. Halo 1 was innovatief Gears of War is helaas het nieuwe slachtoffer van het NextGen virus; Het oogt geweldig maar het heeft verder geen noemenswaardige inhoud.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik vind het spel nogtans super. Maar wat ik wel een zeer groot minpunt vind, is het verhaal. Het is een gewoon simpel en cliché verhaal. En die typisch one-liners erbij, dat is echt spijtig. En ik herinner altijd een game door het verhaal(vb: mgs). Maar swat, gears of war is voor mij gewoon een dikke topper qua gameplay. Singleplayer vind ik een hele coole next gen belevenis en multiplayer is ook de bom. Maar Resistance heeft voor mij wel een groot pluspunt voor het verhaal. 1up zei ook al dat Resistance mijlen voorzit op gears of war, qua verhaal. Maar uiteindelijk kiezen zij ook Gears of war natuurlijk. Is ook logisch...
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    F1'06. Hoe kan het nou F1'07 zijn dan, de riderslineup is niet eens bekend :+
     
  11. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 zal genoeg hebben van alles.
    Hardwarematig ben ik GEEN fan van ze, maar voor de rest heb ik er
    geen problemen mee als ze de consolewars winnen.

    Het gaat mij om de kwaliteit en de online service _O_
    Balen dat ik niet even aan Virtua Fighter 5 kan ruiken!:'-(
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    de ps3 heeft evenveel tijd voor de games de techniek en loopt ook veder uitstel of niet
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou vandaag is heerlijk rustig kunnen spelen in de VIP ruimte met me broer op de PS3. Heb de PS3 van heel dicht bij mogen bekijken en de controller lekker draadloos in me handen gehad. Heb als eerste Ressistance gespeeld op een te groot scherm en het zag er best lekker uit, niet echt onder de indruk maar de omgeving was deste meer adembenemend, niet normaal hoever je kunt kijken soms. Aan de besturing moest ik even wennen komt ook omdat ik nooit op de PS2 speel. Maar het controllertje wligt lekker in je handen.

    Naar dit schietfestijn direct door gerolt naar de F1 2006, en als ik 1 reden zou hebben om een PS3 aan te schaffen dan is dit mijn game, echt niet normaal hoe die regen eruit ziet als je snel, sloom en door bochten gaat, alles reargeert zo echt. De racewagens zien er likbaar uit en dan bedoel ik echt likbaar 8), zo scherp en mooi.

    Speelde het ook op een scherm van 150 cm? Sony Bravia Full HD en 1080...Zo krijg ik misschien een verdraait beeld maar tussendoor zag ik ook nog op een normaal scherm van 26'' ressistance en dat ziet er ook niet slecht uit.

    Motorstorm jammer genoeg niet kunnen testen maar Formula 2006 maakte meer dan goed! En heb lekker geen 2 uur hoeven tewachten voor 4 min gameplay. Wel een half uur gameplay voor geen wachttijd :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    F1 2006 is idd ook bij mij erg goed bevallen !!, tering wat ziet dat er super strak. Dit is idd ook een reden voor mij om een PS3 aan te schaffen vanwege F1 2006. Ik heb ook snel ff een filmpje gemaakt dat ik aan het gamen ben op de ps3. Nu maar wachten tot maart :'-(
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    De online service? Laat me niet lachen :lol:. Zeker alleen omdat het "gratis" is.
    En wie gaat daar voor dokken? De developers. En wie zaten er te klagen dat het zo verschrikkelijk duur was om spellen voor de PS3 te maken. Juist, de developers.

    Ga zo door, Sony!

    _0/
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog eventjes rap iets zeggen(vooral aan Jeepee):
    Polyphony heeft de knoop doorgehakt he. GT: HD gaat niet in de winkels uit komen. Dat is slecht voor hun naam, en ik geef ze dik gelijk.
    Ze gaan daarom de "kleine game" GRATIS online aanbieden(en je kan dus natuurlijk online gamen hiermee,...). Maar deze zal maar voor een tijdje te downloaden zijn. Anyways, daar ben ik toch blij mee...
    ps: Dus nu is gt5 officieel aangekondigd.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Screens van de final build van motorstorm:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Kijk die modder!...
    [​IMG]

    En formule 1:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Motorstorm en Formule 1 er toch wel goed uit zien :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik moet zeggen, ik heb Motorstorm ingame gezien @ gamekings, maar het ziet er prachtig uit maar veels te veel slow motion. En het raced ook niet echt super, het beeld ziet er niet lekker uit. (Camera) Maar het ziet er iig wel heel erg mooi uit. :)
     
  20. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zo jammer dat de omgeving bij F1 niet van dezelfde kwaliteit is als de auto's en het asfalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina