1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Snip, no more vs dingetjes van mij in dit draadje ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is dé plek voor 'versus' zaken: klik :cool: Hier gaat het over de PS3 games.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah ... dat IS goed nieuws!

    Wel even omrekenen in polyphony digital getallen... begin 2008 wordt dan al snel 2009? \o/

    Grapje.. ik denk dat ze deze keer gewoon het zekere voor het onzekere nemen. geen vroege release dates meer, gewoon een hele late nemen die waarschijnlijk ook wel realistisch is, maar laten we hopen dat hij dan ook echt klaar is, anders kunnen we weer in totaal anderhalf jaar extra wachten.
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik hoop dat ze het nu in 1 keer goed doen, MET online mode en schademodel graag!
     
  5. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ben echt eens benieuwd er nu veel games in 1080p zullen uitkomen want ik wil mijne hdtv nu echt eens doen zweten hehe.

    zeg boss koop jij nu ook een ps3 op de launch hehe.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer koopt er éne met launch en zet hem voorlopig op mijn kamer. Omdat hij geen HD tv heeft. En door de week is hij altijd in brussel(studeren), dus eigelijk ga ik een een hele tijd de ps3 voor mezelf hebben \o/. En mijn pa gaat in de loop van het jaar(duurt nog wel effe schat ik) een 1080p tv kopen(beginnen al betaalbaar te worden, nu heb je een dikke bravia(goede serie ervan) voor 2500 euro), en dan sluit mijn broer de ps3 daarop aan(in de living, mijn broer gamed toch alleen in weekends(en door de week in de vakanties). Maar tegen die tijd koop ik mijn eigen ps3 ;).
     
  7. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk jij al genoeg watn voor een jochie als mij van 14 jaar met krnatewijkie is die ps3 toch verrekte duur :'-(
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ale als je resistance koopt spelen we zker tegen mekaar he.
    of in motorstorm, zie er al naar uit hehe

    zeg is dat nu zekers dat motorstorm en f1 bij de launch uitkomen
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja absoluut.
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben het absoluut niet eens met een stukje uit de review van PSM3:

    Ik vond de handeling anders prima. Het is niet echt anders dan de andere F1 games.

    Daarnaast is het vrij duidelijk dat de persoon in kwestie helemaal niks met F1 heeft:

     
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    EDGE heeft anders dezelfde mening als PSM3:

    Sorry, in dat stukje geeft hij helemaal niet zijn mening over de F1 sport.

    Als hij niks met F1 zou hebben dan zou hij een uitspraak als deze wel achterwege laten ..

     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Anders pakken we EDGE er even bij, een van de meest kritische / zeikerige gamesbladen ter wereld. De previews van Gametrailers en IGN waren anders vrij positief, bij Gamekings was men toen ook zeer positief.

    Maar even een vraagje MacDennis, heb je de game zelf al gespeeld? Zoja, wat vond je ervan?

    Dat is waar, niet helemaal goed gelezen van mij, goed gezien!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik geef alleen aan dat niet alleen PSM3 zo over de game denkt.

    Nee, ik ben nog niet in de gelegenheid geweest. Echter, 1UP noemde deze F1 titel onlangs zelfs 'dood' zonder force feedback. Eigenaardige scores aangezien de demo over het algemeen wel goed werd ontvangen.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game zelf wel gespeeld en ik vind het grootste kritiekpunt, de besturing absoluut niet slecht. Bij Gamekings waren ze bijvoorbeeld heel erg over het spel te spreken. Vind het wel vreemd dat de meningen zo enorm uit elkaar liggen.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Die EDGE... komt dat uit Amerika?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja maar in een goede tijdschriftenwinkel kun je Edge hier ook wel kopen
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop de Edge hier altijd bij de tijdschriftenwinkels op de NS stations, de Ako ofzo?

    Bij de Bruna lag hij vroeger ook weleens maar tegenwoordig niet meer volgens mij.

    Je moet de reviews inderdaad met een korrel zout nemen, er zijn veel spellen geweest die een 5 of een 6 kregen en die ik absoluut top vind. Maar de previeuws, coverstory, info uit Japan en alle andere specials maken dit wel het beste gameblad.

    En over F1, er staat toch gewoon een demo op het Playstation netwerk, die ga ik eerst wel even uitgebreid spelen voordat ik een mening vorm..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2007
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik doel erop dat Amerikanen bar weinig van de F1 afweten. In mijn geval speel je de F1-games niet omdat ze zo'n lekkere gameplay hebben. Je speelt ze omdat het gewoon vet is om met jou 'idool' te rijden en om 's werelds bekendste circuits over te razen. Voor de Amerikanen is dit gevoel er haast niet. Zeker niet na wat er in 2005 in Indy gebeurd is. Voor hen is de NASCAR en IRL heilig en ze moeten daar niks van de F1 hebben. Wat ook nog eens helpt is dat elke race daar 's ochtends om 06:00 uur wordt uitgezonden. Er zijn er maar weinig mensen die dan op willen staan.

    Mijn punt is dus dat de F1 games gewoon een speciaal gevoel geven wanneer je ze speelt. Als je lekkere gameplay wil dan speel je maar GT of iets, F1 gaat om de sfeer.

    Overigens Speedfight, je zegt dat 3rd person view brak rijdt... wie rijdt er dan ook met 3rd person view? 8) :+ F1 games hoor je te spelen met TV-beeld, dus boven de helm. Zo heb je verreweg de meeste inzicht en kan je bochten 10x beter aansnijden. Dan wordt de gameplay ook automatisch iets beter.
     
  20. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben daar bij CVG blijkbaar aardig wat kritiek gekregen op hun review. De review is nu opeens totaal herzien! Raar maar waar. Het nieuwe cijfer is nu een 7, nog vrij laag maar in ieder geval beter dan die 4.8 ..

    Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=157863
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina