1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    tsss blijft ik nog altijd spijtig vinden dat er geen rumble inzit.
    denk tog dat sony in de toekomst met zo een controller met rumble zal afkomen hoor.


    ale en dan mogen de makers van f1 geen force feedback steken in het spel. tsss wat ben ik dazn nog met mijn stuurtje, echt spijtig.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op een gegeven moment zal je er wel aan wennen, maar het blijft jammer dat de rumble functie ontbreekt! Ik had liever rumble gezien dan die tilt sensor. :eek:
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb naast Resistance toch ook maar MotorStorm bij mijn PS3 reservering laten zetten. Het spel lijkt me toch wel heel erg gaaf. Met deze 2 games ga ik me de komende tijd wel vermaken. :cool:
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ook.
    denk dat ik mijn 360 niet meer zal aanraken hehe, buiten msh graw2.

    vandaag eens de doosjes gezien van de games van sony zelf en ik moet zeggen echt zeer mooi.

    pffff het wachten duurt lang hehe.
    op 22 maart ga ik in iedergeval gaan kamperen hehe.

    ahja effe eeen vraagje, is het waar dat alle games nu nog in 720p zijn.
    buiten rr7 want deze zou als enigste 1080p gebruiken.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    De titels op de PSX en N64 zijn anders hè. De games van Studio Liverpool moet je gewoon spelen met boven de cockpit, want die andere camera's spelen brak als de motherfok.

    Statistisch gezien in M Schumacher de beste coureur ooit in de F1. Maar het zou juist een voordeel moeten zijn dat hij in het spel zit in plaats van een nadeel. Dit is namelijk de allerlaatste racegame waar Schumi in deel zal nemen... das toch wel speciaal.

    Vraag wat Amerikanen vetter vinden... NASCAR of Formule 1? 90% zegt NASCAR. Stel deze vraag ook nog eens in Europa... 90% zegt F1. Dus wel degelijk dat het land waarvan je vandaan komt bepaald of je iets hebt met een bepaalde sport. Schaatsen en hockey zijn typisch Nederlands, honkbal juist weer niet.

    Tja, F1'04 vond ik goed, F1'05 vond ik goed... waarom F1'06 niet? De gameplay is nauwelijks veranderd.

    Overigens.. ik neem vrijwel elke review met een korrel zout. Heb je die filmpjes wel eens gezien van journalisten die een racegame aan het spelen zijn? Man, man, man wat rijden die gasten brak. Ik begrijp niet hoe je een game kan reviewen als je geen één bocht goed genomen hebt. Vaak ook nog eens met alle hulpmiddelen aan.
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    goed gezegd jeepee
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk moet je mn quote wel even terug lezen aangezien ik op jouw reactie reageerde dat je er vanuit ging dat EDGE een USA magazine is en dat DAAROM die gasten dus niets met F1 hadden en dat daardoor dus de review een laag cijfer had.........
    Dat kul argument slaat dus nergens op omdat EDGE een BRITS magazine is.... (of hebben Britten niets met F1....... ??)

    Je praat heel geleerd maar geef me eens een filmpje met gerenomeerde journalisten die niet kunnen racen....
    Ik denk dat je meer doelt op de video's die men wel eens voorbij ziet komen van beurzen ofzo...
    Laat eens wat video's zien van bijvoorbeeld een gamespot of IGN waarin ze slecht rijden tijdens een REVIEW....
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Alle games zijn sowieso 720p, dat is de standaard. Een aantal titels zoals Ridge Racer 7 en Virtua Fighter 5 ondersteunen ook nogeens 1080p.
     
  9. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel erg lekker:
    [​IMG]
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    en gaat dat nu echt een enorm verschil zijn met 720p.

    want jah eigenlijk nog nooit iets gezien in 1080p buiten een filmpje.
    maar ik zal het kunnen vergelijken heb rr6 op de 360 dus direct vergelijken op de ps3 met 1080p.


    en om even te reageren op die pic van ff.
    zeer mooi maar spijtig genoeg waarschijnlijk geen ingame he
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is RR6 op de 360 mooi :)
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Na-aper ;)

    We gaan zeker online spelen kameo! Apollo_Creed zal ik onthouden :)

    Mijn naam zal gewoon BennyNL worden, net als mijn 360 GT..
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Daar heb je gelijk in. Maar omdat iemand zei dat EDGE uit de USA afkomstig was ging ik daar vanuit.

    http://www.gamespot.com/ps3/driving/f1/media.html?om_act=convert&om_clk=tabs

    Klik elk filmpje aan... overal rijden ze brak. Welliswaar geen review, maar ook geen beurs. De filmpjes zijn met een capture card opgenomen en er wordt dus wel degelijk gereden door de gasten van GameSpot. Hulde voor de mannen dat ze met al die hulpmiddelen zo slecht rijden.
     
  14. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht rijden ? Ik denk dat de gemiddelde speler zo rijdt, en daarom geeft het wel een goede impressie. Kijk, dat jij veel beter rijd, wil niet zeggen dat iedereen zo rijdt, okee, het ziet er niet echt lekker uit, maar daarom is hij nog geen slechte recensent.

    Trouwens, kun je dit spel met tilt besturen ?
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mag trouwens wel aannemen dat een recensent de nodige gamingskills heeft. Maar het blijft een kwestie van smaak. Zo was JJ in Gameking bijvoorbeeld helemaal lyrisch over de game.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens naar dit filpmje van f1
    http://www.youtube.com/watch?v=cbGpJPp6UcA

    kijk deze persoon kan er al wat van. als je eens kijkt om gametrailers en op gamespot enz... zie je alleen maar beuken.
    je bent beter dat je naar online videos kijkt van personen. daar zul je naar mijn mening de game veel beter tot zijn recht zien komen.
    en dat is dan nog nen jap lol
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    effe eeen ander vraagje.
    welke hdtv gebruiken ze bij sony op de demopods, zijn dat ook 1080p hdtv.
    kan iemand eens zeggen welk model dit is want met de hdtvs van sony ben ik niet zo up to date hehe
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aah naar het zien van die beelden van F1 krijg ik ook gewoon zin om een PS3 te halen. Hoe ziek mooi blijft die game, heb er zelf ook gespeeld en F1 games hebben mij altijd al geboeit. Op de N64, PSP en nu ook voor de PS3

    PS3 needed!! 8) Hyped

    Me playing on the PS3
    [​IMG]
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha.
    jah ik denk dat ik nog veel van jullie ga tegen komen online. in f1

    ah jah effe van een preview

    Online rubber verbranden!
    Ook Sony heeft ingezien dat een multiplayeroptie tegenwoordig een vereiste is. Steeds meer gamers verkiezen multiplayer gaming boven de singleplayer. Om hier slim op in te spelen, is ook hier flink wat aandacht aan besteed. Met maarliefst 11 anderen online racen (samen met 11 AI gestuurde voertuigen) zal ongetwijfeld bij veel gebruikers voor wat opwinding zorgen. Te lang wachten in de Lobby van een server tot de race eindelijk opnieuw start is er dit keer ook niet meer bij. Wanneer men een server joint waar de race inmiddels al is begonnen, kan de plek van een AI speler direct worden overgenomen.

    mooi ziet er leuk uit de mp.

    ook het gebruik van de psp als achteruit spiegel staat me aan. msh dat ik me weer de psp ook ga aanschaffen bij de launch
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hehe dat zou voor ons (BeZaX en ik) niet zo'n probleem zijn. HD ready -- 2 PSP's -- Enigste wat nog mist is de PS3...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina